piątek, 7 września 2012

nagroda :)

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od Natanny, która zorganizowała bardzo fajna zabawę. Otóż ten, kto miał złapać u niej licznik 4444, mógł wygrać zakładkę, książkę i coś słodkiego. No i to właśnie mnie się udało! Nie ukrywam, że bardzo liczyłam na tę nagrodę, bo od pierwszego wejrzenia zakochałam się w zakładce :) No i wreszcie ją mam!

Zobaczcie cały zestaw:


Żałuję tylko, że nie mam dobrego aparatu, żeby pokazać Wam, jak w rzeczywistości zakładka i breloczek (który był dla mnie wielką niespodzianką!) wyglądają. Obie te rzeczy są dużo ładniejsze niż na zdjęciu. 

Natanno - bardzo, bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ!

21 komentarzy:

  1. Za bardzo sie nie wysilila bo slodycze wybrala najtansze. A blog natatny beznadziejny jest. Ja sie dodalam do czlonkow ale nigdy nie zagladam. Zeby nie te konkursy zlap licznik natanna nie miala by wejsc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zbyt surowo oceniasz Natannę. Skoro podkreślasz fakt, że NIGDY tam nie zaglądasz, to skąd możesz wiedzieć, co tam się dzieje? Żeby nie było, ja Cię nie atakuję, tylko kieruję się logiką.

      Usuń
  2. Ta zakładka jest świetna! :)
    Z książką spotykam się często w bibliotece. :D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdobyczy, zakładka śliczna, ale dla mnie tego typu gadżety są niestety mało praktyczne, po prostu wysuwają się z książek, ale na tyle mocno cieszą oczy, że sama mam kilka podobnych okazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zdążyłam jej sprawdzić :) Na razie tak jak napisałaś cieszy moje oczy i... oczy mojego dziecka. Bez przerwy mi ją zabiera, bo tak mu się spodobała :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Zakładka jest piękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Zakładka cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że zakładka się spodobała.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, fajnie jest dostać taką przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Dokładnie taką samą książkę mam w domu, zbieram całą serię Kolibra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Ja też mam taką "Wierną rzekę" w domku, ale przyznam, że jeszcze jej nie czytałam. Życzę jeszcze więcej wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię "Wierną rzekę". Pamiętam, że jak ją za pierwszym razem czytałam (bo wtedy musiałam ;)), to wciągnęła mnie na momencie, dlatego cieszę się, że teraz ją mam na własność.

      Usuń
  10. Tak w ogóle to dziękuję Wam bardzo za gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Moja Droga :) To bardzo miłe dostać książkę - szczególnie dla takich czytomaniaków, jak my ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Zwłaszcza taką książkę, którą się lubi, a się jej nie miało w swojej biblioteczce :)

      Usuń
  12. Gratuluję! Zakładka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń