czwartek, 1 maja 2014

"Z literą w tle" - podsumowanie kwietnia i nowa literka na maj

Kwiecień, jak się okazuje, nie należał do "najłatwiejszych", jeśli chodzi o wyzwanie, choć obowiązywało w nim aż 5 literek. Cieszę się, że w tym miesiącu, z wiadomych względów, będzie Wam (i mnie też) znacznie łatwiej :)

Jeśli macie ochotę zapraszam Was do "Literowej biblioteczki", w której umieściłam listy z wszystkich miesięcy trwania wyzwania. Jest to niejako podsumowanie pierwszej edycji. Jeszcze muszę dopracować parę szczegółów, ale to już troszkę później...

Podsumowanie kwietniowej edycji wyzwania "Z literą w tle" 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia wyglądają tak:
Nutinka - 15 
Magda Saska-Radwan - 3 
Wiki - 3
Agnieszka Perzka - 3
miqaisonfire - 2 
Aga CM - 1 
Agnieszka Chodkowska-Gyurics - 1 
AGNIESZKA DORSZ - 1 
Aneczka - 1 
ejotek - 1 
Franca - 1 
Gosia B - 1 
Lina - 1 
Magda - 1 
magdalenardo - 1

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 15
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 36
Autor, po którego najchętniej sięgaliście to:  Diana Wynne Jones

Nutinka - jak zwykle niepokonana :) Agnieszka Perzka, Magda Saska-Radwan i Wiki zajęły drugie miejsce, natomiast trzecie należy do miqaisonfire. Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom! 


Głosowanie na majową literkę zakończyło się remisem. Literki "S" i "K" dostały tę samą ilość głosów, dlatego muszę rozstrzygnąć jakoś tę sytuację i swój głos oddaję na literkę:

"K"


P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach kwietniowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/zapraszam-serdecznie-wszystkich-do_1.html

http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_28.html

10 komentarzy:

  1. hmm w takim razie pora rozglądać się za czymś na "K" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór. Idę przyszykować sobie kilka książek pasujących do kryteriów majowej edycji Twojego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zakończenia I edycji wyzwania! :) piękne podsumowanko wyszło w zakładce
    Jeśli chodzi o K to nie powiem, że jest dobrze bo nie jest :( Wśród recenzyjnych nie mam żadnego K - koszmar, bo ani imię ani nazwisko :(
    Na półce na szczęście coś mam, więc coś wykombinuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, drugie miejsce mi przypadło :D Ale pobić naszą zwyciężczyni będzie bardzo trudno :P Gratuluję!

    Przyłączyłam się do wyzwania na sam koniec zabawy (2 ostatnie miesiące), jednak zabawa bardzo mi się podoba i będę ją kontynuować.
    Tym razem mam plan przeczytać książkę na każda literkę :D

    Powodzenia życzę wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, a jednak K wygrało. :D Chociaż jak tak uważniej popatrzyłam to na S mam więcej. Ale i z K mi jeszcze zostanie. Bosz, kiedy to wszystko przeczytam? I po co jeszcze do bibliotek chadzam? :)))
    Już wczoraj zaczęłam czytać "Joyland" - tak bezpiecznie i na S, i na K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka Kaluga "Zorkownia"
    http://pasjonatkaliteratury.blogspot.com/2014/05/zorkownia-agnieszka-kaluga.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam zgłosić jeszcze jedną książkę na kwiecień:

    Jerome K. Jerome "Trzech panów na włóczędze"
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/04/trzech-panow-na-woczedze-tym-razem-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  8. http://perzka.blogspot.com/2014/05/62-kolejny-powrot-po-duzszej-przerwie.html
    Dwie opinie w jednym poście:)
    Zaległa za kwiecień "Sosnowe dziedzictwo" Maria Ulatowska
    Do majowego wyzwania "Fałszywy krok" Alex Kava

    OdpowiedzUsuń
  9. http://perzka.blogspot.com/2014/05/64-dorothy-koomson-dobranoc-kochanie.html
    "Dobranoc, kochanie" -Dorothy Koomson

    OdpowiedzUsuń