poniedziałek, 29 października 2012

Kilka słów organizacyjnych

Jak pewnie większość z Was już się zorientowała, postanowiłam troszkę "przemeblować" swojego bloga. Zaczął mi się powoli robić chaos, więc postanowiłam go jak najszybciej opanować.

Przede wszystkim chcę Was poinformować, że zabawy pt. "Biblioteka w książkach" i "Kwiatki językowe" zostały przeniesione w inne miejsce.

"Biblioteka w książkach" jest teraz TUTAJ
"Kwiatki językowe" - TUTAJ

Linki do tych stron można znaleźć po prawej stronie bloga pod hasłem "Inne inicjatywy".

Przepraszam za to małe zamieszanie :) 

3 komentarze:

  1. faktycznie widziałam zmiany przez ostatnie dni, dobrze, że zakładki na górze wróciły, bo jak były po prawej to mi się nie podobało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, i dlatego wróciły na swoje miejsce. Jednak musiałam pozbyć się dwóch zakładek, bo muszę zrobić miejsce na wyzwaniowe zakładki (z literą w tle) :)

      Usuń
    2. już to jakoś przeżyję :P
      ważne że są na górze, a bibliotekę znajdę w bocznym

      Usuń