piątek, 1 marca 2013

Przepraszam, proszę i dziękuję :)


Kochani, piszę tego posta tak na szybko, ponieważ chciałam przeprosić szczególnie kilka osób, które mogły poczuć się przeze mnie zignorowane. Wczoraj popołudniu do moich drzwi zadzwonił dzwonek. Osoby, która tam stała, kompletnie się nie spodziewałam. To była moja mama :) Postanowiła mi zrobić niespodziankę i przyjechała na moje urodziny :)

(Ech, do tej pory ciężko mi uwierzyć, że będę dmuchać na torcie już trzydzieści świeczek! :D Stara baba ze mnie ;))
 
W związku z tym, miałam mały poślizg w uzupełnianiu "wyzwaniowej" listy. Dziś na szybko ją uzupełniłam, ale jeśli pojawiły się jakieś błędy, to proszę, napiszcie mi o tym :) Przez kilka następnych dni także poproszę o wyrozumiałość :) Dziękuję :)

25 komentarzy:

  1. Wszystkiego NAJLEPSZEGO Staruszko ;))) Trzeba to uczcić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego:) Ja mam trzydzieści świeczek za rok, czas szybko mija, ale w takim towarzystwie zawsze przyjemniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stara Babo, wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i dużo słońca na każdy dzień :)
    I ciesz się Mamą :)
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA jutro mam 30 lat , więc 100 latek Tobie również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń, wspaniałych prezentów książkowych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia, sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego i spełnienia najskrytszych marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat!
    30 świeczek? to młoda jesteś staruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystiego najlepszego. Eee tam, mowia,ze zycie zaczyna sie po 40.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego! :) Ja trzydzieści świeczek zobaczę w przyszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat! Najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, tradycyjnie dużo zdrówka, pomyślności, zero problemów z dziećmi i dużo miłości;) A także wytrwałości, książek i wyobraźni;););)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli niespodzianka się udała, wierz mi, że musiałam mocno "trzymać język za zębami", żeby się nie wygadać:) Jeszcze raz witam Cię w dniu dzisiejszym w gronie trzydziestolatek i życzę spełnienia marzeń, zapewne pomyślałaś o nich przed zdmuchnięciem świeczek:)

    Pozdrów ode mnie mamę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, wszystkiego, co najlepsze! Uśmiechu, radości, ciepła. Dużo miłości, czułości i niesłabnącego zapału czytelniczego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybacz, spóźniłam się z życzeniami, ale oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego, i nie łam się, jestem od Ciebie dużo starsza i o dziwo jeszcze się trzymam :-)
    Powodzenia i wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja przyłączę się do życzeń urodzinowych! Wirtualny świat może poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, spóźnione, ale serdeczne życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego i dużo szczęścia w życiu!

    OdpowiedzUsuń