środa, 1 stycznia 2014

Z literą w tle - Podsumowanie grudnia i literka na styczeń


Witam Was Kochani w Nowym Roku! :)
Przyjmijcie zatem ode mnie najszczersze życzenia:

365 szczęśliwych dni ,
52 cudownych weekendów,
12 wspaniałych miesięcy,
4 kolorowych pór roku,
spełnienia marzeń
w Nowym Roku!




W ferworze wczorajszych przygotowań do sylwestrowej nocy, nie miałam zupełnie czasu na to, by zrobić podsumowanie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) Nie przedłużając już, przedstawiam Wam wyniki grudniowego wyzwania.  

Ostateczna lista uczestników i ich osiągnięcia przedstawiają się tak:

Listę lektur naszych uczestników możemy obejrzeć TUTAJ 

Liczba osób, która ukończyła wyzwanie z przeczytaną co najmniej jedną książką - 20
Łączna liczba książek przeczytanych przez uczestników - 58
Autorzy, po których najchętniej sięgaliście to: Jeffery Deaver, Rafał Dębski i Charles Dickens.

Zwyciężczyni jak zwykle dała czadu :) Widzicie, jaki wynik osiągnęła? Nutinko, gratuluję! Twój wynik jest naprawdę imponujący. Drugie miejsce na podium zajęła Lina, trzecie należy do Asi Hadzik. Serdecznie Wam gratuluję, jak również pozostałym uczestnikom. Na ten miesiąc sami wybraliście literkę i od razu dało się zauważyć po wynikach, że zmiana zasad była dobrym posunięciem :) 


A teraz nowa literka! Zdecydowaliście, że w styczniu będziemy czytać książki autorów, których nazwisko zaczyna się na literę:

"F"
 
I tu zaczyna się problem :/ Otóż dwie literki dostały po tyle samo głosów - "F" i "T". I teraz Kochani mam do Was prośbę, abyście zadecydowali, co z tym fantem zrobić, czyli... zagłosować powtórnie - na jedną z nich. Chcę, żeby wybór do samego końca leżał w Waszych rękach. Chyba, że dacie mi wolną rękę w takich sytuacjach i wtedy sama wybiorę jedną z dwóch liter, żeby już powtórnie nie głosować. Decyzja należy do Was. Proszę Was bardzo zatem o wyrażenie opinii na ten temat.  

EDIT: Miałam iść spać, ale ciągle myślę o tej naszej literce. Dziękuję Wam bardzo za podjęcie decyzji, dotyczącej obecnej sytuacji remisowej i tych, które pewnie pojawią się jeszcze w przyszłości. Już będę wiedziała, co mam robić :) Zdecydowana większość była za tym, bym sama wybrała literkę, więc niech tak będzie :)
Pojawiło się w komentarzach kilka głosów i szala nieznacznie przechyliła się ku literce F, więc to właśnie ona będzie obowiązywać w styczniu.


P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś linki do recenzji, proszę przesyłać, ponieważ listę mogę bez problemu uzupełnić. Przypominam też, że do końca dnia można zgłosić przeczytane książki w ramach grudniowego wyzwania mimo tego, że nie wyrobiliście się z napisaniem recenzji. Kiedy recenzja zostanie napisana, proszę o przesłanie linku, a wtedy lista zostanie uzupełniona. 

Jak co miesiąc proszę o podmianę linku pod banerkiem, bo jak zwykle założona została nowa zakładka do wyzwania.
Link: http://prywatnyteren.blogspot.com/p/z-litera-w-tle_1.html


40 komentarzy:

  1. ciekawe podsumowanie i chyba zastanowię się nad tym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jak tylko będziesz miała ochotę, serdecznie zapraszam! :)

      Usuń
  2. No tak, żeby było śmieszniej, głosowałam za innymi literkami, ale jak widać, nie było problemu z D. :)

    Na styczeń wolałabym T, więc na nią głosuję (chociaż i z F nie będzie kłopotu). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, pamiętam, że głosowałaś na coś innego i nawet się zastanawiałam, jak Ci pójdzie :) Wiedziałam, że dobrze, ale nie spodziewałam się, że aż tak dobrze :)

      Usuń
    2. Prawdę mówiąc, ja też się nie spodziewałam. Ale jakieś takie cienkie książki mi się trafiały, że poszło migiem. ;) A najlepsze, że w Twoim wyzwaniu przeczytałam najwięcej książek w zeszłym roku, co właśnie podliczyłam.

