wtorek, 27 maja 2014

Głosowanie na czerwcową literkę



Witam Was, Kochani :)

źródło
Właśnie skończyłam uzupełnianie listy do majowej edycji wyzwania (choć to zapewne jeszcze nie są ostateczne wyniki) i z przyjemnością stwierdzam, że dostaliście wiatru w żagle :) Nie mam dziś najlepszego dnia, ale Wasze wyniki natychmiast poprawiły mi humor. Dziękuję :* I dziękuję, że pomimo moich długich nieobecności wciąż tu zaglądacie, wciąż jesteście...







Jeśli chodzi o głosowanie to...

Oto moje propozycje na czerwiec:
  1. A
  2. C/Ć
  3. M
  4. S
  5. W/V
Dla przypomnienia - literki, które nie zostaną wybrane, mogą, ale nie muszą się pojawić w następnym głosowaniu.

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam więc do głosowania!  

8 komentarzy:

  1. Wszystkie mi pasują. I co mam zrobić?

    To może niech będzie M.

    Przeczytałabym wreszcie "Grę o tron", a to grube, więc mniej tytułów będę miała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie mało chętnych na S, to przyłączę się chętnie do głosujących na M :))

      Usuń
  3. Jest mi obojętne jaka literka będzie, jak trafię to trafię ;) Ale skoro mamy już głosować to może M:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja głosuję na C/Ć

    a do maja możesz mnie wpisać, bo książka przeczytana, ale jeszcze linka nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaję swój głosik na C/Ć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja zagłosuje na literke C :)

    OdpowiedzUsuń