poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Głosowanie na wrześniową literkę


http://www.beads.pl/akrylowe-literki-25szt

Nieubłaganie zbliża się ten czas, by... zdecydować, jaką literkę będziemy mieć we wrześniu :) 

Zamiast się rozpisywać o hmmm... końcu wakacji, który w tym roku mocno odczuję, przedstawię Wam moje propozycje:
  1. A
  2. B
  3. L/Ł
  4. P
  5. W/V

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam do głosowania! 

18 komentarzy:

  1. Głosuję na P! W sierpniu chyba po raz pierwszy nie zrecenzuję nic pod literkę, nic mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej pasowałoby mi P, ale na drugim miejscu stawiam A, gdyby były jakieś drobne rozbieżności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak obiecałam: A :)

    do sierpnia będzie jeszcze 2 książki oprócz tych, które Ci podałam, ale to już podeślę tytuły (i stworzę recki) jak wrócę domu.... jutro wracam :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu... wszystko co dobre, szybko się kończy. Ale jeden pozytyw jest taki, że będziesz mogła bez przeszkód wrócić do naszego blogowego świata :)

      Usuń
    2. o tak, zaległości mam jak stąd do kosmosu :(
      Ale zagłosowałam...:) Na liście sierpnia mnie nie ma... wzięłaś moje linki?

      Usuń
    3. Jeszcze nie, ale dziś w nocy będę się zajmować uzupełnianiem listy, bo później mogę się nie wyrobić z podsumowaniem. Zresztą sama wiesz, jak to wygląda z tymi wyzwaniowymi podsumowaniami :) Duuużo pracy :)

      Usuń
  4. Doskonale to znam... mnóstwo czasu to pochłania. U mnie podsumowanie będzie później tym razem, ale hasło terminowo :)
    A Ty publikujesz w niedzielę czy poniedziałek? Żebym wiedziała do kiedy muszę zdążyć z napisaniem recenzji... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem ciekawa, jakie będzie nowe hasło :)
      Post z podsumowaniem opublikuję w poniedziałek, prawdopodobnie rano, ale tego jeszcze nie jestem pewna na 100%

      Usuń
  5. Jeszcze waham się między dwoma opcjami :P
    Ale może dla porządku napiszę, żebyś u mnie nie brała pod uwagę Craiga, ponieważ to zaległa recka do poprzedniego miesiąca.
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2014/08/consilia-maria-lakotta-madeleine.html - recenzja z wczoraj :)
    Będzie jeszcze Agatha Christie "Wielka Czwórka" i J. Courtney Sullivan "Zaręczyny" - czyli w sumie (jak doślę linki tych ostatnich) będzie 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet miałam Cię pytać o tę recenzję Craiga :) No ale teraz to już wiem, o co chodzi :)

      Usuń