sobota, 1 września 2012

Wyniki konkursu!



Ogłaszam wszem i wobec, że zorganizowany przeze mnie konkurs został właśnie zakończony.

Naszym "Mistrzem czytania", czyli zdobywcą pierwszego miejsca z imponującą liczbą przeczytanych stron w miesiącu sierpniu, czyli 6204 jest Dizzy! Gratuluję serdecznie! I podziwiam :)

Drugie miejsce zdobyła Zosiek - z równie imponującą liczbą - 5521 stron;
Trzecie miejsce zajęła Kasia - 2427;
Tuż za podium z liczbą 1483 stron znalazła się ejotek.

Wam również gratuluję wyników i dziękuję bardzo za udział w tym konkursie. Proszę Was wszystkich (ejotek Ciebie również, ponieważ przewidziałam dla Ciebie nagrodę pocieszenia :)) o wysłanie na adres jenah83@wp.pl adresu do wysyłki.

Przypominam, że w konkursie do wygrania były trzy książki:
"Zanim zasnę" S.J.Watson (wybrała ją Dizzy);
"Dziewczyna ze śniegiem we włosach" Ninni Schulman (tę pozycję wybrała Zosiek);
"Dziennik dla Jordana" Dana Canedy (dla Kasi :))

Dizzy, jako że zdobyłaś pierwsze miejsce, proszę o to, byś wybrała dla siebie książkę i w miarę możliwości, jak najszybciej dała znać :) Pozostałe osoby poinformuję, kiedy nasza zwyciężczyni już się zdecyduje (aż mi się zrymowało :)).

19 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczętom ilości przeczytanych stron i nagród.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, myślałam, że już nie podołam! Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym. Ten konkurs był naprawdę dobrą zabawą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dla mnie to też była bardzo fajna zabawa :)

      Usuń
  3. Gratuluję Dizzy i całej reszcie oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygranych:) pozdrawiam i korzystając z okazji zapraszam na Rozdawajkę: http://pisarzyna.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluję pozostałym. Jenah, to był świetny konkurs, gratuluję pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za trzecie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, warto było się zgłosić, prawda? :)

      Usuń
    2. Naturalnie :) Będę czekała na kolejne konkursy :)

      Usuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    a Jenah dziękuję, nie sądziłam że coś mi się dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim nagrodzonym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł na konkurs :)
    Gratuluję ilości przeczytanych stron i wygranej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń