poniedziałek, 1 października 2012

Wyzwanie - podsumowanie


Przyszedł w końcu czas na pierwsze podsumowanie wyzwania "Z literą w tle" (z nieustającą przy tego typu przedsięwzięciach refleksją - o rany, jak ten czas szybko leci!). Przypominam, że na ten miesiąc, czyli wrzesień, wyznaczona została litera "S".

Przede wszystkim, chciałam Wam bardzo podziękować za to, że tak licznie zasililiście szeregi literowego wyzwania :) Aż 19 uczestników zgłosiło co najmniej jedną, przeczytaną w ramach wyzwania książkę! Przyznaję, że było to dla mnie ogromną niespodzianką :) Mam nadzieję, że dobrze się przy tym bawiliście. Spotkałam się również z bardzo przyjemnymi dla mnie komentarzami, że gdyby nie wyzwanie, niektóre książki czekałyby na swoją kolej w nieskończoność :)

Oto ostateczna lista uczestników i ich osiągnięć: 


Dokładną rozpiskę możemy obejrzeć tutaj.

Naszą  zwyciężczynią jest oczywiście karkam, której serdecznie gratuluję rewelacyjnego wyniku!!! 

Pozostałym uczestnikom (szczególnie zdobywcom drugiego i trzeciego miejsca - Imani i Miłośnikowi książek, którzy osiągnęli również fantastyczne wyniki!) także gratuluję! :)

W tym momencie zapraszam Was gorąco do wzięcia udziału w wyzwaniu w nowym miesiącu. Zatem ogłaszam wszem i wobec, że październik upłynie nam pod znakiem litery "M"!  


44 komentarze:

  1. Co za wyniki, serdecznie wszystkim gratuluję :-) A co do literki na październik to chyba zacznę grac w lotto bo wczoraj wieczorem zaczęłam czytać właśnie taką książkę, która do wyzwania będzie pasowała :-)
    PS. Nie jestem pewna czy też to napisałam ale w moim przypadku również było tak, że książka długo czekałaby na swoją kolej gdyby nie wyzwanie. A okazała się naprawdę znakomita - tak więc dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce... :)

      Bardzo się cieszę, że udało mi się trafić z literką :)

      Usuń
  2. Gratuluję dziewczętom wyników, szkoda, że nie wzięłam udziału i teraz zaczęłam literką R ale poszukam coś na M .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, do końca miesiąca zostało jeszcze duuużo czasu :) Jeszcze zdążysz coś przeczytać do wyzwania :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że to moje ulubione wyzwanie - świetnie bawiłam się eksplorując literkę "S". Gratuluję wszystkim uczestnikom wspaniałych wyników (bardzo cieszę się, że poznałam tylu nowych autorów i mogłam poczytać Wasze recenzje; ruszamy z MMMMMM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, we wrześniu poszłaś jak burza z wyzwaniowymi lekturami. Byłam i jestem wciąż pod wrażeniem :)
      Nie masz pojęcia, jak bardzo się cieszę, że spodobało Ci się (i innym też) wyzwanie :)

      Usuń
    2. To przecież był Twój genialny pomysł na to wyzwanie, więc ja cieszę się bardziej ;)

      Usuń
  4. Niezły wynik :)
    Nowa litera bardzo mi odpowiada - właśnie czytam Brandona Mulla :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczęłam lekturę patrząc pod względem literki. Na razie wzięłam się za "Rącze konie" Cormaca McCarthy'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wlasnie skonczylem czytac ksiazke na litere "s" ;p Teraz czytam na litere "c", ale moze siegne po cos na "m" :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się przyłączam po raz pierwszy:) Jeszcze nie wiem co na początek wybiorę, ale coś znajdę na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że chcesz dołączyć do wyzwania :)
      Udanych poszukiwań! :)

      Usuń
  8. Czekałam wczoraj cały wieczór aż pojawi się nowa literka :)
    Te wyzwania są bardzo wciągające :)
    Twoje jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Gratuluję wszystkim, szczególnie zaś Karkam, której wynik jest powalający:) Miałaś świetny pomysł z tym wyzwaniem:) Biegnę szukać czegoś na "M". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szukaj, szukaj czegoś, bo już czekam na link od Ciebie ;)

      Usuń
  10. Umknęła mi ta akcja, ale może zdecyduję się na udział w październiku, bo właśnie czytam Katarzynę Michalak :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, idealnie się złożyło :) Zapraszam Cię serdecznie do udziału w wyzwaniu i już teraz życzę powodzenia! :)

      Usuń
  11. gratuluję wszystkim, a szczególnie Karkam :) z niecierpliwością czekałam na kolejną literkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie, że, po raz kolejny, moje plany czytelnicze obejmują książki na każdą inną możliwą literkę niż wylosowana :) Ale postaram się coś znaleźć. Gratuluję powalających wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym miesiącu trafi się dla Ciebie bardziej pasująca literka :) A na razie jednak zachęcam do poszukiwań :)

      Usuń
  13. Rowniez bardzo lubie to wyzwanie:). W tym miesiacu oczywiscie tez biore udzial:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imani, nie ukrywam, że i tym razem na Ciebie liczyłam :)

      Usuń
    2. "Samsara. Na drogach których nie ma" Tomek Michniewicz

      http://mysliczytelnika.blogspot.com/2012/10/samsara-na-drogach-ktorych-nie-ma-tomek.html

      Usuń
    3. "Wszystkie boże dzieci tańczą" Haruki Murakami

      http://mysliczytelnika.blogspot.com/2012/10/wszystkie-boze-dzieci-tancza-haruki.html

      Usuń
    4. "Matka Ryzu" Rani Manicka

      http://mysliczytelnika.blogspot.com/2012/10/matka-ryzu-rani-manicka.html

      Usuń
    5. "Gorączka. W świecie poszukiwaczy skarbów" Tomek Michniewicz

      http://mysliczytelnika.blogspot.com/2012/10/goraczka-w-swiecie-poszukiwaczy-skarbow.html

      Usuń
    6. "Po zmierzchu" Haruki Murakami

      http://mysliczytelnika.blogspot.com/2012/10/po-zmierzchu-haruki-murakami.html

      Usuń
  14. Gratuluje dziewczynom konsekwencji, ja to jednak słomiany zapał mam, poza tym mam tak rozplanowaną listę czytelniczą, że ciężko coś w nią wcisnąć, ale zero tłumaczenia... Życzę uczestniczkom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chciałabym się przyłączyć! Bardzo ciekawe wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście z przyjemnością dopiszę Cię do listy! :)

      Usuń
  16. Tak przeglądam moje półki, ale żaden autor na M nie wpadł mi w oko. Szukam w każdym razie dalej :)

    Widzę, że w poprzednim miesiącu niektórzy się naprawdę postarali. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje dziewczyny, a na literkę "M" coś się znajdzie. Teraz czytam na literkę "S" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wszystkich dziewcząt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim uczestnikom wyzwania i zaczynam poszukiwania na literkę "M", bo chcę się w tym miesiącu przyłączyć. Mam już nawet coś na oku, jak tylko księgarnia nie zawiedzie i oczywiście mój chlebodawca, tj. Poczta Polska:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też już mam książkę z autorem na M., więc podejmuję wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję wszystkim, którym udało się przeczytać choć jedną "S"

    teraz czytałam "A" ale spróbuję w październiku choć jedno "M"

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie rozpoczęłam kolejne "S", ale i na "M" coś się znajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń