piątek, 15 lutego 2013

Szaleństwo zakupowe :)

Udało mi się w końcu odwiedzić księgarnię, o której wspominała magdalenardo na swoim blogu. W księgarni tej można znaleźć cały regał z książkami w cenie od 1 do 9,90 zł! Nie mogłam się oprzeć pokusie i nazbierałam sobie 19 sztuk :) I tylko za jedną zapłaciłam 9,90, reszta to egzemplarze za 1 lub 2 zł. Mało tego mogłam sobie również dobrać dwa książkowe gratisy ze specjalnej półki! 

Madziu, dziękuję Ci bardzo!!! Bez Ciebie nigdy bym się nie dowiedziała, że mam taki skarb pod nosem :)

Oto moje zdobycze:
 


1. Terry Kay - "Świetlista dolina"
2. Elizabeth Hand - "Czarne światło" - gratis
3. Sara MacDonald - "Muzyka fal"
4. Peter Carey - "Historia pewnej mistyfikacji"
5. John Colapinto - "Autor kontra autor"
6. John Banville - "Zaćmienie"
7. Julia Grass - "Trzy czerwce"
8. Steve Yarbrough - "Jeńcy wojenni"
9. Jay Rayner - "Przepraszam za wszystko"
 

1. Marta Fox - "Coraz mniej milczenia" - gratis
2. Jose Carlos Somoza - "Szczegół. Trzy krótkie powieści"
3. Julio Llamazares - "Sceny z niemego kina"
4. Marina Mayoral - "W cieniu magnolii"
5. Roberto Bolano - "Chilijski nokturn"
6. Fernando Vallejo - "Błękitne dni"
7. Mayra Montero - "Przybądź, ciemności"
8. Ignacio Padilla - "Amphitryon"
9. Sabine Dardenne - "Wybieram życie"
10. Arnon Grunberg - "Ból fantomowy"
11. Shan Sa - "Cztery życia wierzby"
12. Jean-Daniel Baltassat - "Nadworny malarz"

Uwieńczeniem mojego wczorajszego szaleństwa była wizyta w bibliotece :)


1. Isabel Allende - "Ewa Luna" - wybór był oczywisty. Mam ochotę przeczytać wszystko, co stworzyła ta pisarka. 
2. Jose Saramago - "Podwojenie" - tu również wybór był oczywisty. Po "Mieście ślepców" zapragnęłam zapoznać się z innymi utworami tegoż autora.
3. Jose Saramago - "Kamienna tratwa" - j.w.
4. Isabel Allende - "Ines, pani mej duszy" 
5. Haruki Murakami - "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta" - postanowiłam w końcu zmierzyć się z twórczością Murakamiego, przed którym dość długo się broniłam. Jak widać w końcu się poddałam :)

52 komentarze:

  1. Wow... Rzeczywiście niezła okazja :) Też bym się nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno jest się oprzeć! Najchętniej to bym cały ten regał stamtąd wyniosła :)

      Usuń
  2. kiedy ja zobaczyłam książki po 8 zł, też się tak rzuciłam na nie. a tu po 1 i 2! czemu to nie u mnie? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Madzia, też bym nawet o tym nie wiedziała :) I żyłabym sobie dalej w nieświadomości.

      Usuń
  3. Ależ zazdroszczę. Za takie grosze kupiłaś naprawdę interesujące książki. Życzę mega wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, Madzia jest Aniołem, mnie również pomogła w zakupach. Widzę, że zaszalałaś, ileż ciekawych książek!

    Uwielbiam Allende, mam wszystkie jej książki. Cieszę się, że Ty również cenisz sobie tę pisarkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allende ma swój ciekawy, niepowtarzalny styl, który mnie uwiódł :) Co prawda chciałam dostać coś innego, bo "Portret w sepii" i "Dom duchów", ale niestety nie udało mi się. Ale z tego, co mam, również się cieszę :) Zaczęłam już nawet "Ewę Lunę".

      Usuń
  5. Zakupy imponujące zaiste. Choć nie z mojej gałęzi zainteresowań.;)

    Co do opowiadań Murakamiego, to nie wiem, czy zaczynanie od nich jest dobrym pomysłem. Sama poległam około 70 strony. Ale spróbuję jeszcze z powieściami.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam przeczytać tak naprędce dwa opowiadania i chyba zaczynam podzielać Twoje zdanie, że zaczynanie właśnie od opowiadań nie było dobrym pomysłem... Postaram się jednak przebrnąć przez wszystkie. Może później będzie lepiej.

      Usuń
  6. Wow, ile nowych książek! Miłej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Ci zazdroszczę;) Szkoda, ze w mojej okolicy nie ma takiej księgarni;( Miłego czytania;);)
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki stos, a ja nie znam ani jednej książki z niego.
    Ładnie się obłowiłaś.)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę - i poczułaś się pewnie jakbyś przeżyła gwiazdkę na nowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to rzeczywiście się obłowiłaś:) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Ty szczęściaro!!!! Ależ ci zazdroszczę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego u mnie w mieście nie ma takich okazji...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba popytać... A nóż widelec coś Ci się takiego trafi :)

      Usuń
  13. Zupełnie jakbyś wyskoczyła do piekarni po świeże pieczywko:)
    No może w ilości takiej troszkę na zapas:)

    Chwilkę mi to zajęło, ale już wiem co Ci kiedyś "podkradnę", wybrałam 8 pewniaków i 5 pozycji nad którymi się jeszcze zastanawiam.

    Zabierzesz mnie kiedyś do takiej księgarni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym Cię mogła do niej zabrać, to przede wszystkim musisz do mnie przyjechać! :)

      Usuń
  14. Wow prawdziwe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stos-cudoo :) Ja mam kryzys czytelniczy rozciągający się też na kupowanie książek, le przynajmniej mój portfel może odetchnąć :P Ciekawa jestem czy podejdzie Ci styl Murakamiego, tej jego książki jeszcze niestety nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę trafiłaś na okazję! Życzę ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W którym mieście takie fajne księgarnie są?

    Z całego stosu "Nadwornego malarza" czytałam. Całkiem, całkiem lektura.

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia to Anioł - dla mnie zrobiła zakupy w tej księgarni - czekam na paczkę :)

    piękny stos! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zaszalałaś! Cudowności przytaszczyłaś z tej księgarni:)Gratuluję.
    Ja właśnie zakończyłam swoje pierwsze spotkanie z Murakamim. Ciekawe jakie będą twoje wrażenia... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. To w takim razie koniecznie musisz odwiedzić tę księgarnię :)

      P.S. Gdzie mieszkasz? Jeśli można wiedzieć oczywiście :)

      Usuń
  21. Całe mnóstwo znakomitych pozycji. Czytałam kiedyś książkę autorstwa Steve`a Yarbrouhga i byłam nią załamana. Jestem ciekawa, czy tak jego pozycja jest lepsza od "Końca Kalifornii". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załamana, w sensie, że taka beznadziejna? :) Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie jednak inaczej.

      Usuń
  22. Oj, faktycznie zaszalałaś! :) Z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście taka księgarnia w pobliżu to skarb! Zazdroszczę.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. całkiem sporo tego nazbierałaś :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. oj takiej okazji i ja bym się nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że Ci się udało :)
    Widzę, że tytuły przypadły Ci do gustu :) zresztą za taką cenę to aż żal nie brać!
    A kiedy zrobiłaś zakupy?
    Bo ja jeszcze w środę kupowałam książki dla dziewczyn i kilku z tych tytułów nie było...

    Szkoda, że nie było Cię na dzisiejszym spotkaniu! Było super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to liczę na jakąś relację ze spotkania! :)

      Zakupy były w ramach prezentu walentynkowego, a więc wczoraj :) Mąż urwał się w tym celu wcześniej z pracy i pojechał ze mną. Kochana, ja weszłam do tej księgarni i kiedy mi pokazano ten regał, myślałam, że padnę. Spodziewałam się dwóch półek co najwyżej, a nie całego regału! Ceny też mnie zwaliły z nóg.

      Musieli dodać coś nowego, bo były naprawdę wszystkie półki zajęte. To tylko świadczy o tym, że muszę częściej tam wpadać :)

      Co mi się jeszcze rzuciło w oczy - to super obsługa. Bardzo miła pani tam była! :)

      Usuń
    2. A wspominałaś coś o mnie?
      Zapytałaś od razu o ten regał? Mówiłaś skąd o nim wiesz?

      Właśnie przerabiam zdjęcia ze spotkania, ale relację wrzucę chyba dopiero jutro :)

      Usuń
    3. Jak weszłam, to od razu oznajmiłam, że dowiedziałam się, że jest tu półka z tanimi książkami i żeby mi ją pokazać. Pani nie pytała o nic więcej, a mnie jakoś dziwnie było opowiadać szczegóły. Ale pomyślałam, że przy płaceniu spróbuje się potargować (argumentem miała być znajomość z Tobą), ale okazało się, że wcale nie musiałam, bo wszystko miałam za 1 lub 2 zł (oprócz jednej książki). Wytargowałam jeszcze (a raczej mój mąż) dwa gratisy z tej specjalnej półki :) W życiu jeszcze nie udało mi się wyjść z księgarni z trzema torbami książek!!! Jak będziesz w tej księgarni, to możesz powiedzieć, że mają wierną fankę :) A swoją drogą Tobie należy się jakaś nagroda za promocję :)

      Usuń
    4. Tylko byłam ciekawa :)

      Ja tam poluję na serię z Miotłą, udało mi się tam kupić już 4 tytuły, a piąty dostałam w gratisie :)
      I wiem, że niedługo znowu mogą się pojawić :)

      Usuń
    5. Wiesz już kiedy? Bardzo chętnie bym się znowu tam wybrała, tylko chciałabym wiedzieć, czy dorzucili coś nowego...

      Usuń
  27. Jestem zaskoczona !!
    'Przepraszam za wszystko' mi sie ta ksiazka nie podobała, no ale czekam na twoja opinie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że ta księgarnia robi na blogach prawdziwą furorę! Czekam na Twoje opinie, bo żadnej z tych książek nie czytałam, a może dzięki Tobie przekonam się do którejś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow niezły stos! Teraz nic tylko się zaczytywać:) Też chętnie obłowiłabym się w takiej księgarni:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie zakupowe szaleństwo :)
    Ciekawe czy w Gliwicach jest taka księgarnia... :)
    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokaźne stosisko! Kiedy ty to wszystko przeczytasz:) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym zastanawiam :) Mam jeszcze jeden problem - od czego zacząć, bo chciałabym przeczytać od razu wszystko :)

      Usuń
  32. Gratuluję pokaźnego stosiku. Przepraszam, że pytam o jakiej księgarni mowa, jakoś nie jestem w temacie, a jestem ciekawa :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. O! Widzę, że i ja nie mam do tej księgarni daleko :). Pięknie się obkupiłaś! Nabytków z pierwszego stosu wprawdzie nie znam (choć chętnie poznam), z bibliotecznego jednak wzięłabym wszystko bez mrugnięcia okiem. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń