piątek, 30 listopada 2012

Z literą w tle - podsumowanie listopada


Listopad zaliczony :) Z tego, co mi pisaliście na początku miesiąca, obawiałam się, że "eLka" powodzenia mieć nie będzie, ale statystyki mówią co innego :) Chęć wzięcia udziału w wyzwaniu wyraziły 33 osoby, a więc naprawdę sporo :) Kochani, bardzo dziękuję Wam za ten kolejny wspólnie spędzony miesiąc :* Listopad nie był dla mnie szczególnie łaskawy, jeśli chodzi o wenę (do czytania i pisania), dni uciekały mi jak szalone, ale dzięki Wam czułam się bardzo zmobilizowana do tego, by całkowicie nie zaniedbać swojego bloga :)  I za to również Wam dziękuję!
 

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięć wygląda tak:

Ania - 5
karkam - 4
la_pinguin - 4  

Krasnoludek - 3
Magda - 3
Agata P - 2

alison2 -2
Dominique - 2
Kasia J. - 2
Kinga - 2
Miłośnik książek - 2

Nutinka - 2
patrycja - 2

AnnRK - 1
Anytsuj - 1
bezrobotna.pl - 1

Cherry - 1
ejotek - 1
Ema Pisula - 1
Gosia B - 1
Halinka - 1
Honorata - 1
Imani - 1
Jenah - 1
Julia Orzech - 1
koczowniczka - 1
Magda K-ska - 1
magdalenardo - 1

Myśliwa - 1
natanna - 1

Skrzat - 1 

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Trochę statystyki:
Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 31
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 53
Najczęściej czytanym przez Was autorem książek w tym miesiącu był Stieg Larsson.

W tym miesiącu rzutem na taśmę wygrała Ania, która wyrobiła 500% normy :) Na drugim miejscu mamy dwie uczestniczki - karkam i la_pinguin, które wyrobiły po 400% normy :) Dziewczyny, gratuluję Wam serdecznie!!! Pozostałym uczestnikom również gratuluję i dziękuję, a jednocześnie zapraszam do zapisywania się na kolejny miesiąc :)



A teraz będzie o tym, na co wielu z Was czeka z niecierpliwością :) Otóż, kolejny miesiąc upłynie nam pod znakiem litery:
  
"C/Ć"

Mam nadzieję, że nowa litera przypadnie Wam do gustu :) Życzę Wam owocnych poszukiwań i już czekam na zgłoszenia :)

Ważne! Proszę Was o podmienienie linku pod banerkiem z wyzwaniem u Was na blogach, ponieważ na ten miesiąc została utworzona nowa zakładka.


63 komentarze:

  1. O! Na półce mam książkę "Skarb" Cusslera, więc 1 lektura już jak znalazł, oczywiście się zgłaszam:)
    Och, mi też listopad minął bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Bardzo się cieszę, że już znalazła się jedna lektura :)
      Listopad był dla mnie okropny. Czułam ogólne zniechęcenie do wszystkiego, ale mam nadzieję, że grudzień będzie dla mnie łaskawszy. W końcu będą święta i spotkam się z moją rodziną, za którą bardzo się stęskniłam. To z pewnością naładuje mnie pozytywną energią :)

      Usuń
  2. Eh, ile to ja miałam planów na tę literę L i niewiele z tego wyszło... Może z C będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie lepiej! :) Trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla wszystkich - szególnie Ani, karkam i la_pinguin. Muszę przyznać, że C/Ć mi pasuje - mam nadzieję, że pobiję swój "rekrod" i przeczytam więcej niż 2 książki. W najbliższych planach na pewno Trodi Canavan "Królowa zdrajców" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że literka Ci pasuje :)
      Trzymam kciuki za pobicie rekordu! :) Wierzę w Ciebie :)

      Usuń
  4. Pewnie Cię rozbawię ale od ok 3 godzin siedzę przed komputerem i odświeżam bloggera bo nie wiem, co czytać... ;-) Już się zastanawiałam czy do Ciebie nie napisać i zapytać czy znasz już literkę, jak dobrze, że pojawił się post. Wygląda na to, że w tym miesiącu czekają mnie Igrzyska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jesteś niesamowita!
      Ja Cię pewnie nie rozbawię, bo post (z nową literą) był już gotowy o 9 rano, lecz czekałam jeszcze na linki, więc postanowiłam opublikować post dopiero wieczorem.

      Usuń
    2. aaaa dobrze wiedzieć, następnym razem jak mi się coś podobnego zdarzy będę Cię dręczyć od rana ;-)

      Usuń
    3. Podręczyć zawsze możesz :) Inna sprawa, czy ze mnie coś wydusisz :)

      Usuń
  5. hehe podobnie jak Alison czekałam na ten post i informację o kolejnej literce, cieszę się jednak, że zdecydowałaś się go opublikować dopiero teraz, bo jeszcze zdążyłam w ostatniej chwili z recenzją eLkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zwlekałam z tym postem, bo chciałam, żeby jeszcze wszyscy zdążyli :) I dobrze zrobiłam, bo rano miałam dwie zwyciężczynie - karkam i la_pinguin, a już popołudniu okazało się, że będzie nią jednak Ania :)

      Usuń
  6. liczyłam na lepszy wynik w listopadzie.... tyle L na półkach...

    no nic, do C się zgłaszam, choćby jedna będzie na pewno
    z daleka "patrzy" na mnie Coben... to tak z daleka, po wnikliwszej analizie może coś innego jeszcze będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam ambitne plany z "eLką", ale na planach się niestety skończyło. Grudzień będzie dla nas lepszy! :)

      Usuń
    2. oby! :)
      będę jeść barszczyk podczytując pod stołem Christie hihi

      Usuń
  7. Chciałabym dołączyć pierwszy raz do tej zabawy, bo jeszcze nie miałam okazji brać udziału w żadnym wyzwaniu ;) Literka C bardzo mi pasuje, bo niedawno dostałam cały cykl o Czarnej Kompanii Glena Cooka, a także kupiłam książki Orsona Scotta Carda więc mam w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że wyzwanie Ci się spodoba :)

      Usuń
  8. A Christie będzie się liczyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Wszystkie "ch", "cz", "ć", a nawet "č" będą się liczyć :)

      Usuń
  9. Ale gafa, ani jednej nie przeczytałam... Chyba muszę się poprawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zaraz gafa :)
      Ale poprawić się możesz jak najbardziej :)

      Usuń
  10. Ojojoj... Z "c" może być... hmmm... ciężko. :P
    Ale cóż - może się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba literka C. Mam kilka ciekawych typów. Przyznam, że już rano, jak wrzuciłam linka, przeglądałam swoje zasoby zastanawiając, się, jaka literka trafi się na grudzień. I C mam bardzo licznie reprezentowaną w dziale własne-nieprzeczytane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się rewelacyjnie składa! :) Bardzo się cieszę, że dobrze trafiłam z literą :)

      Usuń
  12. Świetne wyniki, wyzwanie "kwitnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się dołączę i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać tym razem więcej niż jedną książkę.
    A dziewczynom serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję autorce wyzwania i uczestniczkom :-)
    Jeszcze nie zdecydowałam, jakiego autora na C wybiorę. Chyba będzie to Caldwell Erskine. Przeczytałam sześć książek tego autora i przyda się siódma do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze dziękuję :)
      Po drugie - nie czytałam jeszcze nic tego autora, więc chętnie zapoznam się z recenzją jego książki :)

      Usuń
  15. Całkiem mi to "C" przypadło do gustu. W kolejce na półkach czeka Coetzee, Castillon i może w końcu odważę się sięgnąć po opowiadania Cortazara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje się ciekawy miesiąc :) Cieszę się, że nowa litera przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  16. Kochana, dla mnie każda litera będzie dobra. Zawsze coś znajdę, jeśli nie u siebie, to u mamy, lub w bibliotece - dzięki Tobie rozwijam w sobie duszę myśliwego - poluję na literki, jak szalona :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję osiągnięć! Kurde, znowu nie moja litera! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja mam z zaplanowanych Cornwella i Castle'a:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i nie dałam rady z L:(
    Ale na grudzień mi się "micha cieszy" bo stos Christie, Chmielewskiej i Cusslera odłożonych do przeczytania grozi już zawaleniem...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalejemy coraz bardziej :) Stos na różne odmiany "C" mam całkiem potężny. Zobaczymy jak wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wchodzę w to, jak najbardziej. :-) Ale jeszcze nie wiem, co przeczytam, muszę coś wyszperać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, ja też się zgłaszam, moja kochana Chmielewska na mnie już czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Litera "C" bardzo mnie cieszy:). Chetnie wezme udzial i w tym miesiacu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgodnie z tym co obiecałam na początku listopada, tym razem się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie, czy można zgłaszać również recenzje audiobooków?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratki, wróciłam do gry, więc uwaga książeczki, nadchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyników. Cieszę się, że Twoje wyzwanie zbiera kolejnych zwolenników. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też postaram się coś znaleźć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, jak dobrze się składa, właśnie zaczęłam książkę autora na C, a i kolejna czeka, chętnie więc wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. C mi bardzo pasuje , nie to co L xD co prawda przeczytałam 1 książkę na L ale link wysłałam przed 24 ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja może w końcu się wpasuję, choć z jedną książką. Jeszcze zobaczę. Jakieś takie ładne "B" by mi bardziej pasowało w tym miesiącu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cóż, i na "B" w końcu przyjdzie kolej, ale niestety trzeba poczekać :) Mam nadzieję, że jednak uda Ci się dopaść jakieś "C" :)

      Usuń
  32. Podoba mi się takie wyzwanie, można jeszcze dołączyć? Kilku autorów na literkę "C" czeka, może dzięki temu zabiorę się za lektury, które zalegają na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Bardzo mi miło, że chcesz do nas dołączyć i życzę powodzenia!

      Usuń
  33. Zgłaszam się oczywiście. Muszę też się wytłumaczyć, że przeczytałam książkę z autorem na "L", tylko już czasu nie starczyło na napisanie recenzji. Postaram się tym razem zdążyć na czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda... W każdym razie trzymam kciuki, żeby się udało w grudniu :)

      Usuń
  34. Jakoś poszło w tym miesiącu;) Teraz pozostaje mobilizacja, aby w następnym było lepiej;) Znowu muszę zrobić najazd na bibliotekę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I jest pierwsza książka autora na literę C:
    http://koczowniczkablog.blogspot.com/2012/12/213-colette-niebieska-latarnia.html
    Postaram się jeszcze coś przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pierwszą książkę na C

    http://mojeksiazeczkidopoduszeczki.blogspot.com/2012/12/harlan-coben-bez-sladu.html

    Może uda mi się przeczytać choć jeszcze jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedna powieść z literką C

      http://mojeksiazeczkidopoduszeczki.blogspot.com/2012/12/marcin-ciszewski-mroz.html

      Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

      Usuń