sobota, 27 września 2014

Głosowanie na październikową literkę


http://dekoratornia.blog.onet.pl/2013/10/23/biale-dekoracyjne-literki-i-napisy-piekne-dekoracje-do-kazdego-pomieszczenia/To co, gotowi do podjęcia decyzji? :)

Oto moje propozycje na październik:
  1. B
  2. D
  3. L/Ł
  4. R
  5. W/V

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam do głosowania! 

13 komentarzy:

  1. Mam niezły dylemat. Pasują mi wszystkie literki. :D
    Oddaję więc głos na pierwszą z brzegu: B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ na ten moment bitwa jest między L a B to wybieram literkę L

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem za D! :)
    I już tak przy okazji - dzisiaj dotarła do mnie książeczka i pragnę dodać, iż przeogromną radość sprawiła mi ta śliczna sówkowa karteczka! <3 Także dziękuję bardzo, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :)
      Mam nadzieję, że książka też Ci się spodoba :)

      Usuń