środa, 29 maja 2013

WAŻNE!!! Pytanie o wyzwanie!


Chodzi oczywiście o nasze wyzwanie "Z literą w tle". W tym miesiącu zaproponowałam dwie literki, lecz pojawiły się głosy, że to za dużo jak na jeden miesiąc :)

Z mojej strony mogę tylko bardzo przeprosić za to małe zamieszanie. Zgodnie z obietnicą pytam Was, moi drodzy uczestnicy, jak się zapatrujecie na to, by przedłużyć litery "A" i "B" jeszcze o jeden miesiąc? Ręka w górę, kto chętny! Mniej chętnych też bardzo proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie :) W Waszych rękach leży teraz los czerwcowej edycji wyzwania :)


P.S. Jeśli będziecie mieć do mnie jakiekolwiek pytania, to proszę o cierpliwość, bo dziś bawię się na weselu i mam zamiar do białego rana wytańcować się za wszelkie czasy ;) Odpowiem jak wrócę (no i trochę się prześpię ;)).  
Miłego dnia!

31 komentarzy:

  1. Mnie to bez różnicy. Dostosuję się do innych:)

    pozdrawiam i dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć może warto by przedłużyć. I wilk syty i owca cała:)

      Usuń
  2. Ja jestem jak najbardziej za przedłużeniem wyzwania na kolejny miesiąc.
    Pozdrawiam i miłej zabawy na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasowałoby mi przedłużenie. Wyszukałam znacznie więcej niż mogłam ugryźć w jeden miesiąc. ;)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Możemy przedłużyć, bo również mam kilka książek których jeszcze nie udało mi się przeczytać w tym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za, gdyż w tym miesiącu czytałam B, może w czerwcu znalazłabym coś na A.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za! Może udałoby mi się przeczytać wszystkie książki, które wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że warto przedłużyć :) Baw się dobrze na weselu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaliczyłam obie literki, więc mi jest obojętnie :) Niech demokracja zwycięży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zasadzie wszystkie ksiażki z półki z tymi literkami przeczytałam ale od czego jest biblioteka;) Mi to tam obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym jednak zmieniła literki. Albo po prostu została przy jednej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za przedłużeniem, bo inaczej nie wyrobię się z recenzją nawet jednej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za przedłużeniem. Nie zdążyłam z Aleksijewicz :) No i chętnie siegnę znowu po Barnes'a. Białoszewski? Też lepiej żeby nie czekał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedłużmy, bo i tak mam zaległe recenzje do napisania, a tak dokończę czytać Abotta i spokojnie napiszę recenzję i pewnie znajdę coś jeszcze na te literki. A tak swoją drogą to lepiej jak jest jedna literka, bo tak nie wiadomo co wybrać i czytać :)Pozdrawiam i udanej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Obiecuję, że już więcej tak nie namieszam z tymi literkami :)

      Usuń
  14. Ja jestem jak najbardziej za. Mam sporo książek, które spełniają warunki wyzwania na miesiąc, który właśnie dobiega końca, ale nie wyrobiłam się z nimi, a bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem rowniez za przedluzeniem. Wyszukalam sporo lektur i chetnie je przeczytam w ramach wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem za, wtedy przeczytałabym jeszcze przynajmniej dwie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślałam, że to do wyboru jest A lub B:) Mnie tam obojętne, możemy przedłużyć, może wreszcie przeczytać Kwiaty na poddaszu Andrews:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również myślałam, że literki podane są do wyboru:) Proponuję przedłużyć na czerwiec:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem za przedłużeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja (chyba jak większość) jestem za przedłużeniem literek na kolejny miesiąc, bo mam jeszcze kilka tytułów, które się nadadzą :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Przede wszystkim miłej zabawy Ci życzę:):)
    Jestem za przedłużeniem literek na następny miesiąc.
    Serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłej zabawy kochana siostrzyczko blogowa!!!
    Też jestem za przedłużeniem literek na kolejny miesiąc, bo skoro mamy je dwie to postarałabym się coś jeszcze przeczytać... aż żal że tylu autorów na A i B stoi na półce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zabawa była udana, choć niestety do rana nie wytrzymałam... :)

      Usuń
  23. Nie obrażę się jeśli A i B zostanie z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią przyłożę się w kolejnym miesiącu do tych dwóch literek;) Miłej zabawy na weselu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spokojnie i w czerwcu mogę czytać A/B jak zadecydujesz :-)

    OdpowiedzUsuń