wtorek, 25 marca 2014

Głosowanie na kwietniową literkę

Witam :)

Koniec marca zbliża się wielkimi krokami, więc pora zdecydować się na kwietniowe literki.

Do wyboru zostały:
I, J, U, X, Y

Tak jak w zeszłym miesiącu znów proponuję stworzyć zestawy.

Oto one:
  1. I, J
  2. U, X, Y
A może by tak połączyć te dwa zestawy? Wtedy mielibyśmy ostatni miesiąc pierwszej edycji wyzwania, a od maja ruszylibyśmy już z drugą, hmmm? :)

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam do głosowania! 

14 komentarzy:

  1. jestem za połączeniem obydwu zestawów, a jeśli nie to wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku co za trudne i mało popularne literki. Może jednak połączmy te trudne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za połączeniem zestawów

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że połączenie zestawów to naprawdę dobry pomysł i jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można połączyć, szybciej przejdziemy do nowej edycji. :)
    A jeśli nie to jestem za J oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa byłoby super;) ale jak się nie da to poproszę 1;;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak w ogóle to za 2 zestawem jestem (a co?! niech nie będzie za łatwo), ale może też być łączony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za połączeniem obu zestawów. Zostały najtrudniejsze literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za połączeniem obu zestawów. Zostały najtrudniejsze literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej będzie połączyć oba zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem wstrzymam się od głosowania. Wszystkie możliwości mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń