poniedziałek, 1 września 2014

"Z literą w tle" - podsumowanie sierpnia i nowa litera na wrzesień



http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=94901&picture=&jazyk=PL


Nic tak mocno nie daje znać o szybkim upływie czasu, jak... rosnące dzieci. Wydawałoby się, że mój syn dopiero co się urodził, stawiał pierwsze kroki, a tu już dziś pierwszy dzień szkoły, za chwilę będzie gimnazjum, studia... Ech... A swojego pierwszego dnia w szkole to już nawet nie pamiętam. Wydaje się, że to było całe wieki temu :) Szkoda że nie mam nawet jednego zdjęcia na pamiątkę z tego dnia. W dzisiejszych czasach wszystko inaczej wygląda i rodzice dokumentują każde wydarzenie w życiu swojego dziecka. Śmiałam się nawet do męża, że zachowują się jak paparazzi - oby być jak najbliżej (podczas np. pasowania) i uzyskać jak najlepsze zdjęcia. I wiecie co, my robiliśmy dokładnie tak samo! :) 

No dobrze, dość tej prywaty, przejdźmy do rzeczy, czyli podsumowania.


Podsumowanie sierpniowej edycji wyzwania "Z literą w tle" (litery C/Ć) 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia wyglądają tak:

Nutinka - 17
ejotek - 7 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 23
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 88




W tym miesiącu nie udało się nikomu dogonić Nutinki :) Ale biorąc pod uwagę fakt, że Nutince literka C bardzo, bardzo się podobała, można pokusić się o stwierdzenie, że było to po prostu arcytrudne zadanie :)
Drugie miejsce zajęły: ejotek i Magda Saska-Radwan.
Trzecie miejsce natomiast zajęły: Agnieszka Dorsz i Asia Hadzik.
Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom!


A jeśli chodzi o wrzesień, to w głosowaniu zwyciężyła literka:

"A"

I to właśnie ona będzie obowiązywać w nadchodzącym miesiącu.
Macie już jakieś plany czytelnicze w związku z nową literką? :)



P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach sierpniowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/zapraszam-serdecznie-wszystkich-do_93.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

23 komentarze:

  1. Gratuluję tego pierwszego dnia w szkole. To prawdziwe wydarzenie i święto w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Już nie mówiąc o tym, ile stresu mnie to wszystko kosztuje. No ale taka już jestem, wszystkim się przejmuję, czasem nawet za bardzo :)

      Usuń
  2. Och rzeczywiście czas szybko płynie. Nawet nie wiedziałam, że Damianek już idzie do szkoły!!
    Również gratuluję tego pierwszego dnia. Mam nadzieję, że mu się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś był szczęśliwy, bo wreszcie spotkał się ze swoimi kolegami, za którymi już bardzo tęsknił :) Ciekawa jestem, co będzie jutro :)

      Usuń
  3. Głosowałam na "A" to mam nadzieję, że dobiorę teraz książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem udanego doboru! :) Myślę, że akurat z A to nie powinno być problemu :)

      Usuń
  4. Gratuluję synkowi bycia pierwszakiem! :)
    Sobie też, że choć za Nutinką mogę "pobyć" w rankingu, a co do A to czytam już pasującą książkę :) Także zaliczone będzie na bank, ale już z taką liczbę nie poszaleję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu syna :)
      Mamy dziś dopiero pierwszy dzień września, więc jeszcze nic straconego. Chyba że masz już całkowicie zaplanowany wrzesień, bez żadnych ustępstw. Ale w sierpniu to naprawdę świetnie Ci poszło i to drugie miejsce, to można właściwie traktować jak pierwsze :)
      Głowię się teraz nad Twoim hasłem. Może wrócę do Lackberg...?

      Usuń
    2. Moje jest łatwe, jest mnóstwo książek seryjnych... :D
      Tak ustawiłam się z moim + Twoim hasłem że obecna ksiażki mi pasuje a pozostałe to muszę recenzyjne podgonić, więc stąd wiem że nie poszaleję

      Usuń
  5. Pierwszy raz jestem tak wysoko, więc mi też C się bardzo spodobała :P
    Teraz szukam A :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "A" to był mój typ, także się cieszę :) Mam sporo książek, które będą pasować, ale zobaczymy ile uda mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za duuuużą ilość czasu na czytanie ;)

      Usuń
  7. Gratulacje dla wszystkich, którzy są na liście!
    A taką miałam nadzieję... Chociaż C wyjątkowo mi podpasowało. Tak naprawdę miesiąc był za krótki, mogłabym drugie tyle przeczytać, zwłaszcza Carda. ;)
    Nie powiem też, żebym nie była zadowolona z literki na wrzesień. Mam już dwie przeczytane, dzisiaj skończone, chociaż jedną zaczęłam wcześniej. Pewnie jutro skończę kolejną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty już idziesz jak burza!!! :D Ja jestem raptem w połowie mojej pierwszej lektury na ten miesiąc :) PODZIWIAM CIĘ!

      Usuń
    2. To ja już nie będę pisać, ile przeczytałam. ;)
      Mam taki własny plan na ten miesiąc, żeby połączyć Twoje wyzwanie z wyzwaniem AnnRK i czytać tylko polskie książki na literę A. Ciekawe, czy mi się uda... :D

      Usuń
  8. Ech, kiepsko mi poszło w tym miesiącu... A z "A" chyba nie będzie lepiej, ale spróbuję coś znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się, może jednak coś się znajdzie ciekawego. Do końca miesiąca jeszcze daleko... :)

      Usuń
  9. O patrz, coś przeczytałam :) A byłam przekonana, że nic bo właśnie skończyłam opisywać książkę zaplanowaną do wyzwania :)
    We wrześniu też się postaram

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie ma mojego linka....
    Christina Baker Kline "Sieroce pociągi"
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2014/08/christina-baker-kline-sieroce-pociagi.html

    OdpowiedzUsuń