środa, 31 lipca 2013

Z literą w tle - podsumowanie lipca

"Kiedy sierpień wrzos rozwija, jesień krótka, szybko mija"


Po dwóch poprzednich, bardzo intensywnych miesiącach, lipiec z literką "H" był bardzo spokojny :) Już jestem ogromnie ciekawa, czy w sierpniu będzie podobnie. Ale do rzeczy!

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:


Nutinka - 11
hadzia - 3
Lina -3
Magda - 2
Daria Z - 1
ejotek - 1
Gosia B - 1
Mała Mi - 1
Wiki - 1

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 23
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 63
Wśród autorów nie było zdecydowanego faworyta. Tylko nieznacznie wysunęły się na prowadzenie dwie panie Harris - Joanne i Charlaine.

Również w tym miesiącu Was nie zaskoczę. Zapewne już wiecie o co chodzi :) Oczywiście o pierwsze miejsce na podium, które niezmiennie należy do Nutinki! Szczególne gratulacje należą się również la_pinguin, której lipcowa literka bardzo się spodobała :) Trzecie miejsce na podium zajmuje Książkowe zauroczenie. Wszystkim uczestnikom gratuluję serdecznie!

Przyznam się szczerze, że typując literkę "H", przypuszczałam, że wyniki będą przedstawiały się znacznie gorzej, ale zaskoczyliście mnie. Tak pozytywnie :) Dziękuję Wam za to bardzo! 

Jeśli chodzi o sierpień, to upłynie nam pod znakiem literek:  
"W/V"

Z pewnym drżeniem serca podaję obie literki, pamiętając o majowo-czerwcowym małym zamieszaniu związanym właśnie z dwiema literkami. Ale... myślę, że "V" nie posiada aż tak bogatego zbioru autorów, więc postanowiłam zaryzykować :)

Tradycyjnie zapytam - macie już jakieś swoje typy?

Życzę Wam owocnych poszukiwań i czekam na zgłoszenia :)

P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach lipcowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.

45 komentarzy:

  1. Teoretycznie chcę przeczytać dwie książki Witkiewicz, więc może dołączę, ale to wyjdzie w praniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za to "pranie" ;)
      Dobrze, że napisałaś o Witkiewicz, bo nie pomyślałam o niej, a chciałabym przeczytać chociaż jedna jej książkę. Mam nadzieję, że mi sie to uda.

      Usuń
  2. Doślę wieczorem moją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz tradycyjnie - ogromne brawa dla Nutinki.

    Literki ok, powinnam cos znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie przychodzi do głowy jak na razie tylko Elżbieta Wojnarowska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do literek mam 4 tytuły na półce:

    "Portier nosi garnitur od Gabbany", L. Weisberger
    "Muskając aksamit", S. Waters
    "Niebanalna więź", S. Waters
    "Pierwsze światła poranka", F. Volo

    Ciekawa jestem ile uda mi się przeczytać ;)

    Gratuluję pozostałym uczestnikom świetnych wyników!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to już dużo Ci się nazbierało książek :)
      Dasz radę przeczytać wszystkie, wierzę w Ciebie ;)

      Usuń
  6. Niestety zawiodłam w tym miesiącu, ale jakoś nic mi nie pasowało, a na "Dom jedwabny" nie starczyło mi czasu. Na szczęście sierpień zapowiada się lepiej :) Planuję "Gwiazdę Strindberga" Jana Wallentina i "Ashford Park" Lauren Willig. Z półki zerka też na mnie "Zanim zasnę" Watson :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie przejmuj się :) Ja sama miałam w planach "Gwiazdozbiór psa" P. Hellera i nie dałam rady... Więc plany planami, a potem wychodzi co innego.

      "Zanim zasnę" - świetna książka! :)

      Usuń
  7. Gratuluję! A Nutinka niezwyciężona jest, co jak co. :)
    Tak teraz przeglądam sobie moją biblioteczkę i w zasadzie znalazłoby się kilka pozycji, ale póki co niczego nie deklaruję, bo nie wiem jak wyjdzie z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja zgłaszam: Karen Harper, Sekretna miłość Szekspira. Przeczytana już kilka dni temu, ale pisanie mi nie idzie :(
    Na "W" oczywiście też się coś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz uzupełnię listę :)
      Masz to samo, co ja. Właśnie cierpię na syndrom "białej kartki" hmmm raczej "białego edytora".

