wtorek, 14 maja 2013

Minął rok... i stosik "rocznicowy" :)




Kochani, nadszedł w końcu ten wyjątkowy dla mnie dzień. Mój blog, czyli moje drugie dziecko :) obchodziło wczoraj swoje pierwsze urodziny. Aż mi trudno w to uwierzyć, tym bardziej, że do tej pory cechował mnie raczej słomiany zapał. Tworząc ten mój "prywatny teren", nie przypuszczałam, że przetrwa tak długo. To tylko świadczy o tym, że wreszcie robię to, co kocham! Czytam książki od zawsze, ale nigdy wcześniej nie przyszło mi do głowy, żeby o nich pisać. Na pomysł, by założyć bloga, wpadłam poniekąd dzięki mojej siostrze, która nawet chyba nie jest świadoma swojego w tym udziału :) i której dziękuję za to bardzo, bo wiem, że ciągle ze mną jest i mnie wspiera w tym, co robię! :*


I Wam, Kochani, bardzo DZIĘKUJĘ, bo także bez Was pewnie nie byłoby tu mnie :) Dziękuję, za to że jesteście!!!



Pozwolę sobie jeszcze pochwalić się moimi nowymi książkowymi nabytkami, które potraktowałam jako prezent z okazji rocznicy :)  




1. Cormac McCarthy - "W ciemność" - ten tytuł działa na moją wyobraźnię już od dawna no i wreszcie go mam! :)
2. Majgull Axelsson - "Pępowina" - wymieniłam najpierw tę powieść, ponieważ zaraz po tym, jak ją kupiłam i przeczytałam, natychmiast pobiegłam do księgarni po inne książki tej autorki. Mogłam iść po nie do biblioteki i wypożyczyć, ale wiedziałam, że muszę je mieć na swojej półce! Teraz czytam "Drogę do piekła" i nadal jestem pewna, że bardzo dobrze zrobiłam :) 
3. Majgull Axelsson - "Lód i woda, woda i lód"
4. Majgull Axelsson - "Droga do piekła"
5. Majgull Axelsson - "Kwietniowa czarownica"
6. Majgull Axelsson - "Ta, którą nigdy nie byłam"   
7. Brent Weeks - "Czarny Pryzmat" - rzucam się tą serią na głęboką, nieznaną wodę, ale mam nadzieję, że nie utonę :)
8. Brent Weeks - "Oślepiający nóż" - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa MAG.


A teraz z okazji roczku zapraszam Was na coś słodkiego:

i szampana:
Bawcie się dobrze! :)
 

87 komentarzy:

  1. Świetne pozycje. No i gratuluję przede wszystkim wytrwałości, zapału do pisania, a także robienia tego, co kochasz! Mam nadzieję, że będziesz z nami tutaj jeszcze długi, długi czas, bo piszesz fajnie, ciekawie, a na pewno przekonująco ;)
    Wszystkiego co najlepszego i życzę wielu interesujących pozycji na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za poczestunek!
    Wielu wspanialych lat w blogosferze i radosci z blogowania i czytania ksiazek!

    Nabytki piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A z moich nowych nabytków cieszę się jak dziecko :)

      Usuń
  3. Wszystkiego naj i kolejnych xxxx lat blogowania i samej radości i pociechy z drugiego dziecka:)
    A nabytki ksiażkowe fantastyczne, Axellsson jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Axelsson to moje nowe odkrycie :) Zgadzam się z Tobą - jest rewelacyjna!

      Usuń
  4. Gratuluję;) Wszystkiego najlepszego na dalszej blogerskiej drodze, oby rocznic było dużo więcej;) Piękny stosik;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i życzę kolejnych lat blogowania pełnych dobrych książek :)
    Czytałam "W ciemność", dość specyficzna książka, zresztą pewnie jak cała twórczość autora. Jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, kiedy zabiorę się za tę książkę :)
      I dziękuję :)

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. babeczki to by się pojadło, oj pojadło. i świetny pomysł, na swój roczek bloga też pokupuję sobie prezenty :D
    gratuluję i życzę duużo wytrwałości.. oraz oczywiście książek i czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę dalszego owocnego prowadzenia bloga!
    O, Axelsson! Właśnie jej książkę wybrałam na chybił trafił w bibliotece do Twojego wyzwania:) Czytam "Lód i wodę, wodę i lód" i myślę, że był to bardzo dobry traf. Właśnie obok tej pozycji stała "Droga do piekła", więc będę niecierpliwie wyczekiwała Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też wybrałam (przez przypadek właściwie) Axelsson do wyzwania, a tu takie zaskoczenie. Jak dobrze pójdzie, to jutro (albo pojutrze) powinnam skończyć "Drogę do piekła" :)

