piątek, 13 lipca 2012

Kolejne stosiki

Mam, mam, nareszcie mam! :) Wreszcie się doczekałam i już na moich półkach rozgościły się dwa świeżutkie stosiki.

Nie mogłam się oprzeć urokowi promocji z Weltbildu (klik) i zamówiłam parę książek. Dziś dotarły do mnie (muszę tu pochwalić Weltbild, bo przesyłka została zrealizowana w błyskawicznym tempie :)). Oto one:

  1. "Rowerzysta" Adam Zalewski
  2. "Dziewczynki ze Świata Maskotek" Anja Snellman
  3. "Jak kamień w wodę" Chevy Stevens
  4. "Pamiętnik z przyszłości" Cecelia Ahern
  5. "Strefa szaleństwa" Joy Fielding
  6. "Zanim spłonę" Gaute Heivoll
Odwiedziłam dziś też moją bibliotekę osiedlową i zafundowałam sobie kolejną porcję lektur :)

  1. "O krok" Henning Mankell
  2. "Opowieść żony" Lori Lansens
  3. "Zamek z piasku, który runął" Stieg Larsson 
  4. "Dziewczyna, która igrała z ogniem" Stieg Larsson
  5. "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Stieg Larsson
Niesamowicie się cieszę i już przebieram nogami w oczekiwaniu na dogodną chwilę, by móc zacząć czytać moje skarby :)

Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie ten piątek trzynastego przyniósł mi wyjątkowo dużo radości i nowej energii. I to nie tylko z powodu książek :)

6 komentarzy:

  1. Super stosisko ;)
    Czytałam trylogię Larssona, bardzo przypadła mi do gustu, choć zbiera różne recenzje. 'O krok' Mankella również wywarło na mnie pozytywne wrażenie, ale ja ogólnie lubię skandynawskie kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o skandynawskich kryminałach jak do tej pory tylko czytałam lub słyszałam. Teraz chcę je poznać :)

      Usuń
  2. Imponujący stosik! U mnie w bibliotece niestety nie ma szansy zdobyć takie nowości jak Ty prezentujesz :)

    Pozdrawiam i miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rzeczywiście, moja biblioteka jest dosyć fajnie zaopatrzona.

      Usuń
  3. Weltbild wyczyści portfele molom książkowym, ja też zaszalałam, ale to wszystko mało, jeszcze książki mi się marzą :).
    Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze Rowerzysty, tę powieść mam od bardzo dawna, ale ciągle jakoś się nie składa, żeby ja przeczytać.

    Zazdroszczę tak dobrze zaopatrzonej biblioteki, u mnie próżno szukać takich okazów :/

    Udaje lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń