sobota, 2 sierpnia 2014

ReceLinki - kilka nowości!


ReceLinki powolutku się rozwijają, z czego się bardzo cieszę, bo nie tylko nie brakuje mi zapału do pracy, ale mam go coraz więcej i więcej! :) W związku z tym postanowiłam wprowadzić kilka nowości, które od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie. 




Jedną z nich jest zakładka Wyzwania czytelnicze 
Pomysł zrodził się tak naprawdę z potrzeby osobistej, bo bardzo lubię wyzwania czytelnicze, ale brakuje mi miejsca, gdzie mogłabym mieć dostęp do nich wszystkich. Do wielu fajnych wyzwań pewnie nawet jeszcze nie dotarłam. Jeśli znacie jakieś wyzwania, które nie pojawiły się na liście, to proszę o zgłoszenie. Chciałabym, by miłośnicy wyzwań czytelniczych mieli dostęp do wszystkich możliwych propozycji i żeby mogli przebierać wśród nich i wybierać według własnego uznania.  

Kolejną nowością jest zakładka Zapowiedzi wydawnicze na blogach 
Jak sama nazwa wskazuje, zbieram w jednym miejscu wszystkie powstałe posty dotyczące zapowiedzi wydawniczych (do których też notabene lubię zaglądać :)) na każdy kolejny miesiąc. W tym miejscu proszę autorów tego typu postów, by w miarę możliwości zgłaszali mi "świeże" notki, by wszystko mogło być na bieżąco.

Trzecią nowością jest zakładka Wywiady blogerów z autorami książek 
Tu również proszę o zgłoszenia, jeśli pominęłam (a zapewne pominęłam) zakładki bądź posty, w których znajdują się Wasze rozmowy z autorami.


Ideą, którą się kieruję tworząc ReceLinki jest to, żeby były one miejscem przyjaznym blogerom. Najprościej mówiąc, chcę zebrać wszystko do kupy, żeby wszyscy mieli łatwy i swobodny dostęp do recenzji i nie tylko :) Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie dotyczące rozwoju tego projektu, bardzo proszę o ich wyrażenie. Będę bardzo wdzięczna za każdą wskazówkę. 

Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł. Popieram w całej rozciągłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i liczę na ewentualną pomoc w podrzucaniu linków :)

      Usuń
  2. Hehehe...też myślałam o zbiorze wszystkich wyzwań - wyprzedziłaś mnie, ale cieszę się, że powstanie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to widzę, że nie tylko ja miałam taką potrzebę, żeby mieć wszystkie wyzwania w jednym miejscu :) Pasowało mi to do koncepcji bloga, dlatego zrobiłam taką zakładkę. Mam nadzieję, że Tobie też się przyda :)

      Usuń
    2. Jasne, ze sie przyda;-) sama biore udzial w 12 wyzwaniach i raczej na wiecej nie moge sobie pozwolic:-P ale z przyjemnoscia zobacze inne i moze zdecyduje sie w nastepnym roku:-D

      Usuń
    3. 12! Ja ledwo dwa ogarniam :) Podziwiam! :)

      Usuń
  3. Podziwiam ogrom Twojej pracy włożony w tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale wierz mi, gdyby mi to nie sprawiało tyle frajdy, pewnie już dawno bym zrezygnowała z tego projektu :)

      Usuń
  4. Kobieto jestem naprawdę pełna podziwu ile Ty się narobisz, tyle plusików i się zbierze :)
    Ja oczywiście popieram i wciąż będę Cię wspierać.... linkami :P
    Duchowo też - żeby nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsparcie jest jak najbardziej potrzebne :) Dziękuję :*

      Usuń
    2. A czymogę wesprzeć Cię tutaj? linkiem do wywiadów, bo u mnie to nie zakładka ale etykieta:
      http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/search/label/wywiad
      Jest 4 autorów

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się zebranie wywiadów z blogerami. Mam zakładkę u siebie, łatwo dotrzeć:) Chyba, że trzeba u Ciebie każdy link wkleić. Zobaczę jak się z tym zorganizujesz. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tam jest Twoja zakładka :)
      Nie wiem, czy dobrze myślę, ale dodanie zakładek zamiast pojedynczych linków wydało mi się lepszym rozwiązaniem.

      Usuń
    2. Świetne rozwiązanie:) Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  6. Podziwiam Twój zapał do tworzenia ReceLinków. Ja ostatnio mało co ogarniam nawet jednego, swojego bloga, a co dopiero jeszcze inne. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ReceLinki mobilizują mnie do pracy bardziej niż cokolwiek innego :)
      Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego bloga, żebyś miała więcej czasu na jego ogarnięcie :)

      Usuń