      Usuń
    2. W ogóle zauważyłam, że w tej serii z miotłą są ciekawe pozycje, a nie zwracałam na nią wcześniej uwagi - wypatrzyłam jeszcze specjalnie na A książkę Mileny Agus. :)

      Usuń
    3. Do tej pory również nie zwróciłam na to uwagi, że seria z miotłą jest tak bardzo godna uwagi. Nie wiem, czemu myślałam, że to takie sobie czytadła. Pomyliłam się, i to bardzo! Ale dzięki temu mogę odkrywać coś nowego, coś co mnie zaskakuje. I to jest piękne :)

      Usuń
  10. A ja nawet nie wiem kiedy mój blog miał rok, muszę to sprawdzić :D
    Gratuluję i ja, życząc jednocześnie jeszcze wielu kolejnych lat oraz okazji do świętowania :)
    McCarthy, mniam :) Babeczki zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja tylko pamiętałam, że zaczęłam pisać coś koło maja, więc też musiałam sprawdzić. A już zupełnie nie pamiętałam, że ten dzień to... 13 :)

      Usuń
  11. Gratuluję bardzo serdecznie i życzę Ci dalszej wytrwałości i wielu blogowych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to dziś samochodu prowadzić już nie będę :-) Dziękuję za imprezę i życzę wielu równie udanych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia z okazji roczku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Mój blog jest młodszy od Twojego o niecały miesiąc. Roczek stuknie mu 10 czerwca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możemy powiedzieć, że jesteśmy blogowymi rówieśniczkami :)

      Usuń
  15. Gratuluję! Piękne książki wybrałaś. Axelsson istotnie warto mieć na półce. Czytałam jej wszystkie ksiązki oprócz "Pępowiny" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi jeszcze "Domu Augusty", ale to się z pewnością zmieni :) "Pępowina" bardzo, ale to bardzo mi się podobała!

      Usuń
  16. Gratuluję Ci stworzenia sympatycznego, klimatycznego miejsca, gdzie się nas tyle spotyka i gdzie z przyjemnością zaglądam. Gratuluję również inwencji jaką przejawiasz w organizowaniu u siebie wciąż czegoś nowego.
    Pozdrawiam ciepło i życzę by kolejny rok blogowania sprawił Ci masę przyjemności.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że brzydko bo brzydko ale zazdroszczę stosika.)

      Usuń
    2. Kochana, bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów :*

      Usuń
  17. To w takim razie kolejnych takich roczków z dobrą książką w dłoni i świetnych recenzji.
    Stosikowe książki nie znane dla mnie- więc z chęcią przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Recenzje na pewno się pojawią, ale jeszcze nie wiem kiedy :/

      Usuń
  18. Gratuluję rocznicy :) A stosik bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat, sto lat!:)

    A Axelsson i mnie urzekła, choć czytałam do tej pory tylko jedną książkę tej pani.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zatem sięgnąć po inne! Axelsson ma naprawdę niesamowity styl :)

      Usuń
  20. Gratuluję, wielu kolejnych rocznic życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Do tej pory nie mogę się na niego napatrzeć :) A jeszcze trudniej mi się teraz oderwać od czytania :)

      Usuń
  22. Widzę, że sporo blogów które czytam ma pierwsze urodzinku w maju :)
    Kolejnym równie udanych lat blogowania!
    Czytaj dużo super książek, pisz świetne recenzje i spełniaj biblioteczkowe marzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Maj to po prostu najpiękniejszy miesiąc... do zakładania blogów ;)

      Usuń
  23. To już rok? Czas szybko mija. Gratulacje!! Życzę Ci żebyś dalej z pasją prowadziła swój prywatny teren :) Stosik zacny, zazdroszczę Brenta Weeksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, czas mija zdecydowanie za szybko :)
      Mogę powiedzieć, że Brent Weeks mnie jak do tej pory nie rozczarował. Za to rozczarowuje masa literówek, na które się co chwilę natykam, niestety :(

      Usuń
  24. Gratuluję! Ten czas tak szybko płynie, ja również dopiero pamiętam jak wymyślałam tło i szablon dla bloga, a tu już minęło prawie pół roku :-)
    Życzę Ci przede wszystkim wytrwałości!
    A i zazdroszczę wszystkich książek Majgull Axelsson!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też pamiętam moje pierwsze tło, szablon i tytuł. Przez ten rok mój blog przeszedł jednak sporo zmian. Zanim się obejrzysz, a też będziesz obchodzić roczek :)

