środa, 1 października 2014

"Z literą w tle" - podsumowanie września i nowa literka na październik



http://decorisland.pl/11_oferta/99_drewniana_litera_a.html


I kolejny miesiąc za nami. Ani się obejrzałam, a już robię kolejne podsumowanie :) 
We wrześniu poziom "wyzwaniowego czytelnictwa" w niektórych przypadkach był wręcz rekordowy! Sami zobaczcie. 


Podsumowanie wrześniowej edycji wyzwania "Z literą w tle" (litera A

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia wyglądają tak:

Nutinka - 36 
Lina - 6
Magda - 4 
Gosia B - 3 
Wiki - 3 
Elfik Book - 2 
ejotek - 1 
madziusia - 1 
monotema - 1 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 17
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 70




Niespodzianki nie ma :) Nikt nie zdołał pokonać Nutinki, ba! nawet nie miał szans dogonić, biorąc pod uwagę jej wrześniowy wynik. W tym miesiącu pobiła rekord, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek przez jedną osobę i ustawiła poprzeczkę niesamowicie wysoko :)

Drugie miejsce zajęły: Lina i Magda.
Trzecie miejsce natomiast zajęły: Gosia B i Wiki.
Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom!


A jeśli chodzi o październik, to w głosowaniu zwyciężyły literki:

"L/Ł"

I to właśnie one będą obowiązywać w nadchodzącym miesiącu. 

Macie już jakieś plany czytelnicze w związku z nowymi literkami? :)



P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach wrześniowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/z-litera-w-tle-l.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

18 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i wyróżnionym :) Na październik planuję "Motyla" L.Genovy i książki C.Lackberg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję Lackberg na ten miesiąc. Ciekawa jestem jak nam pójdzie :)

      Usuń
  2. W planach Genova, Bujold i Jasienica. Co więcej - zobaczy się. Ale nie zamierzam przeczytać tylu książek w ciągu miesiąca, chyba mam trochę przesyt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja bym tam nie miała nic przeciwko, gdybyś jednak zmieniła zdanie ;)

      Usuń
    2. Nawet gdybym chciała to nie bije się życiowych rekordów co miesiąc. Teraz muszę trochę pożyć, jakieś zapasy na zimę porobić, takie tam... ;)
      Dzisiaj nie dotarłam do biblio, mam nadzieję, że jutro będzie tam na mnie czekać coś ciekawego.

      Usuń
    3. Nutinko, bo ciekawość mnie zżera - jak Ty potrafisz przeczytać tyle książek w miesiąc :D? Jak ja kiedyś przeczytałam 20 to wydawało mi się to rekordem nie do pobicia :P

      Usuń
    4. Tanayahczyta, u mnie to też rekord, którego raczej nie powtórzę. Ale trafiły mi się książki w większości cienkie i szybko się czytające, więc to przypadek zadziałał. Normalnie aż tyle nie czytam. :)
      Tak ogólnie to czytam w każdej możliwej chwili, z papieru, z ekranu, słucham audiobooków. Praktycznie stale towarzyszy mi jakaś książka, a że nie pracuję (przeważnie) zawodowo, to i czasu mam dużo na tę przyjemność. Dziecko też już odchowane, samo się wyprowadza do szkoły, więc najwyżej o książkach pogadamy. ;)

      Usuń
    5. Rozumiem :D Szczęściara ;) Ja ogólnie też czytam dużo i kiedy się tylko da, ale pracuję na etacie, więc 8 godzin od poniedziałku do piątku (i czasem w soboty) trzeba odrobić i wtedy nie ma mowy o czytaniu - choć czytam na przerwie śniadaniowej :)

      Usuń
  3. wynik niezły.... gratuluję Nutince, ja póki co nie jestem w stanie przy pracy i małym dziecku takiego wykręcić... Ale liczy się dobra zabawa :)

    Hura!!!!! LLLLLLL :)

    Zatem u mnie tak ze 3 L-ki powinny się znaleźć a od różnych czynników zależy jak dużo ostatecznie będzie :) Ależ się cieszę z tej literki, bardzo mi pasuje, bo nie muszę szczególnie kombinować, recenzyjne z L są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że to może być ciekawy miesiąc. To co, szalejemy? :)
      U mnie prawie cała seria Lackberg czeka, więc może też uda się osiągnąć jakiś przyzwoity wynik :)

      Usuń
    2. Gdyby nie terminy recenzyjnych i praca to bym zaszalała, ale obiecuję Ci taki miesiąc że powalczę! Ale chyba jeszcze nie październik.
      I gdyby nie powyższe recenzyjne to wiesz mam nieczytane "Lakbergi", "Larsony" i Lingas-Łoniewska i wiele innych, ale to byłaby potrzebna pomoc domowa chociaż :P
      Ale sądzę, że to będzie niezły miesiąc :)

      Usuń
  4. Gratuluję , ale Nutinka ty WYMIATACZU:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutinka przeszła samą siebie, gratulacje :) Ale mnie moje drugie miejsce też cieszy, chociaż przy Nutince wynik prezentuje się dosyć żałośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie skończyłam książki zaplanowanej w wyzwaniu na wrzesień :(
    Może teraz się uda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam zgłosić Cecelii Ahern:

    "Gdybyś mnie teraz zobaczył" - Cecelia Ahern
    Proszę o dołączenie do listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do L/Ł to myślę o Agnieszce Lingas Łoniewskiej, z której twórczością od dawna planuję się zapoznać.

      Usuń