piątek, 3 czerwca 2016

Stos czerwcowy

 
Po kilku świetnych książkach przyszedł w końcu czas na taką, która mnie rozczarowała na tyle, że nie mam ochoty nawet jej skończyć. Przynajmniej na razie. Zaczęłam więc czytać coś nowego, a zanim napiszę o niej chociaż kilka słów, postanowiłam pokazać Wam, co nowego nabyłam i planuję czytać przez najbliższy miesiąc, a zapewne jeszcze dłużej :) 


Stos nr 1 - moje nowe nabytki :)
 


Stos nr 2 - egzemplarze recenzenckie - Sztukater.pl
 


Stos nr 3 - egzemplarze recenzenckie (plus bonusy) - Sztukater.pl
 


Stos nr 4, poradnikowy - egzemplarze recenzenckie - Sztukater.pl
 

Co prawda zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale tytuły książek są w miarę widoczne, więc nie ma chyba sensu ich po kolei wypisywać :)



20 komentarzy:

  1. Najnowsza książka Magdy Kordel świetna :) Ciekawa jestem "Promyczka", bo trochę już o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dużo dobrego czytałam o "Promyczku", dlatego się na niego skusiłam :)
      A jeśli chodzi o powieść Magdaleny Kordel, to odkąd się tylko dowiedziałam, że ma się ukazać, nie mogłam się jej doczekać. No i wreszcie mam! :)

      Usuń
  2. Stosiki eleganckie, będzie co poczytać. Oby wszystkie okazały się udanymi lekturami:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacne stosiszcza :) Czekam na Twoją opinię na temat publikacji "Uporczywie pogodne myśli"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest jedną z tych, które planuję przeczytać w pierwszej kolejności, także mam nadzieję, że niebawem moja opinia się ukaże :)

      Usuń
  4. Niedawno zakończyłam lekturę Promyczka i naprawdę mi się podobała, choć niosła ze sobą sporo smutku. Nadal w sumie próbuję wyjść z kaca książkowego :P Jeśli lubisz takie emocjonalne pozycje z autentycznym zakończeniem to na pewno Ci się spodoba.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja kocham właśnie takie książki! :) "Promyczek" musi jeszcze chwilę poczekać, ale już się nie mogę doczekać, kiedy się za niego zabiorę.

      Usuń
  5. Dom nad jeziorem wspaniale się prezentuję. Muszę ją upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące stosy :) Nie czytała żadnej ze zdobytych książek, ale mam nową książkę Morton.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciekawa jestem, kiedy się za nią zabierzesz :) Ja już powolutku podczytuję i jak na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Nie pozostaje nic innego jak czekać na Twoje recenzje:) Samych pozytywnych wrażeń życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresował mnie stos pierwszy! Same smakowitości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresował mnie stos pierwszy! Same smakowitości!

    OdpowiedzUsuń