poniedziałek, 29 czerwca 2015

Głosowanie na lipcową literkę


http://e-smoczek.pl/335-739-thickbox/drewniane-klocki-literki-bajo-.jpg
Nadeszła już pora, by wybrać literkę, która będzie obowiązywać w lipcowej edycji wyzwania "Z literą w tle" :)


Oto moje propozycje:
  1. E
  2. N
  3. O
  4. T
  5. Z/Ź/Ż

W ramach przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam zatem do głosowania!  

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kogo Ty masz na T???
      Ja zrobiłam mały rekonesans i nic mi nie przychodzi do głowy, do poczytania na literki proponowane przez Jenah...

      Niech więc będzie T :)

      Usuń
    2. Turzyniecka :P
      Potrzebuję jej do mojego wyzwania :D byłoby 2 w 1, nie?
      Ale jest jeszcze np. K.A. Tucker :P

      Usuń
  2. Mnie najbardziej grałyby Z/Ź/Ż...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawsze się rozmijają książki z literkami z Twego wyzwania... W tej chwili w stosie 7 książek nie mam nic do Twych propozycji. Na tę chwile mi obojętne. Czekam na Twą decyzję...

    OdpowiedzUsuń