poniedziałek, 30 września 2013

"Z literą w tle" - podsumowanie września i nowa literka na październik

"Gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima"

Przybywam do Was z podsumowaniem nieco spóźniona z dwóch powodów. Po pierwsze, moja popołudniowa drzemka nieco się przedłużyła, oczywiście bez mojego pozwolenia! Tak jakoś wyszło... :) Po drugie, mój sprzęt odmawia mi dziś odpowiedniej współpracy i nie robi tego, czego od niego wymagam. Przykładowo nie chce mi zaktualizować wyników w tabelce po prawej stronie, dlatego mogą być one nieco mylące. Grr...
Ale w tym poście wszystko jest tak, jak powinno, więc przedstawię Wam wyniki wrześniowego wyzwania z literą N.

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Nutinka - 10 
Gosia B - 2 
Kasia Roszczenko - 2 
Magda - 2
natanna - 2 
Wiki - 2 
Aneczka - 1 
anek7 - 1
Betka - 1 
ejotek - 1 
FC Zuzia - 1 
Kinga - 1 
la_pinguin - 1 
madziusia - 1 
Mariola S. - 1 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 22
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 45
Spośród wszystkich autorów najchętniej sięgaliście w tym miesiącu po książki Marii Nurowskiej.

W tym miesiącu nie mam dla Was zaskakujących wiadomości, jeśli chodzi o wygraną. Królowa Nutinka wciąż pozostaje Królową bez dwóch zdań! Wynik mówi sam za siebie :) Jeśli chodzi o drugie miejsce, to... hmm... no... do mnie ono należy :) Przyszalałam trochę. Ciekawa jestem, czy kiedykolwiek uda mi się jeszcze powtórzyć ten sukces :) Trzecie miejsce na podium zajmuje Książkowe zauroczenie. Brawa się należą! :)  
Pozostałym uczestnikom również gratuluję wyników!

A teraz to, na co już pewnie czekacie, czyli nowa literka! A właściwie literki, bo w październiku rządzić będą:

"Z,Ź,Ż"

W pierwotnej wersji miało być tylko "Z", ale postanowiłam nie rozdzielać jej ze swoimi "siostrami", czyli "Ź" i "Ż". Mam nadzieję, że Wam to odpowiada.
Tradycyjnie zapytam - macie już jakieś swoje typy?

Życzę Wam owocnych poszukiwań i czekam na zgłoszenia :)

P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach wrześniowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
http://prywatnyteren.blogspot.com/p/blog-page_1341.html


35 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję, że nie udało mi się przeczytać we wrześniu ani jednej książki autora na literę "N", ale liczę, że w październiku skończę "Pomnik Cesarzowej Achai" Ziemiańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) A może coś jeszcze się znajdzie fajnego? :)

      Usuń
  2. Póki co, na półce brak pasujących pozycji:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, no nie możesz chyba pozwolić na to, żeby brakowało Ci na półce autorów na Z, Ź, Ż ;) Należy to zmienić! I to jeszcze w tym miesiącu! :)

      Usuń
  3. gratuluję drugiego miejsca matce założycielce! :)

    ech... koniec alfabetu... na myśl przychodzi mi przede wszystkim jedna z książek ze stosiku wrześniowego :P bo to recenzyjna jest
    A jak wyjdzie to się w praniu okaże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)
      Kochana, nie pozwól czekać książkom do recenzji! Trzeba się za nie zabrać, szczególnie za jedną! - już teraz, w tym miesiącu! ;)

      Usuń
    2. taki jest plan :)
      z recenzyjnymi staram się mieścić w 4 tygodniach
      stąd też oczywiście nie muszę chyba pisać, że jedną na bank przeczytam dla Twojego wyzwanka

      Usuń
    3. I to się nazywa odpowiednie podejście do sprawy :)
      A tak swoją drogą już nie mogę się doczekać, jakie Ty hasełko wymyślisz na ten miesiąc.

      Usuń
  4. No i co ja mam napisać? Zaczyna mi być głupio. ;) Ale poza tymi na literkę N czytałam jeszcze inne książki, naprawdę - można je zobaczyć u mnie w podsumowaniu.

    Znajdzie się coś na Z: Zola, Zelazny i Ż: Żylińska, Żwikiewicz. Gorzej z Ź, ale poszukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupio? No proszę Cię! Bez Ciebie to wyzwanie już nie byłoby takie same... Amen.
      :)

      Usuń
    2. Pozostanę i będę czytać. A wyjdzie co wyjdzie. ;)
      Na Ź nie ma nic interesującego - w biblionetce tylko trzy nazwiska i żadne mnie nie pociąga. Dobrze, że z pozostałych mam sporo ciekawych tytułów, nawet do biblio nie muszę chodzić.

      Usuń
  5. Gratuluje serdecznie calej trojce stojacej na podium.
    Udzial pewnie bede brala w pazdziernikowej edycji, ale najpierw musze przejrzec swoj ksiegozbior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się duuuuużo znalazło odpowiednich książek! :) Czego Tobie i sobie życzę :)

      Usuń
    2. Halina Zawadzka „Ucieczka z getta”
      http://www.mysliczytelnika.blogspot.com/2013/10/ucieczka-z-getta-halina-zawadzka.html

      Usuń
  6. Gratulacje nam wszystkim ;)

    3 literki ciekawe czy coś znajdę na półce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną nadzieję, że przeszukiwanie biblioteczki będzie bardzo owocne :)

      Usuń
  7. Mam 3 autorów na Z, więc mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Z pewnością uda Ci się zaliczyć wyzwanie. Wierzę w Ciebie :)

      Usuń
  8. Literka N wybitnie mi nie podeszła więc w październiku postaram się nieco zrehabilitować. Na półce czeka na mnie Marianna Zawadzka i Stefan Żeromski, ale mam wielką ochotę na Emila Zolę więc podejrzewam, że nie będzie tak źle. A Nutince jak zwykle należą się gratulacje. Świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... to dobrze, że w tym miesiącu udało Ci się coś znaleźć.
      Litera N była kłopotliwa dla wielu uczestników, więc można się tylko cieszyć, że wrzesień się już skończył :)

      Usuń
  9. Ja na "n" ma cztery, ale dopiero pod koniec tego miesiąca (znaczy się października, bo w sumie już w nim siedzimy ;)) je opublikuję, na nowym blogasku;( Idę szukać jakiś ciekawych zetek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy blog? Szykują się poważne zmiany?
      A przeczytałaś już te cztery książki? Jeśli tak, to mi podaj dane, wpiszę na listę, a linki doślesz jak już będą recenzje :)

      Usuń
  10. Jak zwykle w ostatniej chwili podsyłam link:
    Edmund Niziurski "Niesamowite przypadki Cymeona Maksymalnego" - http://anek7.blogspot.com/2013/09/lektury-maoletniej-ani-odc9.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zgłaszam jeszcze Drzwi do piekła Marii Nurowskiej jeśli można :) książkę przeczytałam, ale zabrakło mi czasu na napisanie recenzji, planuję zamieścić ją na blogu w pierwszym tygodniu października :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... czekaj, niech no się zastanowię....

      Żartuję :) Pewnie, że można! Już zapisuję książkę na listę :)

      Usuń
    2. super :) niedługo prześlę link do recenzji

      Usuń
  12. Nie przeczytałam żadnej książki w tym miesiącu pasującej do wyzwania:(
    W ogóle prawie nic nie przeczytałam:( Spróbuję się poprawić w październiku.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że troszkę zniknęłaś :)
      Dla mnie dwa ostatnie miesiące były bardzo słabe (zaniedbałam swój blog i rzadko się udzielałam na innych blogach), więc Kochana w październiku spinamy pupy i działamy!
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Fajnie, że w październiku aż 3 literki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm od dawna planuję powrót do książek Zafona... Może uda się w tym miesiącu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudne literki w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli czeka mnie wyprawa do bibliotek. Niestety we wrześniu nie przeczytałam żadnej książi autora na "N", bo najzwyczajniej nie zdążyłam -,- Bibliotekę zamknęli na 3 tygodnie, a potem miałam jeszcze sporo nauki. Nan nadzieję, że w październiku w końcu znajdę coś ciekawego <3

    OdpowiedzUsuń