czwartek, 21 listopada 2013

Ważna informacja w sprawie wyzwania!

Mam dla Was - uczestników wyzwania "Z literą w tle"- pewną niespodziankę :)
Dotyczy ona małej (albo wielkiej, zależnie od punktu widzenia :)) zmiany w zasadach typowania literki na kolejny miesiąc. Nie wiem czy wyzwanie doczeka się drugiej edycji (to będzie zależało w zasadzie od Was), ale gdyby miała ona nastąpić, z pewnością wezmę pod uwagę Wasze podpowiedzi (dziękuję Wam za nie!) dotyczące właśnie wyboru literki. Otóż miałoby to wyglądać tak, że wytypuję pięć liter, a Wy wybierzecie taką, która Wam będzie najbardziej odpowiadała :)    




I tak miało być za jakiś czas, ale... będzie już teraz, a co! :) I nie pięć liter, a wszystkie, które nam pozostały :) 

Oto one:
D, F, I, J, Ł, O, Q, T, U, X, Y

Możecie wybrać jedną, możecie połączyć dwie. Pozostawiam Wam całkowicie wolny wybór :) I żeby było jasne - to, co wybierzecie, będzie obowiązywało w grudniu!

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę. Zamieszczenie sondy na blogu chwilowo pozostaje poza zasięgiem moich umiejętności, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Zapraszam do głosowania!  

26 komentarzy:

  1. I albo J. Albo też obie razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się chyba z literką z tego miesiąca nie wyrobię, więc dostosuję się do wyboru innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj, wyobrażam sobie wyzwanie z "Q" albo "X". :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny wybór, ale jestem za T lub J :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przemyślałam - poproszę o literkę F
    chociaż O też mi będzie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. D - bo to taki ładny brzuszek i miło się kojarzy :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Raczej nie pomogę Ci w wyborze ponieważ pasują mi aż cztery literki z tego zbioru. Mam nadzieję, że wybierzesz którąś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już nie będę mogła marudzić, że źle wylosowałaś? :P
    D brzmi nieźle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że będzie mi bardzo brakować Twojego marudzenia :) Chociaż... myślę, że jeszcze znajdzie się jakiś powód, bo np. niekoniecznie musi wygrać ta litera, którą akurat będziesz chciała :)

      Usuń
    2. Uf, ulżyło mi :P Zawsze mogę jeszcze w ogóle nie głosować. Tak na wszelki wypadek. Bo jeszcze wygra "moja" literka i co ja wtedy zrobię? :)

      Usuń
    3. A w ogóle to jestem bardzo "za" za kolejną serią alfabetu :)

      Usuń
    4. Ja też jestem za kolejną serią :) i dalszym ciągiem wyzwania! Dopiero do niego dołączyłam :)

      Usuń
    5. Bardzo mnie cieszą Wasze słowa :) Dziękuję!

      Usuń
  9. Jeśli jeszcze mogę zagłosować to wybieram literkę D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. whoah this blog is excellent i like studying your posts.
    Keep up the great work! You realize, many people are looking round for this information, you can aid them greatly.


    My webpage - car keys

    OdpowiedzUsuń
  11. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered
    It absolutely helpful and it has aided me out loads.
    I am hoping to contribute & help different customers like its helped me.

    Great job.

    Here is my blog :: busy belgia

    OdpowiedzUsuń
  12. You need to take part in a contest for one of the best websites on the internet.

    I'm going to recommend this web site!

    Here is my homepage - jasmin live

    OdpowiedzUsuń