      Usuń
  25. Gratulacje!!! Wytrwałości życzę i wielu inspiracji czytelniczych:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)
    Piękny stosik - miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy oraz życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jenah, gratuluję z całego serduszka i życzę dalszych sukcesów. Niech czytanie i pisanie sprawia ci jeszcze więcej radości i satysfakcji.
    A prezenty zrobiłaś sobie świetny. Czatuję na Axelsson!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. A my z naszej strony (tj. Ciastek & Leanika :D), życzymy Ci dużooo świetnych książek do recenzowania , sto lat pisania bloga, mnóstwo wytrwałości i jeszcze więcej dobrego samopoczucia, aby dobra wena nigdy Cie nie opuszczała :) Piszesz świetne recenzje, które czyta się naprawdę dobrze. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, bardzo Wam dziękuję za te wszystkie piękne słowa :* :*

      Usuń
  30. gratulacje z okazji rocznicy :0 życzę dalszego zapału nie tylko do czytania, ale do dzielenia się z nami opiniami :) zazdroszczę Ci Majgull Axelsson, sama niedługo planuję też sięgnąć po jej książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A książki Axelsson polecam z całego serducha!

      Usuń
  31. Założyłyśmy blogi niemal tego samego dnia! :))

    Życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie jesteś moją blogową siostrzyczką - prawie bliźniaczką! :)

      Usuń
  32. Wsstkiego najlepszego i dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych lat z książkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje, Jenah! Życzę ci by twój słomiany zapał pozostał tam, gdzie się wyprowadził, aby nie zabrakło ci pasji do prowadzenia bloga. Bardzo podoba mi się to, jak piszesz. Setek samych dobrych książek!

    A Weeksa ci niebotycznie zazdroszczę. Po "Trylogii Nocnego Anioła" dałabym się pokroić za twórczość tego autora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję! :* :* :*

      Weeks jest niesamowity. Na początku było mi troszkę ciężko, bo ilość nowych nazw i "dziwnych" postaci była dla mnie przytłaczająca, ale teraz, kiedy jestem w połowie "Czarnego Pryzmata", ciężko odłożyć książkę na bok :)

      Usuń
  35. Życzę dalszej wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę dalszego rozwoju bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. To już rok?!!!
    Domyślam się, że to ja byłam poniekąd inspiracją, chociaż faktycznie zupełnie nie byłam tego świadoma i dalej nie wiem jaki miałam w tym udział?:
    Odwiedzanie Twojego bloga sprawia mi ogromną przyjemność, więc liczę, że jeszcze przez dłuuuugi czas mnie jej nie pozbawisz:)
    Cieszę się, że robisz to co kochasz, zatem gratuluję inwencji, pomysłowości i niemałej wiedzy, z której i ja coś czerpię:) Obiecuję, że będę dopingować Twojemu "drugiemu dziecku" w kolejnych latach, przynajmniej do momentu osiągnięcia pełnoletności:)

    ps. Świetny prezent sobie sprawiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam nadzieję, że dotrwamy do drugich urodzin :) Trzymaj za to kciuki :)
      A jeśli chodzi o Twój udział, to wyjaśnię Ci, jak się spotkamy, prawdopodobnie w czerwcu :*

      Usuń
  38. Gratuluję serdecznie i życzę kolejnych owocnych rocznic :)
    A książki wszystkie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulację i przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

  40. Gratuluję z całego serca!!!!
    Troszkę z opóźnieniem, bo byłam 4 dni na wyjeździe i przegapiam Twoją rocznicę.
    Czego Ci kochana życzę? Dalszych tak wspaniałych recenzji jak do tej pory i więcej wolnego czasu, który mogłabyś poświęcić na czytanie i pisanie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo Ci dziękuję :*
      Ja bym sobie chyba jeszcze życzyła więcej zdrowia dla syna, bo przez ostatnie trzy dni znów choruje i nie mam zbyt wiele czasu na czytanie, a co dopiero na pisanie recenzji...

      Usuń
  41. Gratuluję ogromnie! No i oczywiście życzę kolejnego tak udanego roku. :)

    Axelsson to świetny wybór. Sama zamierzam nadrobić tytuły, których nie znam, bo te które już czytałam świadczą o tym, że warto. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja już martwię się tym, że mi się skończą książki Axelsson i co ja będę wtedy czytać :)

      Usuń
  42. 100 lat dla bloga, a dla Ciebie mnóstwo czasu na czytanie i pisanie :) Zaglądam zawsze do Ciebie z ogromna przyjemnością. Robisz kawal świetnej roboty :)
    A ja pierwsze urodziny bloga przegapiłam :( Jestem wyrodną matką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... jesteś ;) Ale nie martw się, ja też mało brakło, a bym przegapiła :)
      I dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń
  43. Gratuluję :) oby tych latek uzbierało się jak najwięcej :) a stosik przepiękny :) sama chętnie przygarnęłabym wszystkie te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję i życzę wielu kolejnych tak udanych lat :). Mi też niedługo stuknie rok, ale ostatnio niestety nie byłam tak systematyczna jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń