środa, 1 lipca 2015

"Z literą w tle" - podsumowanie czerwca i nowa litera na lipiec




http://prefabrykaty.raba.pl/assets/files/produkty/szkice/LITERA_w_skt.png
Podsumowanie czerwcowej edycji wyzwania "Z literą w tle" (litery W/V

Oto lista uczestników i ich osiągnięcia: 

anek7 - 3
Wiki - 3
ejotek - 1 
Gosia B - 1 
Lina - 1 
madmad - 1 
madziusia - 1 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką -10
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 13



Najwyższe miejsce na podium w tym miesiącu należy do anek7 i Wiki.
Serdecznie gratuluję! Pozostałym uczestnikom również gratuluję! :)



Jeśli chodzi o lipiec, to w głosowaniu zwyciężyła literka:

"T"

I to właśnie ona będzie obowiązywać w nadchodzącym miesiącu. 

Tradycyjnie zapytam - macie już jakieś plany czytelnicze w związku z nową literką? :)



P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach czerwcowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/zapraszam-serdecznie-wszystkich-do_23.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Wiki :) poziom widzę tym razem wyrównany.
    U mnie obowiązkowo Turzyniecka :) baloniki będą od razu pasowały do mojego wyzwania, bo za cel postawiłam sobie Agnieszki :)
    Tylko link albo sobie weź albo dam po 26 bo publikacja będzie pod moją nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowania i listę tworzę od jakiegoś czasu dopiero pierwszego każdego miesiąca, więc tak czy siak proszę, żebyś Ty mi przesłała link, bo ja pewnie zapomnę (dopadło mnie wakacyjne umysłowe rozleniwienie :)). Serio! Zupełnie nie mogę się ogarnąć...

      Usuń
    2. Anek też gratuluję :)
      Jasne, to jak wrócę to będę nadrabiać. Podeślę wtedy link. Choć mam już sporo załatwień na tą końcówkę. Ale recenzji na czas mojej obecności na urlopie nie będzie aż tak dużo to powinnam dać radę :)
      Zazdroszczę lenistwa :)
      Ja nie zdążyłabym 1 go...

      Usuń
    3. A ja Turzyniecka i baloniki miałam w czerwcu...

      Usuń
    4. Czyli intuicja była na urlopie :P

      Usuń
  2. Mam coś na literkę T - https://tanayahczyta.wordpress.com/2015/07/10/wieczny-grunwald-sz-twardoch/ Szczepan Twardoch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola Trzeciak, „Jamnik z Kluskami”
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/07/ciepe-kluski.html

    OdpowiedzUsuń