poniedziałek, 31 grudnia 2012

Z literą w tle - podsumowanie grudnia i... Szczęśliwego Nowego Roku!


 
Kończy się grudzień, a z nim cały 2012 rok. Korzystając z okazji, przyjmijcie ode mnie najszczersze życzenia, aby Nowy Rok był dla Was wspaniały,pełen radości i sukcesów, a także bogaty w czytelnicze doznania.

Niech "13" okaże się dla Was szczęśliwa!!! :)

Życzę Wam również udanej i szampańskiej imprezy sylwestrowej!!!



Przechodząc do wyzwania, tak oto przedstawiają się statystyki:  

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięć wygląda tak:
Nutinka - 12
Gosia B - 6

la_pinguin - 6
Agata P - 5
Ania - 5
ejotek - 5
Agnieszka czyta... - 4

Fka - 4
alison2 - 3
Anek7 - 3
Kasia J. - 3

Leanika - 3
Magda - 3  

Anytsuj - 2
Halinka - 2

karkam - 2
Kinga - 2
Tala - 2
Zosiek - 2  

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 27
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 82
Niekwestionowaną królową wśród autorów, po których sięgaliście w tym miesiącu jest Agata Christie.




W grudniu zdecydowanie wyróżniła się Nutinka, która ma na swoim koncie aż dwanaście przeczytanych książek! Na drugim miejscu mamy dwie uczestniczki - Gosia B i la_pinguin, które przeczytały po sześć książek w ramach wyzwania. Dziewczyny, gratuluję Wam serdecznie!!! Pozostałym uczestnikom również gratuluję i dziękuję, a jednocześnie zapraszam do zapisywania się na kolejny miesiąc :)


Wiem, że niektórym literka "C" bardzo przypadła do gustu, z czego bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że nowa również Wam się spodoba :) Otóż tą literką będzie:
  
"K"

Życzę Wam owocnych poszukiwań i już czekam na zgłoszenia :)

Ważne! Proszę Was o podmienienie linku pod banerkiem z wyzwaniem u Was na blogach, ponieważ na ten miesiąc została utworzona nowa zakładka.

53 komentarze:

  1. Gratulacje dla dziewczyn - szczególnie dla Nutinki -12 książek - imponujące!! Mam nadzieję, że w styczniu znajdę coś na literę K. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo mi podpasowała grudniowa literka. :))) Na K też się trochę znajdzie, chociaż nie od razu, bo wsiąkłam teraz w Grzędowicza i nie wezmę niczego innego, póki tych czterech tomów nie skończę. Zmiana literki na G nie wchodzi w rachubę? Na pewno nie? ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialego Nowego Roku!
    Opuscilam sie w tym wyzwaniu, ale mialam bardzo pracowite ostatnie dwa miesiace:(

    W styczniu oczywiscie rowniez biore udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! Ja jeszcze tam pod literką C dodałam jedną recenzję na ostatnią chwilę, więc zerknij ;) W kolejnym miesiącu również biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hura! zdobyłam 3 m-ce ex aequo :)
    mnie też bardzo leżało, gdyby nie 2 książki włóczykijki.... to by lepiej było

    K też mi pasuje, nawet przedwczoraj w Biedronce miałam nosa i książkę Jayne Ann Krentz kupiłam, inne na K też się znajdą... nie wiem jak w obliczu tylu wyzwań w 2013 mi się uda poczytać na K, ale choć jedną deklaruję :) dla blogowej i uczelnianej siostry :)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Trzymam kciuki, żeby udało się pogodzić ze sobą wyzwania :)
      Już nie mogę się doczekać Twojego wyzwania! Jestem go strasznie ciekawa.
      Blogowa i uczelniana siostra - podoba mi się! :D

      Usuń
    2. damy radę! :) jakoś
      zapraszam o 8:30 hihi albo jak się wyśpisz :) chętnie zobaczę wpis "biorę udział: :)
      prawda, że fajnie mi się ta siostra wymyśliła :)

      Usuń
  7. Oj, ciężko będzie z "K" :( Przejrzałam właśnie swoje zbiory i to co przytachałam dziś z biblioteki i NIC mi nie pasuje :(
    Ale coś postaram się jednak dorwać ;)
    Szczęśliwego Nowego ROku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, to szkoda bardzo, ale mam nadzieję, że coś wymyślisz :)

      Usuń
  8. No tak, ja poległam w grudniu;/. Udało mi się pół Chmielewskiej wciągnąć i tyle. Słaby u mnie grudzień w ogóle pod kątem czytania. Chociaż z drugiej strony przeczytałam ponad 200 stron biografii Miłosza, ale z takim rezultatem, to żadnego wyzwania nie ukończyłam;/

    Oczywiście na literę się zapisuję i mam nadzieję, że styczeń będzie dla mnie łaskawszy. :-)

