wtorek, 1 lipca 2014

"Z literą w tle" - podsumowanie czerwca i nowa litera na lipiec

http://pl.dawanda.com/product/52413459-personalized-pillow-nursery-letter

I jak, wyrobiliście się z czytaniem książek, które zaplanowaliście w związku z wyzwaniem na czerwiec? Mnie się udało jedną, a pięć dalej sobie leży na półce. Prawdziwe szaleństwo :) Ale i tak jestem zadowolona, że chociaż tę jedną mi się udało.


Podsumowanie czerwcowej edycji wyzwania "Z literą w tle" (litera M) 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia wyglądają tak:

Nutinka - 21 
Lina - 4 
madziusia - 4
Franca - 3
Gosia B - 3 
Asia Hadzik - 2 
ejotek - 2
Aga CM - 1 
Doomisia - 1 
la_pinguin - 1 
miqaisonfire - 1

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 24
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 78
Autor, po którego najchętniej sięgaliście to: Michael Chrichton 

Pierwsze miejsce znów należy do Nutinki :)
Drugie miejsce należy do TheBooombel.
Trzecie miejsce natomiast zajęły: Agnieszka Perzka i Wiki.
Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom! 


Jeśli chodzi o literki, które będą obowiązywać w lipcu, są to:

"S/Ś"

Macie już jakieś plany czytelnicze w związku z nowymi literkami? :)



P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach czerwcowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link:  http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_6160.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że się zagapiłam, właśnie czytam książkę na "M". No cóż, może następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, planów na literkę "M" było dużo, ale niestety nie wyszły,zwłaszcza, że nazwisko było na "K", tak więc przez dwa miesiące się nie wyrobiłam. Za to cieszę się na "S", bo jedną książkę podwójną imię i nazwisko pasujące do literki. Uwielbiam początki miesiąca kiedy przekładam biblioteczny stosik, żeby wiedzieć co czytać i w jakiej kolejności, a potem lecę do biblioteki uzupełnić zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, początki miesiąca są zawsze takie ekscytujące, kiedy się robi plany. Potem wychodzi jak wychodzi, przeważnie zupełnie co innego (przynajmniej w moim przypadku), ale co tam :)

      Usuń
  3. Cieszę się bardzo, że udało mi się przeczytać 5 książek pasujących do czerwcowego wyzwania:)
    Głosowałam na C/Ć ale S też może być, tym bardziej że teraz liczy się nie tylko nazwisko autora, ale również i imię:)
    Może Safak, Segal,Spindler, Sparks...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak fajnie, że jest S, bo wczoraj już po wyłączeniu kompa błądziłam wzrokiem po półkach i padło na Ewę Stachniak. To był dobry wybór, wciągający. :)))

    Gratulacje dla wszystkich! Czerwiec miał dobrą literkę, wszystko, co czytałam, załapało się do wyzwania. ;) Najlepsze jest to, że zostało mi jeszcze tyle, że mogłabym czytać na M kilka miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Również głosowałam na C/Ć , gdyż mam zaległości na półkach i na te litery najwięcej, więc myślałam, że mnie to zmotywuje do działania, ale S też może być rozpoczęłam już lekturę pasującą do wyzwania, jak będzie z kolejnymi nie wiem, muszę przejrzeć swoje stosy jeszcze raz. Gratulacje dla pionierek z literką m, szczególnie dla drugiego i trzeciego miejsca, bo Nutinka jest nie do przebicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że na M nie przeczytałam wszystkiego co bym chciała....
    Ale co lipcato: HURA!!!! że przeszła literka na którą głosowałam. Będzie zatem Spindler i Smith - na bank, a co się jeszcze uda zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam wziąć udział w głosowaniu, ale i tak zwyciężyła ta literka, która najbardziej mi odpowiadała. Strasznie jestem zapominalska. To między innymi dlatego zapomniałam zgłosić do tej edycji wyzwania dwóch książek. Oto one:
    1. Jorge Mario Bergoglio, rabin Abraham Skórka i dr Marcelo Figueroa ,,Rozum i wiara. Modlitwa. Godność. Solidarność",
    2. Tomasz Morawski ,,Uciekinier".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnione :) Brak linków zrzucimy na karb zapominalstwa ;P

      Usuń
  8. wygrała moja literka :) w czerwcu kompletnie nie miałam czasu na czytanie, ale liczę na to, że lipiec wypadnie lepiej :) planuję zabrać się za kolejne części PLL, bo utknęłam na siódmym tomie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś typy mam, ale na razie ich nie zdradzę ;) Zobaczymy czy się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na M zabrakło mi czasu, przeczytałam 4 książki a zostało jeszcze całe mnóstwo ciekawych pozycji:) Na S naliczyłam w swojej biblioteczce aż 16 lektur! :) Gdyby jeszcze można było rozciągnąć nieco dobę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaaaaaakie plany miałam związane z "M". I nie wyszło :( Może tym razem będzie lepiej. Choć na razie nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie czytam Murakamiego, ale troche się spóźniłam :) Mam kilka książek na S, może w końcu będzie okazja do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://susan2401.blogspot.com/2014/07/dotyk-crossa-sylvia-day.html
    Sylvia Day-Dotyk Crossa

    OdpowiedzUsuń