poniedziałek, 3 września 2012

Nowe wyzwanie :)


Zauważyłam, że organizowanie wszelkiego rodzaju konkursów i zabaw sprawia mi niesamowitą przyjemność :)

Tym razem chciałabym Was bardzo zachęcić do wzięcia udziału w wyzwaniu pt. "Z literą w tle".


Zasady wyzwania są bardzo proste. Na każdy miesiąc wytypuję jedną literę, jednocześnie wskazującą na pierwszą literę nazwiska autorów książek. Jeśli w danym miesiącu będzie to np. "L", uczestnicy czytają książki np. Larssona, Lema, Ligockiej i kogo jeszcze dusza zapragnie :) Następnie piszą recenzję i podsyłają mi link w komentarzu. Ilość lektur dowolna. Wiadomo, im więcej, tym lepiej :) Może będzie to dla Was świetną motywacją do tego, by sięgnąć po autorów, którzy "czekają" na swoją kolej już bardzo długo.

Po wszystkie szczegóły odsyłam tutaj

Podoba Wam się takie wyzwanie? :)

WYNIKI Z WRZEŚNIA:

Miłośnik książek (blog)

  1. Taavi Soininvaara - "Wirus Ebola w Helsinkach"
  2. Agnieszka Stelmaszyk  - "Tajemnica klejnotu Nefertiti" 
  3. Agnieszka Stelmaszyk - "Skarb Atlantów" 
  4. Agnieszka Stelmaszyk - "Sekret Wielkiego Mistrza" 
  5. Agnieszka Stelmaszyk - "Klątwa złotego smoka"
ejotek (blog)
  1. Justyna Szymańska "A właśnie że tak"
  2. Karolina Sykulska "Plagiat"
Książkowe zauroczenie (blog)
  1. Laura Summers "Dwa serca" 
  2. Magda Szabo "Tajemnica Abigail"
Imani (blog)
  1. Małgorzata Szejnert "Wyspa Klucz"
  2. Eric-Emmanuel Schmitt "Ulisses z Bagdadu"
  3. Vikas Swarup "Slumdog. Milioner z ulicy"
  4. Paullina Simons "Dziewczyna na Times Square"
  5. Elif Shafak "Czarne mleko" 
  6. Lisa See "Marzenia Joy" 
karkam (blog)
  1. Kamila Shamsie "Wypalone cienie"
  2. Elif Shafak "Pchli Pałac" 
  3. Aleksander Sołżenicyn "Kochaj rewolucję!"  
  4. Eric-Emmanuel Schmitt "Małe zbrodnie małżeńskie"
  5. Eric-Emmanuel Schmitt "Przypadek Adolfa H."
  6. Vikas Swarup "Slumdog. Milioner z ulicy"
  7. Vikas Swarup "Sześcioro podejrzanych"
alison2 (blog)
  1. José Saramago - "Miasto ślepców"
  2. José Saramago - "Miasto białych kart" 
  3. Antonio Salas - "Handlowałem kobietami"  
  4. Tom Rob Smith - "Ofiara 44"
JULIA ORZECH (blog)
  1. Mariusz Szczygieł - "Laska nebeska"
Magda (blog)
  1. Sara Shepard - "Pretty Little Liars. Doskonałe"
Agata P. (blog)
  1. John Steinbeck "Myszy i ludzie"
malutka_ska (blog
  1. Alexandra Salmela - "27, czyli śmierć tworzy artystę"
Honorata (blog) 
  1. Henryk Sienkiewicz "Baśnie i legendy"
  2. Brandon Sanderson "Elantris"
  3. Wilbur Smith "Bóg Nilu" 
Dizzy (blog)
  1. Bram Stoker "Dracula"
patrycja (blog)
  1. Mariusz Surmacz - "Strażnik marzeń"
monotema (blog)
  1. Andrzej Stasiuk "Grochów"
  2. Mark Salzman - "Żelazo i jedwab"
barwinka (blog)
  1. Lisa See "Sieć rozkwitającego kwiatu" 
la_pinguin (blog)
  1. Lisa See "Dziewczęta z Szanghaju"
Kasia J. (blog)
  1. Adrienne Sharp "Prawdziwe wspomnienia Mali K."
magdalenardo (blog)
  1. Bertram & Schulmeyer "Coolman i ja"
AnnRK (blog)
  1.  Yrsa Sigurdardóttir "Spójrz na mnie"

14 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział :) Miałam w planach przeczytać w tym miesiącu powieść Shamsie "Wypalone cienie", więc już mam jedną pozycję na "S" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie ciekawe, co prawda listę lektur na wrzesień mam niesamowicie napiętą, ale o dziwo są w niej autorzy na S :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie dołączę :-) Póki co na wrzesień mam zaplanowaną jedną książkę, która do wyzwania akurat nie pasuje ale dzięki literce S łatwiej mi będzie wybrać pozostałe książki. Baner wisi już na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwanie ciekawe, tylko akurat w stosie lektur na wrzesień nie mam żadnego autora na literę "s". No nic poszperam w bibliotece domowej i coś wynajdę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba. Może uda mi się znaleźć jakiegoś autora na "s" wśród moich stosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :) muszę poszukać tylko odpowiedniej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi bardzo ciekawie, zastanowię się nad udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział :) I chyba mam już autora na "S" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł! sama miałam dokładnie taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się sprostać wyzwaniu ;) Dodaję bannerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobierowo to ładna wioska. A i książki mają ciekawe w "Taniej książce". ;) Dlatego nie żałuję, że kupiłam za taką cenę.

    Co do Twojego wyzwania wrześniowego i literkę S, akurat przypasowała mi. Mam w planach przeczytać niezłą cegłę, "Reamde", czeka już na półce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że Wam się spodobał mój pomysł :)
    Uzupełnię listę już na stronie wyzwania. Jeśli kogoś pominę, to proszę o taka informację :)

    Magdalenardo - nie wiem, co z Tobą zrobić :)
    Miłośniczko Książek - poczekam na decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń