niedziela, 1 czerwca 2014

"Z literą w tle" - podsumowanie maja i nowa literka na czerwiec

Oto pierwszy miesiąc nowej edycji minął. Trochę za szybko, bo nie zdążyłam przeczytać tego, co chciałam. Sądzę, że nie tylko ja mogłam mieć taki problem, prawda? Pocieszam się tylko tą myślą, że może już niedługo uda mi się nadrobić zaległości, kiedy tylko znów się pojawi odpowiednia literka :)




Podsumowanie majowej edycji wyzwania "Z literą w tle" (litera K) 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia wyglądają tak:

Nutinka - 17 
Aga CM - 10 
Doomisia - 5 
Gosia B - 4 
Kasia Roszczenko - 4 
tanayahczyta - 4 
Kinga - 3 
Agnieszka Perzka - 3 
Asia Hadzik - 2 
Lina - 2
Rose Evra - 2 
Agnieszka Chodkowska-Gyurics - 1 
AGNIESZKA DORSZ - 1
Aneczka - 1 
Carlli - 1 
ejotek - 1 
Karolina A. - 1 
madziusia - 1
Magda - 1 
Magda Saska-Radwan - 1 
Wiki - 1 
wyrazoneslowami - 1

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 22
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 67
Autorzy, po których najchętniej sięgaliście to: Kerstin Gier i Stephen King 

Pierwsze miejsce - bez zmian :) Nutinka - nie daje się zdetronizować :)
Drugie miejsce ze świetnym wynikiem zajęła AgaCM.
Trzecie miejsce natomiast zajęła Doomisia
Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom! 


Jeśli chodzi o literkę, która będzie obowiązywać w czerwcu, to będzie nią:

"M"

I jak, podoba się? Macie już jakieś plany z nią związane? :)



P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach majowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/z-litera-w-tle-czerwiec-m.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

20 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim uczestnikom.

    Śliczna literka na czerwiec. W poprzedniej edycji się na nią nie załapałam, bo dołączyłam później, w związku z tym mam baaardzo dużo odpowiednich książek. Nawet do biblioteki nie musiałabym chodzić, chociaż pewnie się nie oprę. :D
    Na początek wzięłam się za Cormaca McCarthy'ego. Bardzo dobry pisarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. McCarthy - mniam! :) Ja też go planuję na ten miesiąc, przynajmniej jedną książkę.

      Będzie się działo w tym miesiącu, oj będzie :)

      Usuń
    2. Właśnie skończyłam "W ciemność" i dałam 5,5. Już wyjęłam z półki następną. Oj, lubię to! :)

      Usuń
    3. Czytałam początek tej książki, ale musiałam potem przerwać lekturę. Teraz do niej powrócę i liczę na coś więcej niż tylko dobrą książkę. Ale sądząc po Twojej ocenie nie powinnam się zawieść :) Planujesz jeszcze coś przeczytać tego autora?

      Usuń
    4. "W ciemność" jest specyficzna, nie każdemu podejdzie, ale jeśli się spodoba to aż do zachwytu. :) Mam jeszcze "Dziecię boże", "Krwawy południk" i "Strażnika sadu", więc na pewno jeszcze coś przeczytam, ale jednak nie ciągiem. Muszę co nieco przemyśleć, za dużo tam treści, żeby łapać jedno po drugim. Jako przerywnik wzięłam więc Malewską o starożytnej Grecji. Tę autorkę też lubię. :)

      Usuń
  2. Ja w maju przeczytałam "Smak kamienicy" Marii Kordykiewicz, ale nie mam jeszcze recenzji. Napiszę ją dopiero gdy odzyskam swój komputer (w naprawie), bo na tym od męża nic nie widzę i źle mi się pracuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda, że Ci się sprzęt zepsuł. Trzymam kciuki za szybką naprawę!

      Usuń
  3. No fajnie, fajnie :) Gratuluję wszystkich uczestnikom :P
    Teraz będę szukać czegoś z literką M, bo do końca wierzyłam, że to jednak będzie C :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało brakło i byłoby C :) Tylko jeden głos przeważył, no ale może w przyszłym miesiącu.... :)
      Trzymam kciuki za udane poszukiwania :)

      Usuń
  4. Jenah moja droga dopisz mnie jeszcze, gdyż przez problem z myszką nie zdążyłam dodać do majowego wydania linku

    http://www.figlarneczytanie.blogspot.com/2014/05/jak-krok-po-kroku-wprowadzic-trwaa.html

    "Jak krok po kroku wprowadzić trwałą zmianę w relacji z dzieckiem" Alan E. Kazdin

    A na M szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. buuu...liczyłam na C, w końcu byłoby coś więcej niż jedna pozycja... Ale na M będzie Magdalena Kordel "Malownicze. Wymarzony czas." Już możesz pisać, a link doślę :) Coś mam ostatnio kłopoty z pisaniem, większa wena do czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, też po cichutku liczyłam na C, no ale na M też się coś powinno znaleźć. Chociaż nie wiem, czy nawet jeśli jakieś książki przeczytam, to potem coś napiszę... Mam tak jak Ty, moja wena chyba poszła wspierać kogoś innego :)

      Usuń
  6. z M mam już pewne plany, ale zobaczymy na ile uda mi się je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, debiutowałam zaraz poza podium (ex aequo z dwiema innymi uczestniczkami) - to chyba całkiem niezły wynik :D Co do czerwca, mam na myśli dwie panie z nazwiskiem na M ;) Muszę przejrzeć jeszcze moje domowe stosiki, może ktoś inny wpadnie mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "M" to i ja się skuszę :) Wrócę jak córka marnotrawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie przegapiłam początek nowej edycji, a M póki co nic nie widzę w mojej kolejce do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno coś znajdę w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. So I know that I do so, but then it is wrong I really choose to delay
    the time, even if be the entire guild reviled. As for Nintendo let us say that the present focus has been somewhat on the Project Wii-U and its potential.
    The maplestory mesos is as integral to an online game as Simoleons are to a game
    of Sims or any other currency for a role playing game
    online.

    Take a look at my webpage :: Mutants Genetic Gladiators Hack

    OdpowiedzUsuń
  12. Dr Marek Szczyt - chirurg czy artysta?, Marek Szczyt, Urszula Hollanek
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/06/dr-marek-szczyt-chirurg-czy-artysta.html

    Kiedyś Cię odnajdę, Małgorzata Rogala
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/06/kiedys-cie-odnajde-magorzata-rogala.html

    I stała się ciemność, Marcin Wolski
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/06/i-staa-sie-ciemnosc-marcin-wolski.html

    To tylko dziecko, Malin Persson Giolito
    http://zksiazkawdloni.blogspot.com/2014/06/to-tylko-dziecko-malin-persson-giolito.html

    OdpowiedzUsuń