piątek, 29 maja 2015

Głosowanie na czerwcową literkę

http://sklep-art.pl/koraliki-akrylowe-5mm-literki-5-szt-p-488.html

Przyszedł już czas, by wybrać literkę, która będzie obowiązywać w czerwcowej edycji wyzwania "Z literą w tle" :)


Oto moje propozycje:
  1. I
  2. T
  3. U
  4. W/V
  5. Z/Ź/Ż

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam zatem do głosowania!  

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w czerwcu coś przeczytam, ostatnio na nic nie miałam czasu, wolałabym I, ale na W/V też coś znajdę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za W/V. Jakoś dziwnie mi się rozmijają autorzy z Twoimi literkami....

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jak ja głosowałam na W to nie chciało wygrać, zaś teraz tylko ja mam inne zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zabawna sytuacja z tego wyszła.
      Ciekawa jestem, jak to dalej będzie wyglądać :)

      Usuń
    2. A ja w ogóle pojawiłam się tu dzisiaj z myślą: 'zagłosuję na to w/v, nareszcie może Ejotek się ucieszy'. Zdziwiłam się Twoim wyborem, ale potem uznałam, że może będzie przewrotnie i tym razem się uda ;))

      Usuń