piątek, 2 sierpnia 2013

Stosik sierpniowy


Postanowiłam dziś zaprezentować Wam książki, które przygotowałam sobie do przeczytania na ten miesiąc. Mam mocne postanowienie, że się wyrobię z wszystkim do końca sierpnia. Ciekawa jestem, czy mi się to uda :) 


1. Roma Ligocka - "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku"
2. Roma Ligocka - "Dobre dziecko"
3. Karin Wahlberg - "Zastygłe życie"
4. Karin Wahlberg - "Dziewczynka z majowymi kwiatkami"
5. Peter Watts - "Ślepowidzenie" - od wydawnictwa MAG
6. Denise Kiernan - "Dziewczyny atomowe" - od wydawnictwa Otwarte (książka już przeczytana, czeka na recenzję).


1. Philip  Margolin - "Śpiąca królewna"
2. Maryse Conde - "Ja, Tituba, czarownica z Salem" - z wymiany na LC
3. Olivia Lichtenstein - "O czym nigdy nie powiedziała ci matka"
4. Anna Jorgensdotter - "Córki gór"
5. Magdalena Kawka - "Wyspa z mgły i kamienia" - od wydawnictwa MG

Czytaliście już? Polecacie, odradzacie? :) 

34 komentarze:

  1. Jestem strasznie ciekawa książek Romy Ligockiej oraz "Dziewczyn atomowych". Na swojej półce od dłuższego czasu mam "O czym nigdy nie powiedziała ci matka", ale jeszcze jakoś nie było okazji, żeby przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem Twojej opini na temat Dziewczyn atomowych, bo mnie osobiscie ta książa bardzo przypadła do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie czytałam ale chciałabym przeczytać "Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku", dlatego czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę na "Dziewczyny atomowe":) Życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie kilka bym Ci porwała. Najbardziej ciekawią mnie powieści Romy Ligockiej. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy plan czytelniczy :)
    Ja bym chciała przeczytać książki Romy Ligockiej, ale jeszcze nie mam.
    Interesują mnie też te thrillery (jeden z nich sama kupiłam w tamtym miesiącu) i "Córki gór" - o tej książce czytałam same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo duży stos jak na jeden miesiąc :) żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa co sądzisz o tych książkach :) Nie czytałam żadnej z nich, ale ( dzięki samym tytułom) wydają się ciekawe :) Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego :) Ale na pewno dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tylko "Ja, Tituba..." - bardzo ciekawie napisana, wciągająca lektura, mam nadzieję, że i tobie przypadnie do gustu:) Sama przeczytałabym osławione "Dziewczyny atomowe":)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo sobie zaplanowałaś na ten miesiąc :) Czytałam tylko "Zastygłe życie" ale nie powaliło mnie na kolana, dość przeciętna lektura. "Dziewczyn atomowych" Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w trakcie czytania ,,Dziewczyn atomowych", z czystym sumieniem mogę polecić Ci tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnej z powyższych nie czytałam. Dlatego też poczekam sobie na Twoje recenzje :)
    Swoją drogą ciekawe zdobycze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. i wszystko to w jeden miesiąc? oba stosiki? piękne grubaski :)
    Nie znam żadnej, Atomówki w planie na sierpień są, a podkradłabym Ci "Dzieczynkę w czerwonym płaszczyku"

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, ja w wakacje jakoś nie mogę się wyrobić, a mam dwa razy mniej książek niż Ty;) Życzę powodzenia i owocnej lektury;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze żadnej nie czytałam ale kilka z nich czeka na swoją kolej w mojej szufladzie, więc z niecierpliwością czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ukochana Roma Ligocka! Czytałam obie książki, które masz na liście. Baaaardzo polecam.

    Czytałam tylko Rzekę zimna Magdaleny Kawki - super książka, więc chętnie przeczytałabym też Wyspę z mgły i kamienia.

    I "miotełki" interesujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytalam tylko "Dziewczynke w czerwonym plaszczyku" i polecam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale wyczekuję recenzji zwłaszcza "Dziewczynki w czerwonym płaszczyku", "Dobrego dziecka", "Ja, Tituba, czarownica z Salem" oraz "O czym nigdy nie powiedziała ci matka". Dobrze, że chociaż "Dziewczyny atomowe" posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyspa z mgły i kamienia fajna jest, natomiast do książek Wahlberg jakoś się nie mogę przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaźny stos, w sumie każda z twoich książek mnie interesuje. Miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stos.
    Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko przeczytać i będziesz bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa 'Dziewczynki w czerwonym plaszczyku' :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie zaczynam czytać "Wyspa z mgły i kamienia" , a podprowadziłabym ci "Dziewczyny atomowe" bo bardzo chcę je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze ,,Dziewczyn atomowych".

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają Twoje stosiki. Zatem przyjemnego czytania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście nic z tego nie czytałam i nie widzę chyba nic dla siebie, ale miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałem tylko "Ślepowidzenie", ale bardzo mocno polecam. Książka może wprawdzie stawiać lekki opór, ale warto, bo satysfakcja wielka. Jest tam odrobina rozrywkowej fantastyki, ale przede wszystkim mnóstwo znakomitych pomysłów i koncepcji - Watts zburzył mi definicje słów "inteligencja" i "świadomość".

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam "Dobre dziecko" pani Ligockiej. Z chęcią przeczytałabym "Córki gór" oraz "Śpiącą królewnę". Czekam na Twoje wrażenia po lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Twojego pięknego stosiku nie czytałam żadnej książki. Bardzo chciałabym przeczytać książki pani Ligockiej oraz "Dziewczyny atomowe":)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale dostałaś świetne książki! :) Mogę tylko pozazdrościć. Życzę przyjemnej lektury!


    P.S. Zgłaszam do literowego wyzwania pierwszą książkę! Literka V. Autorka nazwiskiem Völler Eva. Link do recenzji: http://miqaisonfire.wordpress.com/2013/08/07/369-zloty-most-eva-voller/

    OdpowiedzUsuń