wtorek, 30 grudnia 2014

Głosowanie na styczniową literkę


http://www.123rf.com/stock-photo/question_mark_blocks.html
Koniec roku tuż tuż, więc pora wybrać fajną literkę na dobry początek nowego roku :) Jestem bardzo ciekawa, co wybierzecie.


Oto moje propozycje:
  1. E
  2. H
  3. I
  4. R
  5. W/V

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam zatem do głosowania!  

14 komentarzy:

  1. Jenah z przykrością informuję, że w 2015 roku chciałabym zrezygnować z wyzwania. Niestety nadmiar obowiązków sprawił, że nie miałam za bardzo czasu czytać konkretnych zaplanowanych tytułów.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, rozumiem Cię (z tym brakiem czasu :)), troszkę żałuję, że tak wyszło, ale dziękuję Ci za wspólnie spędzony "wyzwaniowy czas" i życzę Ci wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  2. W tym miesiącu nie głosuję, ponieważ nie będę już brała udziału w wyzwaniu. Zajrzę jednak czasem, pokibicuję itepe. ;)
    Dziękuję za świetną zabawę. Trzymajcie się! :)

    PS. Fajne literki. Najbardziej podoba mi się E i I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda...wielka szkoda. Trzymaj się Nutinko !! :)

      Usuń
    2. Bo wiesz, życie wymaga zmian. Nie będę już pisać o każdej przeczytanej książce, nuży mnie to i męczy. A czas w ten sposób wygospodarowany chcę przeznaczyć na coś nowego, może nauczę się czegoś pożytecznego, poznam inną formę rękodzieła albo zwiedzę świat. Kilka pomysłów kłębi mi się w głowie, coś pewnie się uda... Mam nadzieję. :)

      Ale będę zaglądać, może nawet przeczytam coś na literkę. Tylko nie napiszę raczej. Mogę być uczestnikiem honorowym wyzwania, jeśli chcesz. ;) Poza konkurencją. :D
      Bloga nie zamykam, wrzucę od czasu do czasu coś robótkowego albo kulinarnego, może i spis przeczytanych książek (bez opisów). Żeby tylko chciało mi się na bieżąco zdjęcia robić. ;)

      Uściski dla wszystkich wyzwaniomaniaków. Niech książki będą z Wami!

      Usuń
    3. Choć serce boli, to muszę pogodzić się z Twoją decyzją i ją uszanować. Szkoda, wielka szkoda, ale rozumiem Twoje motywacje i trzymam za Ciebie kciuki, aby wszystko, co sobie zaplanowałaś, udało się osiągnąć, a może to, czego jeszcze nie zaplanowałaś, okazało się strzałem w dziesiątkę :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  3. Głosuję na I
    Widzę, że przewagę zdobywa R. Osobiście wolałabym I, choć i na R nie powinno być problemu ;-)

    OdpowiedzUsuń