piątek, 27 lipca 2012

Stosik nr 3




Jeszcze nie zdążyłam przeczytać wszystkich książek z poprzednich stosików, a już uzbierał mi się nowy :) Ale w żadnym wypadku nie będę narzekać, bo kto by nie był zadowolony? :) 

W większym stopniu jest to zasługa moich kochanych sióstr (Edyta, Justyna - DZIĘKUJĘ :* :* :*). Nie mogę też pominąć tu mojego męża - Kochanie - dla Ciebie też należy się porcja buziaków :* :* :*
Skorzystałam jeszcze z kończącej się promocji Weldbildu i dokupiłam 6 sztuk. No po prostu nie mogłam się oprzeć pokusie. Żałuję, że już się kończy promocja, ale... jeszcze będą takie okazje, mam nadzieję.

Od góry:
  •  Ronlyn Domingue "W zbawiennej próżni"
  • Justine Levy "Zła córka" 
  • Dana Canedy "Dziennik dla Jordana"
  • Pam Lewis "Idealna rodzina"
  • Lauren Oliver "7 razy dziś"
  • Yrsa Sigurđardóttir "Spójrz na mnie" 
  • Dianne Dixon "Język sekretów"
  • Camilla Läckberg "Kaznodzieja"
  • Camilla Läckberg "Ofiara losu"
  • Camilla Läckberg "Księżniczka z lodu".
Na koniec jeszcze chciałam się Wam pochwalić :)  Właśnie się dowiedziałam, że w serwisie nakanapie.pl wygrałam książkę do recenzji! Jestem zszokowana, ale zarazem szczęśliwa. Cieszę się tym bardziej, że to właściwie moja pierwsza wygrana w życiu. Do tej pory nie miałam tyle szczęścia. "Srebrny dzwoneczek" Tima Osborne`a - to moja wygrana :)

18 komentarzy:

  1. "7 razy dziś" nie zrobiło na mnie wielkiego wrażenia, ale wszystko inne - zwłaszcza książki pani Läckberg - zapowiada się super :)

    PS. Gratuluję książki od Nakanapie - to zawsze cieszy :D No i te ich cudne okładki do książek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem szczerze, że wysłałam swoje zgłoszenie bez przekonania. A tu taka niespodzianka :)

      Jeśli chodzi o "7 razy dziś", to spodobał mi się pomysł na fabułę. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie...

      Usuń
  2. Gratuluję książki od serwisu! a stosik ciekawy, więc miłego czytania! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie ukradłabym Ci caały stosik! Świetny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stosisko!
    Lackberg czytałam i lubię, jak zresztą większość kryminałów skandynawskich :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ okazy! Cudny stos! Dziękuję za odwiedziny. P.s. Również uwielbiam czekoladę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. A stosik interesujący się wydaje, nie znam żadnego z autorów tych książek.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, tyle Lackberg, mmm ^^ "Kaznodzieja" jest świetny :D A przez "7 razy dziś" jeszcze nie przebrnęłam :D Gratuluję wygranej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy stosik. ;D Ja ostatnio też sporo książek sobie naukpiłam. ;)) Muszę w końcu zrobić zdjęcia. Powiedz mi na jakim Uniwerku będziesz robić podyplomówkę?:>
    Serdecznie pozdrawiam!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Natanna, Elen dziękuję za gratulacje :)

    Zirtael myślałam o mojej macierzystej uczelni UJK w Kielcach, ale z racji tego, że w tej chwili mieszkam na Śląsku, to od marca (jeśli tylko moje marzenia się ziszczą) będę uczyć się na UŚ w Katowicach.
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stos :) Zazdroszczę kilku pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się siostra, że w pewien sposób przyczyniłam się do tego stosiku, może i ja skorzystam?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAA! Nareszcie jesteś! Co za niespodzianka! Oczywiście książki już na Ciebie czekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje,a stosik bardzo apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń