piątek, 31 maja 2013

Z literą w tle - zamiast podsumowania


Kochani, klamka zapadła :)

Podsumowania dziś nie będzie. Musicie na nie poczekać jeszcze miesiąc :) Podczas głosowania zdecydowana większość z Was wyraziła chęć przedłużenia majowych literek na czerwiec. Dla niezorientowanych tutaj odbyło się głosowanie. Przyznam szczerze, że mnie też to bardzo pasuje :) 

W ramach informacji - lista pozostaje ta sama, dlatego nie trzeba podmieniać linków. 

Ale, ale - nie wiem, czy zauważyliście, że gdyby dziś skończyła się majowa edycja wyzwania, mielibyśmy nowego zwycięzcę! :) Jest jedna osoba, która wydaje się, że dokonała czegoś niemożliwego. Hadzia - należą Ci się naprawdę wielkie brawa! Ale coś mi mówi, że Nutinka jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa :) Czerwiec zapowiada się bardzo ciekawie, prawda? :)

Zobaczcie, jak w chwili obecnej wygląda lista wyników:

hadzia - 14 
Nutinka - 13  
Imani - 10 
Anytsuj - 4 
ejotek - 4 
anek7 - 3 
Ema Pisula - 3 
Magda - 3 
alison2 - 2 
Franca - 2 
Leanika - 2 
moleslaw - 2 
Paulina - 2 
Agata P - 1 
AnnRK - 1 
Gosia B - 1 
Jenah - 1 
jjon - 1 
Lina - 1 
Mała Mi - 1 
Skrzat - 1 
Szatynka - 1 
 

W nadchodzącym miesiącu jeszcze wszystko może się zmienić, zatem ściągamy z półek odpowiednie książki, szukamy w bibliotekach, u znajomych i gdzie tylko się da, i czytamy :) 
Z mojej strony życzę Wam MIŁEJ LEKTURY! I oczywiście czekam na linki :)

27 komentarzy:

  1. Ha! Właśnie ściągnęłam z półki książkę Sebastiana Barry'ego "Tajny dziennik" - miałam nosa :D Mam nadzieję, że przeczytam jeszcze "Ulubione rzeczy" Bolton, "Handlarza śmiercią" Blaedel i "Podmorską wyspę" Allende. Albo chociaż jedną z tych książek :) Gratuluję Hadzi, nie sądziłam, że komuś uda się "pobić" Nutinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było bardzo trudne zadanie, ale Hadzi się udało :)

      No widzisz, gratuluję nosa ;)

      Usuń
  2. A ja znalazłam dodatkowe 8 , ale czy się uda przeczytać? zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chyba ten duet Borjlindów przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj bo jestem niezmiernie ciekawa co to za nowe nazwisko w Czarnej Serii :)

      Usuń
  4. bardzo mnie cieszy wynik głosowania. Jedną dorzucę na bank, a reszta... jak czas pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z niecierpliwością czekam na Twoje hasło :) Żałuję, że mi się nie udało w maju, ale ogólnie kiepski miałam ten miesiąc :(

      Usuń
    2. Ja mam tyle wyzwań wziętych na barki, że czasem muszę nieźle kombinować żeby do każdego choć jedna była... najlepiej jest je połączyć.... a teraz jeszcze doszły mi recenzyjne i kombinowanie się stało trudniejsze.
      Trudne chwile czytelnicze rozumiem, ale w czerwcu powinno być łatwiej coś dopasować :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że literki przechodzą na kolejny miesiąc. Uda mi się w ten sposób przeczytać aż 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, z chęcią odstąpię miejsce na podium dla tych literek. :D Wprawdzie mam jeszcze sporo na A i B, ale nie wiem, ile z tego uda mi się przeczytać. Przeważnie im cieplej, tym mniej czytam, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie cieszy, ze dalej moge eksplorowac literki A i B. Ksiazek mam jeszcze sporo, a jak bedzie z czasem, to sie okaze.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wszystkim osiągniętych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przeczytam jeszcze jedną książkę Axelsson w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O to fajnie - bo mam dwie książeczki L. Bergen przeczytane, tylko cosik napisać o nich muszę. I może z Boyem się wyrobię?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa:P
    Czas wybrać się do biblioteki;)
    http://bojalubiekaweiksiazki.blogspot.com/2013/05/cichym-scigaam-go-lotem.html

    OdpowiedzUsuń

  12. Cieszę się bardzo ze swojego wyniku:) Gratuluję wszystkim osiągniętych sukcesów.
    Czy jest to 10 przeczytanych książek, czy jedna, wszystkim należą się brawa!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak dobrze - już się bałam, że nie zdążę tego Aldisa przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 link

    http://www.figlarneczytanie.blogspot.com/2013/06/przypyw-rolf-borjlind-cilla-borjlind.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Kobieta z wydm" Kobo Abe - dla mnie hit całego półrocza.

    http://agnieszkaczyta.blogspot.com/2013/06/kobieta-z-wydm-kobo-abe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. S.J Bolton "Ulubione rzeczy" - moja opinia w poście zbiorczym :)

    http://ksiazkiagaty.blogspot.com/2013/06/ksiazkowy-przglad-ksiazkowy.html?showComment=1370724532240#c9017977173368154952

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam Cię serdecznie do mojego autorskiego wyzwania czytelniczego "Czytam książki wydane przed 1990 rokiem":
    ZASADY WYZWANIA:

    http://skrytkaslow.blogspot.com/2013/06/nowe-wyzwanie-czytelnicze-czytam.html

    Pozdrawiam, Katarzyna K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search
    Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Many thanks!

    Here is my web-site: pożyczki pozabankowe do 5000

    OdpowiedzUsuń
  19. http://ksiazkiagaty.blogspot.com/2013/06/tajny-dziennik-sebastian-barry.html

    Sebastian Barry "Tajny dziennik" :)

    OdpowiedzUsuń