      Usuń
    2. Ja mam jeszcze obrazek okładki :)

      Usuń
    3. O, to już jest jakiś postęp :)

      Usuń
  9. 11 książek do jednego wyzwania, wow! Gratuluję Nutince oraz pozostałym uczestnikom :-) Do sierpniowej odsłony również się zgłaszam, mam nadzieję, że podołam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra! To ja spróbuję tym razem w sierpniu! Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać coś z tych literek. Zaraz dołączę baner na bloga. Czy mogę informować Cię o przeczytanych książkach na bieżąco w komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę! :) Możesz zgłaszać książki tam, gdzie Ci jest wygodnie :) Mogą to być komentarze :)

      Usuń
  11. Wiśniewskiego jeszcze nie tknęłam - jest okazja. Mam nadzieję, że dam radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze można :) W każdym razie trzymam kciuki za udaną lekturę :)

      Usuń
  12. gratuluję liderce!
    W lub V na bank mam na półce, więc coś przeczytam, ale co to się okaże, bo na pamięć to wszystkich ksiażek nie znam :D
    Choć liczyłam na literkę, która mi się jakoś z recenzyjnymi powiąże...ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to rzeczywiście szkoda, że się nie powiązało :( No cóż, może nastepnym razem uda mi się ta sztuka :)

      Usuń
    2. Oby, to będę miała jakąś większą cyferkę obok nicka niż 1... hihi
      Ale na W coś muszę wcisnąć, tak więc możesz mnie liczyć :)
      A jeśli chodzi o moje wyzwanko, bo pytałaś u mnie a mam nieogarnięte jeszcze sporo po urlopie... nie będzie nowego hasła, jutro będzie bodajże przed 10 post z wyjaśnieniem

      Usuń
    3. Re-we-la-cja! Nie masz pojęcia, jak bardzo się z tego cieszę :) Mam jeszcze trzy już przeczytane, jeszcze nie zrecenzowane książki pasujące do wyzwania, a czeka na mnie jeszcze co najmniej osiem! Nie wyrobiłam się po prostu w lipcu z tym wszystkim :)

      Usuń
    4. cieszy mnie to bardzo, że tyle osób się z tego cieszy :)
      u mnie nawet jak nie są zrecenzowane to zaliczam :) linki można potem dosyłać, także i tak bym Cię "podsumowała" :P
      to czekam na linki siostrzyczko :D

      Usuń
  13. Naliczyłam 11 pozycji. Jak będzie ? MOże nie wszystkie uda mi się przeczytać, ale może chociaż cześć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11! Zaczynam coraz bardziej Ci zazdrościć zawartości Twojej biblioteczki :)

      Usuń
  14. Jak na razie jestem na etapie zbierania pomysłów. Wojtacha, Vargas Llosa i Vasquez to moje pierwsze typy. Liczę na jakieś oświecenie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam się zmierzyć z Llosą. Miałam już dwa nieudane podejścia, więc mam nadzieję, że do trzech razy sztuka :)

      Usuń
  15. coś sie znajdzie w mojej biblioeczce;)
    No i się zgłaszam;)
    (wcześniej byłam jako hadza, ale się pozmieniało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam po avatarku, że to Ty :)
      Życzę udanych poszukiwań :)

      Usuń
  16. Jak zwykle w ostatniej chwili;)
    Na moje wyzwanie złożyły się dwie książki:

    Wiktor Hagen "Dzień zwycięstwa" - http://anek7.blogspot.com/2013/07/kolejne-spotkanie-z-komisarzem.html

    Joanne Harris "Dżentelmeni i gracze" - http://anek7.blogspot.com/2013/07/tajemnice-skryte-w-szkolnych-murach.html

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie jest szansa na Wrońską, Wróbla, Winterson, Wignall, Wiesel, Wiernik, Watanabe, mam też dwie książeczki z serii Magic Molly - Holly Webb... i jeszcze kilku innych... brak tylko na nich wszystkich czasu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!!

    Ja jeszcze nie wiem, co będę czytać, ale jeśli tylko znajdę coś w domu, co z pewnością po to sięgnę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. W i V- to będzie faktycznie wyzwanie :) Na W na pewno coś mam na półce, na V będę szukać. Tak czy inaczej- zgłaszam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu fajne literki, licznie reprezentowane w mojej biblioteczce (coś koło 20). Wszystkiego na pewno nie przeczytam, ale nastawiam się na Wassmo i Wollnego, a i Vonnegut by się przydał. Oj, będzie się działo. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurt Vonnegut "Kocia kołyska" (świetne!)
    http://agnieszkaczyta.blogspot.com/2013/08/kurt-vonnegut-kocia-koyska.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. O, widzę, że są jakieś zawirowania w matriksie i komentarz wysyła mi się kilka razy :)
    Kolejny Kurt Vonnegut - "Syreny z Tytana".
    http://agnieszkaczyta.blogspot.com/2013/08/o-czym-spiewaja-syreny-z-tytana.html

    OdpowiedzUsuń