poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Stosikowo

Pozwólcie, że pokażę Wam coś, z czego się niesamowicie cieszę :)

Jak się pewnie domyślacie, chodzi oczywiście o moje nowe nabytki, które cieszą moje oko od jakiegoś czasu, ale to dopiero wczorajsze zakupy wprowadziły mnie w stan euforii :)

Zacznę od stosiku, który w pewnej mierze był dla mnie niemałym zaskoczeniem. Wszystko to za sprawą dwóch blogerek, którym bardzo, bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ!

Awiola, Karkam - dziewczyny, jesteście niesamowite!!! :*


Erskine Caldwell - "Blisko domu" - tę książkę zupełnie bezinteresownie przysłała mi Awiola. Dziękuję jeszcze raz!!!

Rei Kimura - "Motyl na wietrze" - Ta książka, jak i cztery kolejne w stosiku, przyszły do mnie w pięknie zapakowanej paczce, którą dostałam od Karkam :) Żałuję, że nie mogę zrobić zdjęć słodkości, które tam w paczce jeszcze były, ale... już są w naszych tzn. moim, syna i męża, organizmach :) Dziękuję!!! 
Richard Paul Evans - "Dotknąć nieba"
Alessandro D'Avenia - "Biała jak mleko, czerwona jak krew"
Celine Minard - "Ostatni świat"
Francine Prose - "Pierwsza miłość"

Kolejne książki ze stosiku to egzemplarze recenzyjne:
Paolo Bacigalupi - "Złomiarz" - od wydawnictwa MAG
Joanna M. Chmielewska - "Karminowy szal" - od wydawnictwa MG
Consilia Maria Lakotta - "Nocna rozmowa"- od Wydawnictwa M - recenzja
Ewa Owsiany - "Zachwyt i nostalgia" - od Wydawnictwa M
Jacek Getner - "Pan Przypadek i trzynastka" - od autora (książka zawiera dedykację, o którą sama poprosiłam :))


Cztery pierwsze pozycje to efekt wczorajszych zakupów:
Peter Heller - "Gwiazdozbiór Psa" - pierwszy raz moja wizyta w Empiku trwała tak krótko. Zobaczyłam tę książkę i wiedziałam, że już nie chcę nic innego! :)
Brenda Reid - "Dom z pyłu i snów" - trafiłam na fajną przecenę książek w jednym z supermarketów.
Elin Hilderbrand - "Powrót na wyspę" - j.w.
Zoe FitzGerald Carter - "Niedoskonałe zakończenie" - j.w.

I jeszcze biblioteczne nabytki:

Richard Yates - "Wielkanocna parada"
Per Petterson - "Przeklinam rzekę czasu"
Catherynne Valente - "Palimpsest" 

W tym miejscu mogłabym zakończyć tego posta, ale napiszę Wam jeszcze, co wprawiło mnie w tak euforyczny stan, o którym na początku pisałam. To zakup książki "Gwiazdozbiór Psa". Pewnie wielu z Was zna już ten tytuł z zapowiedzi, które pojawiły się jakiś czas temu. Kiedy pierwszy raz usłyszałam o tej książce, wiedziałam, że absolutnie muszę ją mieć. No i wreszcie mam! Dlatego tak bardzo się cieszę :) Wiele sobie obiecuję po tej książce, ale myślę, że mnie nie zawiedzie.

Moja perełka :)

Widzicie tu coś dla siebie? Polecacie, odradzacie? :)

47 komentarzy:

  1. Ładnie nachomiczyłaś książek. Ja mam Evansa i książkę Getnera, a o Cadwellu pisałam, gdyż czytałam co dopiero, niedawno.Powinien Ci przypaść do gustu. I chyba mam "Motyla na wietrze". Reszty nie znam.
    Miłego czytania.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Caldwella czytałam tylko "Poletko Pana Boga", które bardzo mi się spodobało. Sądzę, że i "Blisko domu" też mi się spodoba.

      Usuń
  2. Sporo książek. Kilka bym Ci na pewno podebrała. Ech, na brak książek do czytania nie masz co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję "Biała jak mleko, czerwona jak krew" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Bardzo fajny stosik :)

      Usuń
    2. Książkę już zdążyłam przeczytać (swoją drogą czyta się ją ekspresowo), więc w ciągu kilku najbliższych dni powinna pojawić się recenzja :)

      Usuń
  4. Hm... Również zastanawiam się nad "Gwiazdozbiorem psa", ale poczekam na pierwsze recenzje tej książki zanim zdecyduje się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne podejście :) Z większością nowości właśnie też tak robię :)

      Usuń
  5. A wiesz, ten "Gwiazdozbiór psa" całkiem nieźle wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nieźle :) Zwłaszcza, że porównuje się go z moją ukochaną "Drogą" McCarthy'ego :)

