poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Stosik i przypomnienie

Przez ostatnie dni uzbierał mi się całkiem ładny stosik :) 
















Od lewej:

1. "Srebrny dzwoneczek" Tim Osborne - egzemplarz recenzencki o serwisu "Na kanapie";
2. "Otchłań zła" Maxime Chattam;
3. "Smutna historia braci Grossbart" Jesse Bullington -od wydawnictwa MAG;
4. "36 tydzień" Sofie Sarenbrant - wygrana w konkursie Syndykatu Zbrodni w Bibliotece :)
5. "Kamienny żagiel" Åke Edwardson - j.w.
6. "Ofiara losu", "Niemiecki bękart", ""Syrenka", "Latarnik" Camilla Läckberg - obiecałam sobie, że przeczytam całą serię, a teraz powoli lecz konsekwentnie realizuję swoje postanowienie. Dwa pierwsze tomy czekają już na recenzję.



Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o wciąż trwającym u mnie konkursie:


Jest jeszcze szansa na wygraną, ale to już naprawdę ostatni dzwonek :) Z racji tego, że w tej chwili w konkursie biorą udział dwie osoby, trzecia nagroda zostanie niewykorzystana. Dlatego też tym bardziej zachęcam do udziału :)

14 komentarzy:

  1. "Otchłań zła" jest świetna!

    Ciekawa jestem Twojej opinii o książkach Lackberg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Läckberg i Sarenbrant - czytałam o nich wiele dobrego, muszę się w końcu zapoznać z ich książkami.
    Natomiast "Srebrny dzwoneczek" - okropność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, nie strasz! Dobrze, że ta książka ma w sumie mało stron... Ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle :)

      Usuń
  3. Cudowny stos...Chętnie podebrałabym Ci wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny stosik Lackebrg też mam :) 36 tydzien już przeczytany a Kamienny żagiel też już czeka. Reszty niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Smutnej historii...", bo ja się niestety zawiodłam na tej książce. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam na razie przeczytać tylko jeden rozdział książki, bo mój mąż mi ją "porwał" :) Jest nią zachwycony! Mnie po tym rozdziale się podoba, ale... zobaczymy :)

      Usuń
  6. Calkiem interesujacy stosik, a Camilla Läckberg to juz prawdziwy klasyk :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik:) Czekam na recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lackberg czytałam wszystkie (no oprócz " Fabrykantki ...") podobały mi się , najbardziej "Niemiecki bękart", a inne książki z Twojego stosiku tez bym chętnie przeczytała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo książek Lackberg, a ja jeszcze nie miałam okazji po żadną z nich sięgnąć. Bardzo jestem ciekawa "Smutnej historii braci Grossbart", czekam więc na recenzję. Reszta pozycji wcale nie mniej ciekawa i chętnie poznam Twoje opinie również na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zbiór :)
    mam jedynie "Latarnika", jednak nie czytam, bo to ponoć kontynuacja "Syrenki", więc dopóki tamtej nie zdobędę to się nie zabieram za nią ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące książki, jestem ciekawa Twoich wrażeń po tych lekturach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, ze Camilla Läckberg króluje :) ehh zazdroszczę takich nabytków :)

    OdpowiedzUsuń