niedziela, 26 stycznia 2014

Głosowanie na lutową literkę

Zbliża się koniec miesiąca, więc nadszedł czas, by wybrać lutową literkę :)

Do wyboru zostały:
I, J, Ł, O, Q, T, U, X, Y

Tak jak było poprzednim razem, możecie wybrać jedną, możecie połączyć dwie (nawet byłoby to wskazane ze względu na ilość tych mniej reprezentatywnych literek typu X lub Q). Decyzja należy do Was :) Zastrzegam sobie jednak prawo do rozstrzygnięcia konfliktu w postaci remisu :)

Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam do głosowania!  

Jest jeszcze jedna bardzo ważna sprawa. Nutinka zaproponowała, by drugą turę wyzwania nieco urozmaicić :) Uważam, że to jest świetny pomysł! I np. zamiast nazwiska autora wziąć pod uwagę jego imię. Lub wziąć pod uwagę zarówno imię, jak i nazwisko, czyli przykładowo Stephen King pasowałby wtedy, gdy będzie literka S i K. Co o tym myślicie?

Oto opcje:
- zostajemy przy nazwisku
- bierzemy pod uwagę imię
- bierzemy pod uwagę imię i nazwisko. Warto zaznaczyć, że tacy autorzy jak np. Melissa de la Cruz pojawić się może przy literkach M, D, L, C, więc to daje naprawdę sporo możliwości.

Już jestem bardzo ciekawa, co postanowicie :)

22 komentarze:

  1. W drugiej turze podoba mi się pomysł z imieniem i nazwiskiem bo wiele razy brakowało mi po prostu samego nazwiska ;)

    A na luty może T?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym urozmaiceniem :) Może J?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... W styczniowym głosowaniu literka ,,t" została nieco pokrzywdzona, więc może dostanie ona swoją szansę?

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za nową wersją w wydaniu imię i nazwisko

    A na luty głosuję na literkę Ł

    OdpowiedzUsuń
  5. Na luty proponuję "T". Według mnie "stara" wersja z nazwiskiem jest ok, a bardzo podobał mi się pomysł łączenia literek w pary:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na luty głosuję za T, a w przyszłości jestem za łączeniem imienia i nazwiska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie T. Już przed styczniem się na nią nastawiałam i dłużej nie wytrzymam. :P

    Jestem za opcją imię z nazwiskiem. Trochę dlatego, że więcej możliwości, a trochę dla ułatwienia - czasem, przy bardziej egzotycznych pisarzach, można mieć wątpliwości, co jest imieniem, a co nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za literką "T". Uważam, że łączenie to świetny pomysł. Najbardziej odpowiada mi opcja imienia i nazwiska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imię i nazwisko to ciekawy pomysł. Sama również jestem za "T" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję za literką I

    Mnie się podoba obecna formuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszkodowana literka "T" niech będzie tą kolejną. Świetny pomysł na łączenie imienia z nazwiskiem. Ależ byłoby ciekawie. Samo imię można zostawić na trzecia turę!!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za "T", bo w styczniu w ostatecznym starciu została odrzucona ;)
    A co do nowej tury to jestem za imieniem i nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podobnie jak przedmówczyni... "T" i imię i nazwisko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne wyzwanie! Jeszcze nie brałam udziału w niczym takim ;) To ja poproszę o literkę: Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gorąco zachęcam Cię do udziału w wyzwaniu :) Gwarantuję doborowe towarzystwo i mam nadzieję dobrą zabawę ;)

      Usuń
  16. Właśnie trafiłam na literowe wyzwanie, pomysł bardzo mi się spodobał i chętnie zgłosuję za literą "T" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś na udział w wyzwaniu. Mam nadzieję, że się będziesz dobrze bawić :)

      Usuń
  17. Widzę, że "T" na prowadzeniu ;) Niech będzie T. I też jestem za tym imieniem i nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosować na literkę nie będę- bardziej podobała mi się nieprzewidywalność wyzwania i to, że w ostatniej chwili się okazywało co na kolejny miesiąc :) Więc chociaż w ten sposób sobie tę niepewność zachowam :)
    I podoba mi się obecna formuła, nie ruszałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że jednak zmiany będą. Tak zdecydowała większość uczestników, ale to bardziej będzie lifting niż drastyczna zmiana, więc mam nadzieję, że jakoś się do tych zmian przekonasz :)

      Usuń