środa, 25 czerwca 2014

ReceLinki się ujawniają :)


Kilka słów wprowadzenia:

Mam duszę organizatora i nic na to nie poradzę :)
Większość z Was może mnie kojarzy z pomysłami, które co rusz rodzą się w mojej głowie i które to uwielbiam wprowadzać w życie. Jakiś czas temu proponowałam Wam blog pt. "Czytamy poradniki", zawierający katalog poradników z linkami do recenzji/opinii czytelników. Chwilę później wpadła mi do głowy kompletnie szalona myśl, żeby pójść trochę dalej i zrobić taki katalog wszystkich książek! Myślałam, myślałam i myślałam, i w końcu postanowiłam, że spróbuję coś zadziałać w tym kierunku. I tak oto powstał blog "ReceLinki", nad którym już od jakiegoś czasu pracuję. Powiem Wam, że moja organizatorska dusza doskonale się spełnia w tym zadaniu, a praca nad "ReceLinkami" daje mi coraz więcej frajdy (a przy okazji odkryłam kilka ciekawych książek, o których wcześniej nie słyszałam) :) Dlatego postanowiłam go w końcu ujawnić, żebyście mogli (jeśli oczywiście chcecie) być na bieżąco z wpisami.

"ReceLinki" to katalog książek zawierający linki do recenzji, ale ograniczyłam się tylko do tych pochodzących z Waszych blogów. Projekt jest dopiero w powijakach, dlatego będę wdzięczna za każde uwagi i wskazówki. Chwilowo mam opracowane książki autorów na literę Ż i część książek autorów na literę Z. Możliwe, że nie dotarłam do wszystkich recenzji, dlatego proszę o podesłanie linków. 

Codziennie pojawia się po kilka nowych wpisów - od literatury dziecięcej, po horrory, od najnowszych powieści, po te nieco "przykurzone". Dla każdego coś dobrego :) Staram się wyłapywać wszystkie książki, które mają choć jedną "blogową" recenzję. Macie więc okazję, żeby zobaczyć, co też czytają blogerzy i o czym piszą. A jeśli jakiś wpis Wam się kiedyś przyda, ponieważ będziecie chcieli poczytać recenzje danej książki, to będzie mi bardzo miło :)

Zapraszam Was serdecznie do zaznajomienia się z blogiem:


Nie ukrywam, że jestem ciekawa Waszej opinii na temat tego projektu. Czy może być dla Was przydatny, czy raczej nie? Będę wdzięczna za każdą wyrażoną opinię.

"ReceLinki" mają również swoją stronę na facebooku, na którą też Was zapraszam.  

 


35 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twój pomysł.
    Jednak to pracochłonny projekt tym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo pracochłonny, ale w mojej obecnej sytuacji to nawet lepiej :)

      Usuń
  2. Oh wow! Ambitny projekt, trzymam kciuki! I podziwiam, jest naprawdę pracochłonny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) No cóż, czasem bywa i tak, że jak się za coś brać, to z rozmachem :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy projekt, nie powiem. Na pewno zajrzę, a i na fb już lajknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło i dziękuję :) Mam nadzieję, że kiedyś coś Ci się z tego przyda :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł, ale strasznie pracochłonny. Nie wiem, czy ja bym mogła czegoś takiego się podjąć z tym swoim słomianym zapałem :) Życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja z kolei uwielbiam mrówczą pracę, a tylko jeśli mi się ona podoba. W innym przypadku też szybko tracę motywację :)

      Usuń
  5. Pomysł cudowny! A gdybyś chciała pomocy przy projekcie daj znać! Z chęcią poświęcę mój ograniczony wolny czas na coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za propozycję. Jeśli zajdzie taka potrzeba, na pewno się odezwę! :) Zastanawiałam się właśnie, czy sama podołam temu zadaniu, ale na razie daję radę :)

      Usuń
  6. Dobry pomysł :) Jak dotrzesz do jakiejś literki nazwiska osoby, której książkę recenzowałam to dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam jednak nadzieję, że nie będziesz musiała czekać w nieskończoność, bo jeszcze długa droga przede mną :)

      Usuń
    2. Ano, wzięłaś sobie wiele na głowę, mam nadzieję, że starczy Ci cierpliwości, bo pomysł jest zacny :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł. Zapisuje sobie adres i na pewno będę wpadać. I podrzucać linki :D Póki co znalazłam jedną książkę, którą recenzowałam a którą zamieściłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tego linka (już uzupełniłam). Niestety, nie wszystkie recenzje wyskakują mi w wyszukiwarce, co jest dla mnie nie lada problemem, dlatego potrzebuję nieco pomocy ze strony blogerów. I bardzo się cieszę, że mogę na Ciebie liczyć :)

      Usuń
  8. Szalona kobieto! Toż to jest tytaniczna praca. Trzymam kciuki, żeby się udało skompletować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to. Zgadzam się co do słowa :) To wydaje się wręcz być niekończąca praca

      Usuń
    2. I pomarudzę: czemu nie ma możliwości dodania do obserwowanych przez bloggera? Ja nie ogarniam google+ :(

      Usuń
    3. Może dlatego, że mnie obserwujesz jako Jenah? ReceLinki to jeden z moich blogów i chyba w tym problem... Tak mi się wydaje. Google+ to dla mnie też jeszcze czarna magia :/

      Usuń
    4. Zaplątałyśmy się :) Bo mnie chodziło o to, że nie ma na ReceLinkach (to się odmienia?) tego gadżetu pt. "Obserwatorzy" (dołącz do tej witryny) jest za to google+. Nawet próbowałam założyć tam konto, ale bloga mam na najbardziej oficjalnym z posiadanych przeze mnie maili i jak mnie zaczęli straszyć, że coś mi podmienią to wystraszyłam się, że będę teraz maile do promotora wysyłać jako damawsalonie i zrezygnowałam. Więc wnioskuję albo o ten niebieski gadżet albo o zapewnienie, że się nic nie popsuje :D

      Usuń
    5. Aaaaa, to już wiem, o co Ci chodzi! :)
      Widzisz, nawet nie pomyślałam o tym gadżecie! Już dodałam :) Dzięki za zwrócenie na to uwagi.

      Usuń
    6. Dziękować :) Zaobserwowałam dzięki temu

      Usuń
  9. Oczywiście dorzuciłam do obserwowanych!!
    Podziwiam Cię!! Świetny pomysł, pracochłonny, ale jeżeli sprawia Ci przyjemność to jest najważniejsze. Bo dopóki praca jest przyjemnością, to pracujmy ile się da. Życzę powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :) Wierz mi, że to nie tylko dla mnie przyjemność, to w pewnym sensie także konieczność, żeby nie zwariować :)

      Usuń
  10. Ależ ambitny plan, ale podoba mi się :) gdzie można podrzucać linki i propozycje nowych nazwisk na litere "Z" ? Czy można w komentarzu? nie ukrywam, ze byłoby to wygodniejsze. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposobów jest kilka. Jak najbardziej można w komentarzu, jest też założona specjalna zakładka pt. zgłoszenia, albo napisać e-mail na recelinki@wp.pl :)
      Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój pomysł. To dla mnie bardzo dużo znaczy :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł! Podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cierpliwość rzeczywiście jest jedną z moich mocniejszych stron charakteru, z czego czasem niezmiernie się cieszę :)

      Usuń
  12. Kosmiczny projekt, czeka Cię ogrom pracy! Podziwiam duszę organizatora, ja jestem totalnym przeciwieństwem. ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Projekt rzeczywiście kosmiczny :) Ciekawa jestem, czy dam radę dojść chociaż do połowy alfabetu do końca roku. Cóż, przynajmniej będę się starać :)

      Usuń
  13. Aleś zaszalała kobieto! :) ja nie wiem jak Ty to ogarniesz, ale skoro ię to motywuje to walcz :) Trzymam kciuki i lecę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szalona, no ale dobrze mi z tym :) Od czasu do czasu lubię coś zrobić z rozmachem ;)

      Usuń
  14. Gratuluję pomysłu, oryginalny, pomocny, przydatny, ale trudny. Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń