czwartek, 28 lutego 2013

Z literą w tle - podsumowanie lutego

 
"W lutym śnieg i mróz stały, w lecie będą upały".

Luty odchodzi, wszyscy już chyba mają nadzieję, że wraz z jego odejściem przyjdą coraz cieplejsze, słoneczne dni. Oby! Marzę już o tym, żeby zrzucić grube, zimowe ubrania i narzucić na siebie coś odpowiedniego na wiosnę. Uwielbiam wiosnę! W zimę jest za zimno, w lato - za gorąco. Wiosenne dni za to są idealne :) 

Wraz z zakończeniem lutego musi nadejść coś jeszcze, czyli podsumowanie wyzwania :)
 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Nutinka - 10
hadzia - 5  

karkam - 5   
Agnieszka czyta... - 4   
Magda - 4 
Sophie - 4    
alison2 - 3   
la_pinguin - 3   
Lina - 3  
Platine - 3 
Tala - 3 
anek7 - 2
anetapzn - 2 
AnnRK - 2   
Gosia B - 2  
Halinka - 2    
Agata P - 1  
alice - 1  
Anna.Sakowicz - 1  
Claire - 1  
ejotek - 1  
Ema Pisula - 1   
Fka - 1  
Imani - 1  
Kinga - 1  
lesiaqous - 1  
madmad - 1  
madziusia - 1  
Magda K-ska - 1
natanna - 1 
Pati13xd - 1  
patrycja - 1  
Paulina - 1  
Rosemarie - 1


Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 34
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 74
Jeśli chodzi o autorów, którzy się w tym miesiącu wyróżnili, należy wymienić tu Olgę Rudnicką i Norę Roberts, które osiągnęły bardzo podobne wyniki :)
  
W tym miesiącu niespodzianki nie będzie :) Jak już mogliście wyżej zobaczyć pierwsze miejsce wciąż zajmuje Nutinka! Nutinko, jesteś po prostu niesamowita!!! Na wyróżnienie zasługują również - hadzia i karkam które mają na swoim koncie po pięć książek. Wszystkim uczestnikom bardzo gratuluję i bardzo dziękuję za ten wspólnie spędzony miesiąc :)

Jestem ciekawa, czy następna literka przypadnie Wam do gustu. Alfabetycznie nie odbiegniemy zbyt daleko od poprzedniczki, bo w marcu będzie rządzić: 

"P"

Życzę Wam owocnych poszukiwań i czekam na zgłoszenia :)
 

P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach lutowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.


41 komentarzy:

  1. gratulacje dla wszystkich uczestników Twojego wyzwania, a zwłaszcza dla Nutinki :)
    życzę Wam powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam:)
    www.pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/2013/02/czara-wyroczni-judith-merkle-riley.html

    www.pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/2013/02/ziemia-kamstw-anne-b-ragde.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam listę :) A jak z marcem, łapiesz się? :)

      Usuń
    2. No pewnie, tylko ja mam taki spóżniony zapłon i pod koniec miesiąca przypomina mi się, o linkach.

      Usuń
    3. Nie szkodzi :) Jako prowadząca wyzwaniową listę mogę Ci powiedzieć, że to dość częste zjawisko :) Ale mnie to absolutnie nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. no proszę, rzeczywiście! Ale to znaczy, że nie tylko ja lubię jak po długiej szarej zimie przychodzą w końcu słoneczne dni, a wszystko budzi się do życia ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w wiośnie najbardziej pociąga to, że daje mi niesamowity zastrzyk energii. Zawsze tak jest, co roku. Mam ochotę wtedy góry przenosić :)

      Usuń
  4. R mnie nie trafiła, ale P jutro kończę, pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze pod literką R napisałam komentarz o dwóch książkach z autorem na R, które przeczytałam, ale nie miałam czasu zrecenzować. Recenzje niebawem ("Czy ten rudy kot to pies" i "Zacisze 13" obie autorstwa O.Rudnickiej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam, nawet zapytałam o tytuły :) ale już nie trzeba, bo już mam, co chciałam. Lista uzupełniona, więc czekam tylko na linki :)

      Usuń
  6. Serdecznie wszystkim gratuluję :-) Z P łatwo nie będzie ale nie ma mowy, bym nie wzięła udzialu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, na dodatek mam pisemną zgodę od Ciebie, żeby Cię zawsze wpisywać na listę, więc nawet jakbyś chciała, to się tak łatwo nie wykręcisz ;)

