sobota, 30 listopada 2013

"Z literą w tle" - podsumowanie listopada i nowa litera na grudzień


To już ostatni miesiąc w historii wyzwania, kiedy decyzja wyboru nowej litery leżała po mojej stronie :) Zamykam losowanie, otwieram głosowanie już na dobre - znaczy się na tyle, na ile wyzwanie przetrwa, a mam nadzieję, że nie tak szybko skończy swój żywot :)
A jeśli chodzi o listopadowe wyniki to...

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Nutinka - 4 
Anna.Sakowicz - 2 
miqaisonfire - 2
Aneczka - 1 
anek7 - 1
Anytsuj - 1 
ejotek - 1 
Franca - 1
Gosia B - 1 
la_pinguin - 1 
Lina - 1 
Magda - 1 
magdalenardo - 1 
Sophie di Angelo - 1 
Wiki - 1

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 15
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 19
Autorzy, po których najchętniej sięgaliście to: no cóż, w tym miesiącu lidera nie ma :)

Gratuluję bardzo wszystkim uczestnikom, którym udało się przeczytać chociaż jedną książkę pasującą do wyzwania. Szczególnie gratuluję oczywiście Nutince! :) Drugie miejsce zajęły Anna.Sakowicz i miqaisonfire - brawo! :) Trzecie - należy do wszystkich pozostałych uczestników (hmm... ciekawe jak się pomieścicie na podium?) :)

A teraz nowa literka! Zdecydowaliście, że w grudniu będziemy czytać książki autorów, których nazwisko zaczyna się na literę:

"D"
 
Życzę Wam owocnych poszukiwań :)


P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach listopadowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/z-litera-w-tle_1498.html


31 komentarzy:

  1. Już Ty się siostrzyczko nie martw :) My laski jesteśmy to się razem na podium zmieścimy :)

    Jeśli chodzi o D to bieda... mam mało książek na nią :( Z czego 3 to w ogóle odpadają ze względu na grubość... Ale postaram się jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już się nie martwię :)
      W tym miesiącu to dałam ciała po całości i u Ciebie, i u mnie :( Zajęłam się nie tym, co trzeba.

      Usuń
    2. Ano nie ma Cię a listach... :( Czasem tak bywa... życie... Ale nie tym, znaczy czytelniczo, czy zupełnie czymś innym?

      Usuń
    3. Zakopałam się ostatnio w poradnikach :) Jest kilka rzeczy, które wymagają poprawy w moim życiu, więc szukam inspiracji :) Na czytanie innych książek zostało mi bardzo mało czasu. Coś za coś.

      Usuń
    4. Rozumiem :) To życzę znalezienia Ci odpowiedniego poradnika. I powrotu do czytania :)

      Usuń
  2. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratuluję, szczególnie Nutince:) Mnie niestety nie udało się w listopadzie, ale do literki "D" z pewnością dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieję, ze trafisz na coś fajnego :)

      Usuń
  3. A mi się znów nie udało...utknęłam w połowie Edwardsona i na razie stoję...Ale liczę na to, że coś na literę "D" uda się przeczytać w grudniu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak lepiej ode mnie, bo ja nawet połowy książki, którą sobie na ten miesiąc wybrałam, nie przeczytałam :/
      Trzymam za Ciebie kciuki! Wybierz sobie coś ciekawego :)

      Usuń
  4. Ja jeszcze celem uzupełnienia listopada - Nicholas Evans "Odważni" - http://anek7.blogspot.com/2013/11/w-petli-kamstw-i-nenawisci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety poległam w tym miesiącu z literką "E", jednak w grudniu wiem, że przynajmniej jeden tytuł będzie, bo jestem właśnie w trakcie lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu może będzie lepiej. Na myśl przychodzi mi Dostojewski oraz Deaver ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o dodanie do rankingu ,,O bibliotece" Umberto Eco (nie zdążyłam napisać recenzji).
    Literka D bardzo mi się podoba. Od razu do głowy przychodzą mi Davidson, Dickens i Dostojewski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane :)
      I bardzo, bardzo się cieszę, że literka Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Żeby tradycji stało się zadość...pomarudzę :) Ale nie na "D" tylko na, łaskawie nam w listopadzie królujące, "E". Utknęłam na "Cmentarzu w Pradze" Eco. Z każdą kolejną stroną czuję się coraz większą ignorantką, ze nie doceniam mistrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być rzeczywiście frustrujące. Osobiście nie widzę w tym nic złego, że się nie docenia mistrza. A może to po prostu nie ten czas na tego typu lekturę...

      Usuń
  9. Przeczytałam książkę Richarda Paula Evansa "Michael Vey. Więzień celi 25" i dziś podeślę do niej recenzję. Wczoraj były Andrzejki i nie wyrobiłam się z jej napisaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i już uzupełniłam :)
      A ja o Andrzejkach kompletnie zapomniałam :)

      Usuń
  10. Ojej jeszcze ja!
    Katarzyna Enerlich "Oplątani Mazurami"
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2013/11/katarzyna-enerlich-oplatani-mazurami.html

    Byłam przekonana, że od razu podesłałam link...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam :) Wiesz, może to ja coś przegapiłam. Staram się bardzo skrupulatnie uzupełniać listę, ale jednak zdarzają mi się małe wpadki...

      Usuń
  11. Tak patrzę na moje półki z książkami i nie rzuca mi się w oczy żadne "D", no ale grudzień się dopiero zaczął, więc może coś jeszcze wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyzwanie było świetne, nie zdążyłam uczestniczyć. Czy jest szansa na drugą edycję w nowym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej jest szansa :) Pierwsza edycja wyzwania trwa nadal (i jeszcze parę miesięcy będzie), dlatego zapraszam już teraz :)

      Usuń
  13. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ramach wyzwania przeczytałam Dehnela. Ale więcej na D. nie planuję. Liczy się?

    OdpowiedzUsuń