    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, o czym piszesz. Ja miałam taki listopad. W grudniu czytelniczo trochę lepiej, tylko recenzje jakoś same nie chcą się napisać :)
      Oczywiście na listę Cię wpisuję :)

      Usuń
  9. wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla Nutinki! :D

    dziękuję za życzenia :)
    i Tobie życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku 2013
    żeby udało Ci się spełnić wszelkie noworoczne postanowienia
    oraz żeby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy od mijającego już 2012!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no 12 książek, pięknie dziewczyny, pięknie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. A na K to ja przeczytam dwie książki pani Kursy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w 2013! A na K mam już swoje dwa typy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nutinka zaszalała. :)
    Mi się niestety nie udało. :(
    Ale mam nadzieję, że w tym miesiącu się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać za to bardzo mocno kciuki :)

      Usuń
    2. Na razie jak na złość, mam za sobą autorkę z literką "c". :P

      Usuń
  16. Gratuluję dziewczynom, a w szczególności Nutince, tak imponującej liczby przeczytanych książek.
    W styczniu też postaram się wziąć udział w wyzwaniu. Literka K może być - coś sie tam w mojej biblioteczce znajdzie.

    I oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)
      Mam nadzieję, że znajdziesz coś ciekawego w swojej biblioteczce :)

      Usuń
  17. Oczywiście zgłaszam się, znalazłam w swojej biblioteczce 4 książki pasujące do styczniowej literki :)

    Kochana, przesyłam Ci dużo ciepła w nowym roku, uśmiechu i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurra! Hurra! Hurra! Ale się cieszę! :) Jestem już bardzo ciekawa Twoich recenzji tego, co masz na "K" w swojej biblioteczce :)

      I dziękuję za życzenia :*

      Usuń
  18. Gratulacje :)
    Jenah... właśnie do mnie dotarło, że w całym zamieszaniu związanym z przyjazdem Ciastka do mnie, zapomniałam podesłać ci link z trzecią książką. Nie wiem czy mi to jeszcze zaliczysz, ale recka z 29 grudnia. Wybacz :)
    http://recenzencki.blogspot.com/2012/12/morderstwo-w-zauku-agatha-christie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i oczywiście się zgłaszam :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że zaliczę!!! Za chwilkę wszystko uzupełnię :)

      Usuń
  19. Gratulacje dla uczestniczek i dla założycielki wyzwania!
    Literka K bardzo mi się podoba, mam wiele książek autorów na tę literę :)
    http://koczowniczkablog.blogspot.com/2013/01/220-nad-modrym-dunajem-kraszewski.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) I bardzo się cieszę, że litera Ci pasuje :)
      Za chwilę uzupełnię wszystkie dane :)

      Usuń
  20. Wracam do wyzwania :) Mam w najbliższych planach jedną książkę, która pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... cieszę się, że trafiło chociaż na jedną książkę :)

      Usuń
  21. nie wiem jak to się stało że przegapiłam grudzień. :c zgłaszam się więc na styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn! :) Zgłaszam się na styczeń. Mam nadzieję, że mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Bardzo się cieszę, że chcesz dołączyć :)

      Usuń
  23. Wielkie gratulacje :)
    Ja niestety nie mam czasu na wyzwania, może zacznę w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Mam nadzieję, że do tego czasu wyzwanie przetrwa :)

      Usuń
  24. Ooo jakie zmiany w wyglądzie bloga :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po zmianach :) Zmieniłam tylko trochę układ, bo mąż na mnie nakrzyczał, żebym nie kombinowała za bardzo :)

      Usuń
  25. Genialne tło!:)
    Grudniową edycję wyzwania niestety zawaliłam i autorzy na C leżą nietknięci, ale już zaczęłam podczytywać Koontza do tej, a dokładnie "Ścianę śmierci". Także na pewno jedna lektura będzie. Podziwiam uczestniczki, że aż tyle zdołały przeczytać, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wróciłam do tych wszystkich ustawień, które miałam na początku istnienia mojego bloga. Podobno pierwsza myśl jest najlepsza :)
      Życzę powodzenia w wyzwaniu i udanej lektury :)

      Usuń
  26. W natłoku pracy i obowiązków ciężko mi ostatnio ogarnąć blogowy świat, ale mam nadzieję, że choć jedną książkę autora na K uda mi się w tym miesiącu przeczytać. Będę się w każdym razie starać :)

    Gratuluję dziewczynom, osiągnęły naprawdę imponujące wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się zapisuję! Nie udało mi się z poprzednimi literkami, ale mam nadzieję, że tym razem stanę na wysokości zadania!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na noworoczny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja jeszcze z pytaniem technicznym - linki z recenzjami zostawiać pod tą notką, czy raczej w stosownej zakładce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ci będzie wygodniej :) Większość uczestników jednak kieruje się do odpowiedniej zakładki :)

      Usuń