      Usuń
  6. Na "Białą jak mleko, czerwoną jak krew" od dawna mam ochotę. O "Gwiazdozbiorze psa" nie słyszałam, ale chętnie przeczytam Twoją recenzję :-)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      "Białą jak mleko..." już przeczytałam. Bardzo podobała mi się ta książka, ale wkrótce powinnam napisać recenzję, więc więcej nie zdradzę :)

      Usuń
  7. Stosik cudo :) Najbardziej zaintrygował mnie "Gwiazdozbiór psa" bo wcześniej umknął mi ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie mógł umknąć, bo porównuje się go z "Drogą", a wiesz, że to mój numer 1 :) Zaczęłam już troszkę czytać "Gwiazdozbiór Psa" i wygląda to naprawdę obiecująco.

      Usuń
  8. Oj wielką ochotę mam na Gwiazdozbiór Psa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta książka będzie miała w sobie to "coś" :)

      Usuń
  9. Też widziałem "Gwiazdozbiór psa" w Empiku. Przekartkowałem, napisane chyba trochę na modłe McCarthy'ego, prawda? :)
    Stos nie z tej ziemi - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książka jest porównywana do "Drogi", ale to jest akurat na plus. Wielki plus zważywszy na to, że "Droga" to moja najukochańsza książka :)

      Usuń
    2. "Drogę" mam dopiero w planach, w ogóle mam zamiar poznać całą twórczość McCarthy'ego :)

      Usuń
    3. W takim razie masz dokładnie takie same plany jak ja :)

      Usuń
  10. Sporo ciekawych tytułów widzę :) Czytałam "Złomiarza" oraz "Pana Przypadka..."
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O "Gwiazdozbiorze psa" trudno by nie usłyszeć, Insignis na FB bombardowało wręcz informacjami już od dawna:) Sama mam chęć na przeczytanie, ale poczekam do pierwszych opinii. Jestem podejrzliwa wobec takich nowości z ogromnym rozgłosem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tym razem wielki rozgłos dotyczył WIELKIEJ książki :)

      Usuń
  12. Z niecierpliwością czekam na recenzję książki "Gwiazdozbiór psa", jeżeli potwierdzą się porównania z "Drogą" McCarthy'ego, to z pewnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj troszkę podczytywałam tę książkę, dziś mam zamiar zabrać się za nią na poważnie. Jeśli mi się spodoba tak jak "Droga", to bądź pewna, że wkrótce będziesz mogła ją sobie odebrać z poczty :)

      Usuń
  13. zadnej nie mialam okazji przecyztac, ale to tylko wzmaga moja ciekawosc co do twoich recenzji :) milej lekturtym, kazdej z osobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślinka cieknie, nie ukrywam!! Na kilka pozycji... oj, sporo dobrego przed Tobą :) Piękne zakupy, prezenty i pożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę "Białej jak mleko, czerwonej jak krew", gdyż od pewnego czasu poluję na nią. Czekam na jakąś promocję, ale nie mogę się doczekać. ;)Miłej lektury. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam "Wielkanocną paradę" i "Blisko domu", no i gratuluję zdobyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale skarby:) Poza Dom z pyłu...i Złomiarzem nie mam nic i chętnie bym ci podebrała:) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tak bezinteresownie, czekam bowiem na recenzję ;) życzę Ci przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam Gwiazdozbiór w Empiku, ale obecnie postanowiłam nie kupować jakichkolwiek książek - w innym przypadku zapewne bym się na nią skusiła. :) Złomiarza też chętnie bym przeczytała. Pozostaje teraz czekać na Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego czytania życzę:),,Gwiazdozbiór psa" na pewno rewelacyjny. Czekam zatem na recenzje:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, cudowne stosy! Naprawdę jest czego pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zacny stosik, życzę miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś słyszałem o tym "Gwiazdozbiorze psa". Czekam na reckę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmm widzę tu kilka perełek dla siebie, a faktycznie o "Gwiazdozbiorze psa" ostatnio głośno jest, ciekawe, czy znów nie okaże sie to przereklamowany egzemplarz. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik! Ogromnie Ci zazdroszczę i tych przesłanych od innych blogerek i tej z dedykacją :) Teraz nie pozostaje nic innego, jak życzyć Ci miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe pozycję. :D
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnej nie czytałam, ale "Gwiazdozbiór..." zaciekawił mnie już samym tytułem c:

    OdpowiedzUsuń
  28. żadnej nie czytałam, jedną przeczytam na pewno bo leży na TYM stosiku.... a kilka bym podkradła :) ech, jak ja uwielbiam oglądać stosiki :D

    OdpowiedzUsuń