sobota, 4 stycznia 2014

Coś o noworocznych postanowieniach :)

Co prawda będzie mowa o noworocznych postanowieniach (a raczej jednym, ale za to dużym), jednak ten wpis powstał przede wszystkim po to, by Was zaprosić :) Jeśli tylko będziecie mieli ochotę, możecie zajrzeć na mojego nowego bloga "To&owo, czyli Jenahowo", w którym od pierwszego stycznia realizuję moje wielkie noworoczne postanowienie :)

Wszystko wyjaśniam w swoim pierwszym poście TUTAJ
Dalej będzie coś o mocy pozytywnego myślenia i o tym, jak nowe prawa fizyki mają się do mojego życia :)

Zapraszam! :)


http://jenahowo.blogspot.com/

  

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za realizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Mam nadzieję, że wpisy będą choć trochę interesujące :)

      Usuń
  3. Powodzenia z nowym blogiem i dalszego udanego prowadzenia tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia. Serdecznosci w Nowym Roku.
    Dziękuję serdecznie za dopisanie się do mojego wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń