środa, 3 lipca 2013

Liebster Blog



Już jakiś czas temu zostałam nominowana do tej zabawy przez Katarzynę K - właścicielkę bloga "Recenzja pisana emocjami", a której bardzo za to dziękuję :* Takie wyróżnienie jest bardzo... miłe :)

Moim zadaniem jest odpowiedzieć na takie oto pytania:

1. Jakie masz inne zainteresowania oprócz książek?
Paleontologia i wszystko, co jest związane z historią Ziemi. Ostatnio zaczęłam się też interesować innymi planetami :) Ponadto przed założeniem tego bloga dałabym się pokroić za wszelkiego rodzaju kolorowe papiery, tasiemki, guziczki, papierowe kwiatuszki itp., ponieważ uwielbiałam bawić się w scrapowanie. Trochę już mi się tęskni za tym...  

2. Czy jesteś szczęśliwa?
Jest to jedno z takich pytań, na które nie potrafię dać jednoznacznej odpowiedzi. Zależy od dnia i humoru rzecz jasna :)

3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zabrzmi to bardzo banalnie - satysfakcjonująca praca. Poza tym marzy mi się chwila, w której wchodzę do księgarni i biorę jak leci wszystko, na co mam ochotę :) I nie martwię się przy kasie, że zabraknie mi funduszy. 
No i jeszcze chciałabym własny domek :)

4. Jakie są Twoje plany na wakacje?
Nie mam żadnych, poza sierpniową zabawą na weselu u kuzynki :)

5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
Hmm... staram się rozsądnie zarządzać tymi pieniędzmi. Ale pierwsza myśl, jaka mi się nasuwa, to ta związana z marzeniem z pytania 3. Ta z księgarnią :) 

6. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
Narodziny syna.

7. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż?
Dookoła świata.

8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
Nie, raczej nie.

9. Twoja ulubiona książka to...
Od dawna jestem wierna "Drodze" Cormaca McCarthy'ego, ale ostatnio bardzo duże wrażenie zrobiły na mnie powieści Majgull Axelsson, które stawiam sobie bardzo wysoko w swoim prywatnym rankingu. 

10. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Konwalia. Kojarzy mi się z dzieciństwem i lasem rosnącym blisko mojego rodzinnego domu.

11. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
Sporo, ale to już temat na baaaardzo długi wywód :)


22 komentarze:

  1. Na pytania 3, 5 i 7 odpowiedziałabym identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To marzenie z księgarnią ma chyba każdy książkowy mol :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że Axelsson jest bardzo dobrą pisarką. Najwyższa pora żebym i ja przeczytała coś jej autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałabym mieć własny domek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam konwalie :) Miałam je w ślubnym bukiecie, razem z frezjami, zapach był oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie żałuję, że właśnie nie wybrałam do swojej wiązanki konwalii...

      Usuń
  6. Od dziecka kocham konwalie. Udanej zabawy na weselu kuzynki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym móc ze spokojem wejść do księgarni i oddać się zakupom.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię konwalie i baardzo chciałabym kiedyś w księgarni nie martwić się o to czy stać mnie na te wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi :))
    Tak, ta księgarnia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cóż, marzenia lubią się czasem spełniać, więc... może warto marzyć :)

      Usuń
  10. Gratuluję nominacji, buziaki ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym wygrała milion złotych, to spełniłabym moje największe marzenie i otworzyła własne wydawnictwo ;) Ale domek też mi się marzy z ogrodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale bym się nie pogniewała, jakbyś mnie w tym wydawnictwie zatrudniła ;) Masz naprawdę piękne marzenie :)

      Usuń
  12. hej
    gratuluję wyróżnienia , pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :):) Tak ten pomysł z księgarnią jest rewelacyjny. Jeszcze do tego chciałabym mieć w domu swój pokój a w nim regał na całą ścianę, gdzie mogłabym poustawiać te książki!! W takim razie do tego przydałby się domek:) Ehh...szkoda, że to tylko marzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, marzenia czasem lubią się spełniać :) Staram się w to wierzyć, bo bez tej wiary już dawno bym się załamała.

      Usuń