sobota, 13 kwietnia 2013

TOP 10: ulubione gwiazdy kina

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.



Skusiłam się i ja na stworzenie rankingu moich ulubionych gwiazd kina. Nie miałam pojęcia, jak bardzo ciężki to będzie wybór. Cóż, trzeba było się ograniczyć do 10 nazwisk, więc oto i one:

Ralph Fiennes (mój bezapelacyjny nr 1)



Jeremy Irons


Tom Hanks


Jodie Foster


Johnny Depp


Nicole Kidman


Heath Ledger


Keanu Reeves


Mathew Mcconaughey (uwielbiam go szczególnie za rolę Dentona Van Zana w filmie "Władcy ognia")


Natalie Portman


Oj sporo tu zabrakło jeszcze nazwisk... No cóż...

22 komentarze:

  1. O, i tutaj jest Johnny Depp. :) Ja też go wytypowałam (trochę wyróżnia się na tle innych moich ulubionych gwiazd, bo pozostałe są z innej epoki :D). Z pokazanych przez Ciebie lubię też Mathew Mcconaughey'a. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Johny Deep, Natalie Portman i Tom Hanks to moim naj naj naj :) z tej listy oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tom Hanks, Natalie Portman i Depp na pewno pojawią się również w moim zestawieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ralph, Johnny i Heath - uwielbiam! :) Ta lista jej zdecydowanie za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka wpadłaby w entuzjazm:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwóch panów nie bardzo kojarzę, mam na myśli Ironsa i Ledgera, chyba nie widziałam filmów z ich udziałem. Nie będę oryginalna, jak powiem, że Deppa uwielbiam :) Co do aktorek, to jakoś nie mam ulubionych, najbardziej cenię sobie Maryl Streep.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkich znam i lubię, ale moja dziesiątka wyglądałaby inaczej :) Bo gdzie Meryl Streep i Michelle Pfeiffer? Gdzie Al Pacino? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ktoś też lubi Ironsa. Polecam z nim film ,,Kupiec wenecki". Fiennes też dobry aktor,chociaż zyskał moją sympatię z czasem. Świetnie sprawdził się ,,Onieginie".

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi tu zdecydowanie kilku nazwisk :) Powinno być "top 20" :P Za to Ironsa na swojej liście raczej bym nie umieścił. Głównie dlatego, że oglądałem może ze dwa filmy z jego udziałem i to niestety te najsłabsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ceni kogoś innego i za coś innego :D Moja dziesiątki też wyglądałaby inaczej, o ile oczywiście bym znalazł aż dziesięć nazwisk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ralph kojarzy mi się tylko z Voldemortem :) To straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam wszystkich i również uwielbiam. Najbardziej chyba Johnny'ego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię Hanksa i nawet nie mam pojęcia dlaczego. Tym bardziej, że wiele filmów z jego udziałem mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń

  14. Ralph Fiennes, Tom Hanks, Jodie Foster, Johnny Depp, Natalie Portman to także jedni z wielu moich ulubieńców:))

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, Johnny :) Ale Jeremy'ego Irons'a też bardzo lubię! JEst taki mroczny, dostojny i tajemniczy :) No i Ralph Fiennes - za Voldiego i Heathcliffa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Depp, Ledger i Reeves... Bardzo ich lubię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię Kidman szczególnie. A Deppa kochają chyba wszystkie kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. J. Depp i J. Irons potrafią chyba zagrać wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Twojej listy lubię jedynie Nicole Kidmann, Keanu Reevesa i Toma Hanksa. Nie mogę natomiast skojarzyć z żadnym filmem: Heatha Ledgera (kompletna pustka w głowie), Ralpha Fiennesa (twarz znajoma) oraz Jeremy'ego Ironsa (nazwisko słyszałam).

    OdpowiedzUsuń
  20. Pod każdym z tych typów mogę się podpisać, ale pod Deppem oraz Hanksem podwójnie. :)

    OdpowiedzUsuń