niedziela, 30 czerwca 2013

Z literą w tle - podsumowanie maja i czerwca

"Kiedy lipiec daje deszcze, długie lato będzie jeszcze"


Lipiec tuż tuż, więc pora na podsumowanie tym razem aż dwóch miesięcy - maja i czerwca. Był to bardzo intensywny czytelniczo czas, co widać po Waszych wynikach. Co poniektórzy naprawdę wbijają w fotel ze swoimi osiągnięciami :)

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Nutinka - 29 
Mariola S. - 11 
moleslaw - 11 
alison2 - 8
Jenah - 8 
Anytsuj - 6  
ejotek - 6 
Magda - 6 
Ema Pisula - 5 
Agata P - 4 
anek7 - 4
Gosia B - 3 
Daria Z - 3
madziusia - 3
Wiki - 3
Franca - 2 
Kwiecienka - 2
Leanika - 2 
Lina - 2 
Paulina - 2 
Queen Margot - 2
alice - 1 
AnnRK - 1 
jjon - 1   
Mała Mi - 1 
Megajra - 1 
monotema - 1
natanna - 1
Skrzat - 1 
Szatynka - 1 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką -42
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 213!
Wśród autorów najlepsze wyniki osiągnęli w tym miesiącu - Virginia C. Andrews i Karol Bunsch. Tylko o jedno oczko mniej znajduje się Majgull Axelsson.

29! To liczba, która zagwarantowała naszej królowej wyzwania Nutince miejsce na czele listy, nie dając się tym samym zdetronizować :) Choć niektórzy próbowali to zrobić. Mam tu na myśli Książkowe zauroczenie i hadzię, które osiągnęły naprawdę imponujące wyniki! Ja ze swojej strony chciałam Wam i wszystkim uczestnikom pogratulować i bardzo podziękować, za to, że tu jesteście, że dostarczacie tylu emocji, że wyzwanie przypadło Wam do gustu. Dziękuję, Kochani! I mam nadzieję, że ta wyzwaniowa przygoda będzie dostarczać Wam jeszcze wielu przyjemnych chwil :)   

A teraz coś na co pewnie z niecierpliwością czekacie :) Nowa literka. Dziś wylosowała mi się taka:  
 
"H"

Podoba się Wam? Mam ogromną nadzieję, że tak :)
Macie już jakieś swoje typy?
Życzę Wam owocnych poszukiwań i czekam na zgłoszenia :)
 

P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach majowego i czerwcowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 
Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.

44 komentarze:

  1. gratuluję liderce! dla mnie wynik nieosiągalny w obecnej chwili...
    W P.S. masz marzec kochana :P

    A co do "H" to będzie ciężko, bo jedno H miałam w czerwcu a w stosie recenzujnym nie mam nic... czy uda mi się wcisnąć coś z półki własnej, bo zapewne na H się znajdzie - zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak coś się znajdzie :)
      Dzięki za wyłapanie tego marca :* :)

      Usuń
    2. Harmel, Hender, Hady - tacy autorzy stoją jedynie na frontach półek, nie grzabałam z tyłu, bo córaa śpi a wiadomo... jakbym chciała ciuchutko to by mi pospadały hihi. Postaram się coś czytnąć :)
      A co do marca - wiesz że mam bzika na punkcie wyłapywania błędów :P również swoich... *recenzyjnym a nie recenzujnym hihi

      Usuń
    3. Wiem, ja też mam bzika, ale jak to często bywa - szewc bez butów chodzi i często gęsto zupełnie nie widzę swoich błędów :)

      Trochę Ci się uzbierało na "H" :) A ja już się nie mogę doczekać Twojego hasła. Proszę, daj coś, co mi idealnie spasuje :)

      Usuń
    4. Przez te Wasze wyłapywanie błędów boję się u Was odzywać (czyt. komentować) ciągle się boję, że popełnię jakiś niewybaczalny błąd.
      Raz tak zrobiłam we własnym poście, na szczęście szybko edytowałam.
      Błędów i tak niestety nie uniknę, ale strasznie boję się tych poważnych...

      Usuń
    5. jesteśmy tylko ludźmi, nie ma się co bać :) ja też czasem zrobię byka, z reguły z szybkiego pisania...

      A hasełko już jest! :D
      mam nadzieję, że Wam "spasi" :P

      Usuń
    6. Madziu, Kochana łamiesz mi serce... Pamiętaj, że nigdy przenigdy nie wyrabiam sobie opinii o człowieku po tym, jakie błędy popełnia! Więc nie bój się, bo naprawdę nie ma czego :) Wiesz ile błędów ja popełniam? Niby wiem o co chodzi, ale czasem jak wystawię komentarz pod czyimś postem i przeczytam go jeszcze raz, to potem mi wstyd...

      Usuń
  2. Przyznam się, że miałam ochotę zrobić sobie mały urlop literkowy. Ale na H mam takie kuszące książki, że nie zdołam się oprzeć. Ale nie będzie już tak, że wyzwanie zdominuje mi cały miesiąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełne prawo do chwili oddechu :) Po takim wyniku to się w ogóle nie dziwię :) Ale... nie ukrywam, że liczę jednak na co nieco ;)

      Usuń
  3. Chciałabym uzupełnić listę majowo-czerwcową o jeszcze jedną książkę:
    M. Bruczkowski "Bezsenność w Tokio" - http://anek7.blogspot.com/2013/06/wakacyjne-podroze-tokio-z-marcinem.html

    A na lipiec już mam odłożoną książkę Wiktora Hagena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że już się coś znalazło :)
      Za chwilę uzupełnię listę.

      Usuń
  4. Gratuluję uczestnikom wyzwania osiągniętych wyników. A Nutinka faktycznie bije wszystkich na głowę :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutinka jest nie do pobicia, 29 książek!
    Na "H" to przeczytam nową Saszę Hady, o ile zdążę ją dostać w lipcu:) A jak nie to może Hjortha albo Hovsgaarda, bo mam ich książki od półtora roku i leżą. Ale tak właściwie to nie obiecuję ani sobie ani Tobie, że przeczytam cokolwiek, bo jakoś czas mi się skurczył odkąd się ciepło zrobiło i mniej czytam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, myślę, że to będzie teraz problem wielu moli książkowych :)

      Usuń
  6. Jak znajdę jakieś książki z tą literką to dam znać i wezmę udział.

    Nutinka rzeczywiście szaleje! Czy ona w ogóle śpi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku :) W tym miesiącu prawdopodobnie będę uzupełniać listę uczestników na bieżąco, kiedy będą już przesyłać linki. Ale to się jeszcze zobaczy.

      Usuń
  7. Wyniki godne podziwu, Nutinka jest niesamowita! Z literką "H" będę miała bardzo duży problem. Jedyne co mam na półce to "Dom jedwabny" Horowitza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to coś :) Może po drodze coś się jeszcze trafi :)

      Usuń
  8. Witam,
    świetnie się sklada, bo już od dawna czeka na mnie biografia Jacka Londona, autorstwa Jamesa L. Haleya :)
    Skorzystam też z okazji i zgłoszę przeczytane, a nieopisane jeszcze, opowiadania Kobo Abe zawarte w tomie "Urwisko czasu".

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ciężka literka przypadła na lipiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, łatwa nie jest, ale może sobie jakoś poradzisz :)

      Usuń
  10. Gratki dla wszystkich. Tych dwóch linków nie zamieszczałam, bo wiedziałam (a dziś weny trochę brak) , że Nutinki nie przebiję (choć chciałam:):) ). Żałuję z jednej strony, że nie miałam więcej czasu, i mniej innej ciekawej literatury, bo na A I B na półce czeka około 10 pozycji.

    A o literkę H modliłam się w duchu, a, że zbytnio religijna nie jestem, to jednak wiara wystarczyła.

    NO to do boju i do półek!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały czas myślałam o tym, że może dasz radę przebić Nutinkę :) Bardzo się cieszę, że nowa literka przypadła Ci do gustu. Kto wie, może tym razem Ci się uda ;)

      Usuń
  11. Muszę przeszukać biblioteczkę w celu znalezienia czegoś na H. Mam nadzieję, że coś znajdę :)
    Chciałabym jeszcze zgłosić jedną książkę już przeczytaną w ramach wyzwania majowo-czerwcowego:
    Peter V. Brett "Malowany człowiek". Recenzja powinna pojawić się na dniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanych poszukiwań :)
      Za chwilkę uzupełnię listę.

      Usuń
  12. "H" hmmm na razie przychodzi mi tylko jedna książka do głowy - młodzieżowa, wzięłam ją kilka miesięcy temu ze szkolnej półki, bo uczennica o niej opowiadała. Wstyd przyznać, ale teraz nawet nie pamiętam treści, którą Ta opowiadała.
    Będzie więc szansa wreszcie to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa zapomniałam jeszcze dodać, że jestem w trakcie czytania ostatniej część o Dolangangerach Virginii C. Andrews Zalicza się?

      Usuń
    2. Pewnie, że tak :) Chodzi o "Ogród cieni"? Nie bardzo się orientuję...

      Usuń
  13. Gratuluję prowadzącej :))

    Ja mam jeszcze na "B" http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/2013/06/recenzja-laila-brenden-hannah-wybor.html pisałam w nocy, byłaby wczoraj, ale rodzice trochę przeszkodzili.... -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero dzisiaj wróciłam i dorzuciłam na szybko
    http://perzka.blogspot.com/2013/07/26-przeczytane-podczas-podrozy.html#comment-form
    "Florystka"-Katarzyna Bonda

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam pewna, że lipiec sobie daruję- literka mi nie trafia- ale jak przejrzałam półkę- 5! książek mam ;) Już odkładam je na stolik przy łóżku.

    Mam nadzieję, że chociaż 1 przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki nie za jedną przeczytaną książkę, ale za 5 :)

      Usuń
  16. Gratuluję Nutince, fantastyczny wynik! Bardzo się cieszę, że na ten miesiąc przypadła literka H, typowałam ją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój typ :) Powodzenia!

      Usuń
  17. Z literką H nie będzie łatwo, ale czegoś poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie C, gdyż chciałam czytać Cronina, ale na H mam - Marek Harny.
    Gratuluję Nutince i pozostałym uczestniczkom wyzwania.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza pozycja:
    http://perzka.blogspot.com/2013/07/28-magorzata-hayles-tymczasowa.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga pozycja:)

    http://perzka.blogspot.com/2013/07/32-wacaw-holewinski-opowiem-ci-o.html

    "Opowiem Ci o wolności" Wacław Holewiński

    OdpowiedzUsuń