      Usuń
  3. Może sama zdecyduj, będzie szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, żebyś sama zdecydowała:) Czasami się zastanawiam co będzie, jak wykorzystamy wszystkie literki. Czy wyzwanie będzie prowadzone od początku? Ja przynajmniej bardzo bym chciała:))
    Pozdrawiam Cie serdecznie, życząc WSZYSTKIEGO NAJ... I DUŻO ZDRÓWKA W 2014 r. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to już klamka zapadła i druga edycja wyzwania na pewno będzie, choć z troszkę innymi zasadami. Podoba mi się prowadzenie tego wyzwania, więc ciężko by mi było z niego zrezygnować :)

      Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :*

      Usuń
  5. Najlepiej, jak sama zdecydujesz ;)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierz to co Tobie pasuje :) Spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim wypadku decyzję pozostawiam Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób losowanie i będzie prościej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wyzwanie=Twoja decyzja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy powtórnym głosowaniu ja bym oddała głos na literę "T" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, iż sama powinnaś wybrać literę. WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

      Usuń
  12. ja bym wolała F, ale myślę, że przy remisie Ty powinnaś podjąć decyzję - będzie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z przedmówcami - najszybciej będzie jeśli to Ty podejmiesz decyzję. Ja raczej nie przydam się w głosowaniu ponieważ pasują mi obie literki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym była za F :) Ale następnym razem podejmij tę decyzję sama, a do następnego głosowania dołącz literkę, która przegrała w ostatecznym starciu ;)
    Nutinka jest nie do pobicia!

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak tu z Nutinką konkurować? Gratulację dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  16. I dobrze, że jest F! Może to mnie zmotywuje żeby przeczytać pewną książkę, którą wygrałam rok temu i do tej pory nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam noworocznie:) Co zrobisz, gdy skończą się literki? Wymyśliłaś już jakiś nowy klucz szukania wyzwań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnicy wyrazili chęć na drugą edycję tego wyzwania, więc zapewne tak się stanie :)
      Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałam, ale czy chodzi o to, że myślę o jakimś nowym wyzwaniu?

      Usuń
  18. Dobrze, że jest F! To teraz mnie zmotywowałaś do przeczytania książek Ficner, które mam na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I swoją drogą, właśnie wczoraj umieściłam recenzję książki Moniki Fudali. Aj, idealnie by pasowała ;)

      Usuń
    2. Ale umieściłaś ją 1 stycznia? Jeśli tak, to się liczy :)

      Usuń
    3. O, to super. :D Lecę podrzucić link do zakładki!

      Usuń
  19. Gratulacje dla wszystkich :) Na dniach doślę link do ostatniej recenzji, muszę tylko zebrać myśli i ją napisać :)

    A co do literki F to mam już kilka pomysłów i kilka książek autorów, których nazwiska zaczynają się na F w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :) W takim razie czekam na link i życzę miłej lektury odpowiednich, czyli pasujących do wyzwania książek :)

      Usuń
  20. no to lecę przeszukać swoje zbiory w poszukiwaniu czegoś na F :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W styczniu "F"? W porządku, też dobrze :)
    Poszłam pogrzebać w książkach, mam trochę "F"; coś mi się widzi, że w ramach tego wyzwania wrócę do literatury antycznej, znalazł mi się rzymski historyk na tę literę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, podziwiam Cię :) Po rzymskich historyków sięgałam na studiach i mi wystarczy :)

      Usuń
  22. http://pasjonatkaliteratury.blogspot.com/2014/01/simon-i-deby-marianne-fredriksson.html

    Marianne Fredriksson "Simon i dęby"

    OdpowiedzUsuń