      Usuń
  7. O jaka piękna literka w marcu! Idę buszować na regałach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu zniknął mój marazm w kwestii czytania i z chęcią zgłaszam się do marcowego wyzwania. Mam nadzieję, że wytrwam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę! :) W każdym razie trzymam mocno za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  9. U mnie dzisiaj przepiękna pogoda! Właśnie wróciłam ze spacerku;P Coś mi się wydaje, że w tym miesiącu może zawojować Jodi Picoult:P
    Pozdrawiam i oczywiście gratuluję osiągnięć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wiedziałam, która litera będzie wyznaczona na marzec, to od razu przyszła mi na myśl właśnie Jodi Picoult :) Ale... zobaczymy :)

      Usuń
  10. No mi się w tym miesiącu nie udało (w ogóle luty jakiś taki mało fartowny był), ale nadrobię! I wreszcie Pratchetta przeczytam, bo tak odłogiem leży.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się genialnie składa :) Sama jestem bardzo ciekawa Pratchetta, więc chętnie poczytam recenzje :)

      Usuń
  11. Słaaaabo.... A na "P" mam nawet jedną, dzisiaj przyszła pocztą :) Lubię takie zbiegi okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to się nazywa świetna intuicja losującego literkę ;P
      Na poważnie - cieszę się, że tak fajnie trafiłam :)

      Usuń
  12. Gratuluję wszystkim ładnych wyników;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wszystkim uczestnikom Twojego wyzwania i powodzenia życzę w następnym.
    Też czekam na wiosnę i pierwsze promienie słońca. Mam już dosyć zimy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podlinkuje sie.
    Szkoda, ze tak malo ksiazke przeczytałam, postaram sie w tym miesiacu wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam wiosnę, ale raczej taką późną (z naciskiem na maj <3)

    oczywiście zgłaszam się do marcowej literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow 10 naprawdę świetny wynik:) to ja w marcu będę czytać Pawlikowską, może uda się więcej niż jedną, ale muszę odkopać się spod stosu książek, który mnie zasypał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, chyba nie zdążyłam ze ostatnią książką, zostawiłam link pod postem z literką "R".
    Gratuluję wyników :)

    aj, literka "P" jest trudną literką - muszę koniecznie wybrać się do biblioteki w poszukiwaniu odpowiednich lektur :) Oby się udało coś znaleźć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marnie u mnie ostatnio z wyzwaniami, dlatego bardzo się cieszę, że udało mi się przeczytać książkę autora na literę R :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim znakomitych osiągnięć. Niestety literka R nie była mi tym razem pod drodze, ale udało mi się przeczytać symbolicznie jedną książkę. Niestety recenzję napiszę w sobotę najpóźniej. Jest to książka Alicji Róg - Piąte. Nie zabijaj. Mam nadzieję, że mi się zaliczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. HA! Teraz mam powód, żeby sięgnąć po kilka zaległych książek Pamuka i Patchett :) Oczywiście zgłaszam się i Pppppopieram :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy zaliczysz tę późną nocną godzinę jako czwartek, ale jeśli tak to przeczytałam "Hiszpański smyczek" Andromedy Romano-Lax. Recenzja wkrótce ukaże się na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  22. W lutym miałam przerwę od wyzwań, ale teraz już wracam do gry, więc zgłaszam się oczywiście. Picoult i Panow już na mnie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że liczyłam na jakąś skrajną literkę z początku albo końca alfabetu. Ale P też jest ładna i obficie reprezentowana na moich półkach. Chociaż pewnie ilościowo będzie słabiej, bo zamierzam spróbować Parnickiego i to te trudniejsze dzieła, więc zajmą więcej czasu. No i może wrócę do Pratchetta choć na chwilę, bo jakoś tęskno. :)
    Jak dotąd to każdą literką mogłabym obdzielić dwa miesiące, tyle mi zostaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłaszam się;)
    Będzie co czytać:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nutince gratuluję. Z ostatnią recenzją już pewnie nie zdążę (też Rudnicka), ale trudno. Może w następnym miesiącu będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Nutince:)
    I innym uczestnikom, którym się udało również:)

    Chciałam tylko nadmienić, że nie ma mnie na liście, no ale linki do 2 przeczytanych książek zamieściłam dopiero wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje dla Nutinki!

    P to strasznie niefortunna literka dla mnie... ale powalczę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja mam pytanie do banerka. Ostatnio wrzuciłam go pod recenzją. Tak wystarczy, czy może powinnam z boku? A z literką oczywiście powalczę :)

    OdpowiedzUsuń