czwartek, 30 kwietnia 2015

Głosowanie na majową literkę



http://newmedia-art.pl/obrazy-i-reprodukcje/obrazy-nowoczesne/rozsypane-litery-w-tryptyku.html
Na początek - ogłoszenie!
W związku z tym, że już dziś wyjeżdżam na majówkę i wracam dopiero w niedzielę, podsumowanie kwietniowej edycji wyzwania zamieszczę w poniedziałek, tj. 4.05. 


A jeśli chodzi o głosowanie, przedstawiam Wam moje propozycje literek na maj:
  1. D
  2. I
  3. O
  4. T
  5. W/V

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.
Zapraszam zatem do głosowania!  


Życzę udanego weekendu! :)

12 komentarzy:

  1. Udanej majówki!

    Głosuję na W (a gdybyś miała remis z literką O, to wtedy mój głos do niej policz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na O :) W kwietniu nie udało mi się dopasować ani jednej lektury do literki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, Ty się jeszcze urlopujesz a ja dla porządku piszę, bo potem się pogubię co i gdzie wpisałam i skopiowałam a co nie. Jeśli dobrze liczę wygrało D. Zatem to mój link:http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2015/05/sylvia-day-zniewolenie.html
    Sylvia Day "Zniewolenie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, już po majówce... Strasznie szybko mi zleciały te dni, ale przynajmniej spędziłam je z rodziną, z którą się nie widziałam od świąt Bożego Narodzenia :)
      Masz rację, wygrało D, więc dziękuję za link :)

      Usuń
    2. To tak jak i u mnie, też szybko zleciało, zwłaszcza że już po 15-stej w niedzielę byliśmy w domu. Choć z dłuższym postojem po drodze na MOPie, na placu zabaw :P Wyjechaliśmy już o 13-stej, bo nie chcieliśmy stać wieczorem w kilometrowych korkach przed KRK
      Ale akumulatorki naładowałaś i to najważniejsze :)

      Choć raz byłam pierwsza z linkiem :)

      Usuń
    3. Naładowałam :) Moje chłopaki też i to jest najważniejsze :) Zresztą już niedługo wakacje, a więc wolne od szkoły, więc pojedziemy na dłużej, dlatego jakoś lżej było wrócić do domu :)

      My przez korki zajechaliśmy do domu dopiero o 21-ej :/ Takiego tłoku na drogach to dawno nie było, albo my tak rzadko jeździmy, więc i nie jesteśmy przyzwyczajeni :)

      Usuń