środa, 15 czerwca 2016

Recenzyjne zauroczenia cz.4 i top 5 czerwcowych zapowiedzi


Recenzyjne zauroczenia

Ostatnio miałam niewiele czasu na buszowanie po Waszych blogach, ale powoli zaczynam nadrabiać zaległości i oczywiście znalazłam kilka wpisów, które bardzo zachęciły mnie do sięgnięcia po recenzowane książki :) 

Oto one:  

Wioleta Sadowska (awiola): "Spotlight. Zdrada. Kryzys w Kościele katolickim"


Justyna W.: Ciemna strona miłości - Rafik Schami
 

Karolina Małkiewicz: "O czym wiedziała Maisie"
 

koczowniczka: „Zabłąkania” Hjalmar Söderberg
 

recenzje ami.: "Sprostowanie" Renée Knight
 






Moje top 5 czerwcowych zapowiedzi

Są to książki, które najbardziej zwróciły moją uwagę w tym miesiącu i które mam wielką ochotę nabyć. Pominęłam tutaj te, które już przeczytałam, a więc "Hormonię" Nataszy Sochy i "Nadzieje i marzenia" Magdaleny Kordel (wkrótce powinna pojawić się na blogu moja opinia). 

"Miejsce na ziemi" Umi Sinha


"Tajemnica Black Rabbit Hall" Eve Chase


"Biała Rika" Magdalena Parys

 
"Płyń z tonącymi" Lars Mytting 


"Róża północy" Lucinda Riley




Czytaliście już coś z tej piątki? Polecacie, a może odradzacie zakup?


 

13 komentarzy:

  1. Ostatnia pozycja brzmi zachęcająco, ja uwielbiam takie tajemnice międzypokoleniowe. Zawsze daję wysokie noty takim książkom, bo mnie wciągają:) Ostatnio coś podobnego czytałam w "Japońskim Kochanku" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Japońskiego kochanka" również mam na celowniku :) Tajemnice międzypokoleniowe to też mój ulubiony temat. Jest w nich coś niesamowicie wciągającego :)

      Usuń
  2. Z recenzji zaintrygowały mnie "Zabłąkania", a jeśli chodzi o zapowiedzi to nie pomogę, ale najchętniej przeczytałabym "Miejsce na ziemi", "Różę północy" i "Tajemnicę Black Rabbit Hall".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, że tę "Różę północy" zobaczyłam tylko u Ciebie. Więcej jej w zapowiedziach nie widziałam (może coś przeoczyłam), ale cieszę się, że ją u Ciebie znalazłam :) A "Miejsce na ziemi" i "Tajemnicę Black Rabbit Hall" już mam! Tę pierwszą już nawet troszkę zaczęłam i... początek ma mocny, bardzo intrygujący!

      Usuń
  3. Nie znam żadnej z tych książek... Jedynie wspomniane Nadzieje i marzenia czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie głowię się nad tym, jakby tu o niej napisać, żeby było wszystko jak trzeba :) Tak na marginesie, pan Miecio znów skradł cały show! Jego przyśpiewkę znam już na pamięć :D

      Usuń
  4. Bardzo chciałabym przeczytać "Płyń z tonącymi" :) Podoba mi się projekt graficzny okładki, no i opis też brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża północy brzmi całkiem zachęcająco... Chyba zapiszę sobie na liście "do przeczytania w odległej przyszłości". Obecnie mam wystarczająco dużo książek na wyższych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać "O czym wiedziała Maise". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Sprostowanie" też czytałam ostatnio i również polecam. Jest to thriller, w którym autorka świetnie poprowadziła tempo akcji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej z tych recenzji nie znam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda Parys mnie intryguje, czytałam "Tunel" autorki, sama historia nie była fascynująca, ale Parys ma ciekawy styl, który potrafi zauroczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na "Białą Rikę" też mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń