niedziela, 31 marca 2013

Z literą w tle - podsumowanie marca

Kochani, w związku z tym, że mamy właśnie Święta, najpierw przyjmijcie ode mnie serdeczne życzenia:

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam:
uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku,
przyjaciół wielu, dużo w portfelu,
dyngusa mokrego i czasu radosnego,
a przede wszystkim szczęścia w miłości i moc radości!


Życzę Wam również duuuużo wolnego czasu na czytanie książek! :)


 
A teraz wyniki marcowej edycji wyzwania "Z literą w tle". Przypominam tylko, że w tym miesiącu zaznajamialiśmy się z utworami autorów, których nazwiska zaczynały się na piękną literkę "P" :)  

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Nutinka - 13
Agnieszka czyta... - 8
la_pinguin - 5
Książkowe zauroczenie - 4
hadzia - 3

Magda - 3
Agata P - 2

anek7 - 2
Anna.Sakowicz - 2
ejotek - 2
madmad - 2
alison2 - 1
Claire - 1

Kwiecienka - 1
Leanika - 1
Lina - 1


Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 27
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 62
Wśród autorów najlepsze wyniki osiągnął Terry Pratchett
  
Również i w tym miesiącu niespodzianki nie będzie, jeśli chodzi o wygraną :) Rekordzistką jest oczywiście Nutinka! Takie małe spostrzeżenie - dotrzymanie Nutince kroku, która co miesiąc osiąga naprawdę imponujące wyniki, jest również nie lada wyzwaniem :) Nieco mniej książek na koncie ma Agnieszka czyta.... Trzecie miejsce należy do la_pinguin. Wszystkim uczestnikom bardzo gratuluję i dziękuję za ten wspólnie spędzony miesiąc :)

Jestem bardzo ciekawa, czy następna literka przypadnie Wam do gustu. Otóż w tym miesiącu padło na literę: 

"G"

Macie już jakieś swoje typy?
Życzę Wam owocnych poszukiwań i czekam na zgłoszenia :)
 

P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach marcowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.


60 komentarzy:

  1. Piękna ta nowa literka! :D Była jednym z moich faworytów. :))) Będzie więc Golding, ale i Grochola, której się pewnie potem pozbędę, bo dużo miejsca zajmuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i pogodnych świąt!! :) Cieszę się, że udało mi się przeczytać dwie lektury autorów na literę P. W kwietniu mam nadzieję przeczytać drugi tom Pana Lodowego Ogrodu Jarosława Grzędowicza i Piękne istoty Kami Garcii.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia :)
      I życzę udanej lektury :) Szczególnie jestem ciekawa książki "Piękne istoty".

      Usuń
  3. zgłaszam się :D mam zamiar przeczytać pierwszy tom (a jeśli mi się spodoba to i następne) Cukierni pod Amorem pani Gutowskiej-Adamczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "G" to naprawdę niezła literka :)
    nie deklaruję, ale pomysły: Grisham, Gutowska-Adamczyk, Giffin
    Jak tylko wrócę do domu to będę linki zmieniać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gutowska - Adamczyk... może wreszcie skończę "Różę...".

      Usuń
  5. Wszystkim gratuluję, a Nutince szczególnie:)

    Na literkę G powiadasz?

    chwila zaraz wracam , lecę poprzeglądać półki.....

    już jestem , więc tak planuję te :

    Tess Gerritsen - Autopsja
    Robert Górski- jak zostałem premierem
    Jan Gajos - Księga związków, podrywu i seksu dla kobiet
    Elizabeth Gaskell - Ruth
    Piotr Głuchowski - Umarli Tańczą
    Agnieszka Grzelak - MATECZNIK
    John Grisham - Zeznanie

    może kolejne dojdą, kto to wie:)

    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jaka piękna lista! :) Coś czuję, że w kwietniu będzie się dużo działo :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu poznam jakąś książkę tej autorki. Wreszcie mam sporą motywację :)

      Usuń
  7. No, w tym miesiącu nie zaszalałam, jakoś nie po drodze mi było z tą literką. Zobaczymy jak pójdzie z G. Na pewno przeczytam co najmniej jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, w końcu na pewno wezmę udział - mam drugi tom Pana Lodowego Ogrodu Grzędowicza:) Może w końcu też Gutowska-Adamczyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Widzę, że Gutowska - Adamczyk będzie mieć chyba spore powodzenie w tym miesiącu.

      Usuń
  9. Może w końcu wezmę się za "Cukiernię pod Amorem" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! To jest trylogia, ktorą naprawdę warto przeczytać :)

      Usuń
  10. Wesołych Świąt. :) Cieszę się, że udało mi się zdążyć z literką P. I mam już kandydatkę na G - Tess Gerritsen "Osaczona". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Gerritsen to również jeden z moich typów na ten miesiąc :)

      Usuń
  11. Niestety nie wyrobilam sie czasowo:(, przeczytalam tylko pol ksiazki autora na litere P :(, pozniej pochlonely mnie swiateczne przygotowania do Swiat i praca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie wezme udzial w kwietniowym wyzwaniu :)

      Usuń
    2. Nic się przecież nie stało :) Mam nadzieję, że kwiecień dostarczy Ci więcej czasu i wiele czytelniczej przyjemności :)

      Usuń
  12. Dorzucam swoje marcowe lektury:

    A. Przedpełska-Trzeciakowska "Na plebanii w Haworth" - http://anek7.blogspot.com/2013/03/niezwyke-losy-mieszkanek-pewnej-plebani.html

    T. Polakowa "Mąż do zadań specjalnych" - http://anek7.blogspot.com/2013/03/gdzie-diabe-nie-moze-tam-baby-posle.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam świątecznie i życzę "dużego odzewu" w nowym wyzwaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świąteczne pozdrowienia :-)
    Właśnie postanowiłam zmienić status z "podglądacza" na uczestnika wyzwania i chętnie przyłączę się w kwietniu. Literka G bardzo mi pasuje: Grodzieńska, Gabaldon, Gregory - na pewno coś wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne typy;)

      Usuń
    2. Jjon bardzo mnie cieszy Twoja decyzja! :) Zaciskam już za Ciebie kciuki i... powodzenia! :)

      Usuń
    3. Jenah, dziękuję :-) Przystępuję zatem do działania :-)

      Imani, nawet nie jestem bardzo zdziwiona, bo zauważyłam, że mamy podobny gust literacki ;-)

      Usuń
  15. Och, ale jestem podekscytowana :)
    Ciekawa jestem jak mi teraz pójdzie!
    Chciałabym przeczytać wreszcie więcej książek na wskazaną literę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wierzę w to, że znajdziesz sobie coś naprawdę fajnego :)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Hej Jenah :)
      Nie musiałam daleko szukać :p samo przyszło hehe :)
      Zawarłam współpracę z Wydawnictwem M i dostałam kilka książek na dłuższy termin. Po prostu wybrałam tę, która najbardziej pasuje do wyzwania :)
      G - Goldstein :)
      Oto mój link:
      http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2013/04/goldstein-meredith-single.html

      Usuń
  16. Rzeczywiście dotrzymanie Nutince kroku to nie lada wyczyn. Chciałam Pawlikowskiej przeczytać więcej książek, bo one w końcu cienkie są, ale marzec był tak obfity lekturowo, że oczywiście nie dałam rady. A na G to oczywiście będzie moja ukochana Philippa Gregory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Nutinkę. Nie byłabym w stanie przeczytać w miesiącu tyle książek, co ona :)

      Przypomniałaś mi o Gregory! Dzięki :)

      Usuń
  17. Gratuluję wszystkim uczestnictwa w wyzwaniu :) Bardzo cieszy mnie litera "G" - mam w planach "Ruth" Gaskell i Gargaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że literka Ci się spodobała :) Trzymam mocno kciuki za Ciebie :)

      Usuń
  18. Ja niestety w marcu zostałam zmuszona się poddać:( niemal cały mój wolny czas pochłonęła przeprowadzka:))
    Pozdrawiam i gratuluję wyników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się :) Mam nadzieję, że przeprowadzka przebiegła pomyślnie i to jest najważniejsze :)

      Usuń
    2. Przeprowadzka wciąż trwa:) To znaczy dopinamy wszystko i w sobotę wprowadzamy się do siebie:)

      Usuń
    3. Przerabiałam to z moim mężem już dwa razy, znaczy się przeprowadzkę :) Za pierwszym razem to było tylko 15 km od mojego rodzinnego domu, za drugim... 200, ale uważam, że to jest niesamowite doświadczenie :)

      Tobie Kochana życzę szczęścia na nowym miejscu! :) Niech Ci się dobrze mieszka :)

      Usuń
  19. Ja się kajam i biczuje, gdyż nic w tym miesiącu na dana literę nie pochłonęłam;( Ale mam mocne postanowienie poprawy więc w Kwietniu ostro zgłębię literkę G - może sama w szybkim tempie coś napisze to moje nazwisko będzie mogło brać udział w wyzwaniu?;)

    Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze;) W szczególności pogody:0;) - może jak wszyscy jej tak będziemy sobie życzyć to w końcu posłucha i da nam wiosnę?;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to byłoby cudownie, gdybym mogła Cię wpisać na listę jako autorkę :)

      Co do pogody - brrr... okropność. Chyba już wszyscy marzą o wiośnie.

      Usuń
    2. To już troszkę marzenia ściętej głowy, ale rzeczywiście byłoby fajnie;)

      Jednakże pogoda nie natycha do niczego kreatywnego.. jestem stuprocentowo pewna, że każdy chce...
      A tu znowu śnieg!!! A wczoraj było tak ładnie, praktycznie wszystko potopniało, a dziś wstałam, aby odśnieżać;(

      Usuń
  20. A czy do wyzwania można się zapisać w trakcie jego trwania, bo interesujące jest a i mobilizacja większa to czytania zaległości na półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! :)
      Jeśli chcesz, mogę Cię już wpisać na listę, którą utworzę najprawdopodobniej jutro, a linki do recenzji możesz mi przesłać w każdej chwili :)

      Usuń
  21. Trzymałam kciuki za "G" przez ostatnie trzy miesiące! A teraz nie wiem czy już nie przeczytałam wszystkiego co było w planie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu... szkoda, że wcześniej nie "wyczułam" tych kciuków ;) Może jednak coś się jeszcze znajdzie?

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak :) Ja sobie zawsze po losowaniu muszę chyba pomarudzić, a potem przeglądam półki, idę do biblioteki i znajduję stertę książek :) (ostatnio też było ich więcej niż recenzji- przez śmierć internetu będę o nich dopiero pisać. I znowu dokonałam literackiego odkrycia :D)

      Usuń
  22. Świetne podsumowanie marca, moje gratulacje! :)
    W wakacje dołączę do wyzwania, o ile jeszcze ono będzie (oby było!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie znaki na niebie i Ziemi przemawiają za tym, że wyzwanie powinno przetrwać :) Mamy jeszcze wiele liter do "przerobienia" :)

      Usuń
  23. Mogę dołączyć do wyzwania? Jestem nowa... A to mój blog: http://kraina--sztuki.blogspot.com/
    Podoba mi się literka "G"! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! :)
      Bardzo, bardzo się cieszę, że literka Ci się spodobała :)

      Usuń
  24. Ja również pragnęłabym zgłosić chęć udziału w wyzwaniu :) Niestety nie mam bloga :( Stąd też moje pytanie - czy recenzję można publikować na portalu LubimyCzytac.pl.? Czy to się już nie będzie liczyło? Pozwolę sobie z góry podać link do biblioteczki :)
    http://lubimyczytac.pl/profil/47863/pacynka
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź bo w razie zakwalifikowania się musiałabym się wybrać do pobliskiej biblioteki celem upolowania pewnej literki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie spóźniłam :)
      Jak najbardziej możesz wziąć udział w wyzwaniu. Nieistotne jest to, gdzie zamieszcza się recenzję, więc posiadanie bloga nie jest warunkiem koniecznym.
      Życzę udanego polowania! :)

      Usuń
  25. No to super! :)
    Na wszelki wypadek wybrałam sobie kilka książeczek odpowiadających wyzwaniu więc proszę o zapisanie, na razie "Metro 2033" Dimitrija Glukhovsky'ego a potem zobaczymy ile dam radę przeczytać w swoim pierwszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń