niedziela, 13 maja 2012

na początek

Witam wszystkich serdecznie :)

Założyłam ten blog, bo postanowiłam spróbować swoich sił w recenzowaniu książek. Nie mam w tym właściwie żadnego doświadczenia, ale... do odważnych świat należy :)

Książki czytam odkąd pamiętam. Nie jestem w stanie zliczyć zarwanych nocy, będących wynikiem całkowitego wchłonięcia się w wykreowany świat. Nie wiem jak Wam, ale mnie najlepiej czyta się właśnie w nocy, kiedy moje dziecko i mąż śpią. Niestety mam taką przypadłość, że czytam do oporu - albo zasypiam, albo już nic nie rozumiem z tego, co czytam :) Wtedy dopiero odkładam książkę, nierzadko z bólem serca, na bok.

To na razie tyle o mnie. Zapraszam na mój prywatny teren :)

2 komentarze:

  1. Hihihi! Wczoraj obudziłam się gdzieś tak o 3 rano.
    Przyczyna: Spadająca na twarz książka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń