środa, 26 lutego 2014

Głosowanie na marcową literkę

Witam :)

Czas powrócić do rzeczywistości, bo na chwilę coś mnie z niej wyrzuciło :) Spowodowało to pewne małe stworzonko, które od kilku dni jest nowym członkiem rodziny. Długo to trwało, ale w końcu dojrzeliśmy do tego, by nasz dom stał się również domem dla jakiegoś zwierzątka. Wybór padł na króliczka miniaturkę, w którym wszyscy się zakochaliśmy od pierwszego wejrzenia. Rzecz jasna, jest on w tym momencie absolutnie w centrum uwagi każdego domownika :)
 
No ale dość tej prywaty, przechodzimy do rzeczy, bo przecież trzeba wybrać nową literkę do marcowej edycji wyzwania "Z literą w tle".  

Do wyboru zostały:
I, J, O, Q, U, X, Y

Ale... jeśli nie macie nic przeciwko, postanowiłam, że tym razem zamiast jednej, zaproponuję Wam do wyboru 3 zestawy literek.

Oto one:
  1. I, J
  2. O, Q
  3. U, X, Y
Mam nadzieję, że ta mała zmiana Wam się spodoba :) Jeśli nie, wytypujcie po prostu jedną literkę i już :)
Swoje typy pozostawcie w komentarzach, a ja je podliczę.

Zapraszam do głosowania!  

19 komentarzy:

  1. To musicie mieć teraz wesoło w domu :) Tylko mam nadzieję, że ta miniaturka jest prawdziwa. U dzieci mojego kuzyna królik okazał się jednak być olbrzymem a nie maluchem...

    ja głosuję na zestaw 1. Liczę, że w marcu będzie bardziej normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam bardzo mocno kciuki za to, żeby było jak najbardziej normalnie!

      Na razie królik to jeszcze maleństwo, więc trudno powiedzieć, co z niego wyrośnie :) Pani ze sklepu zoologicznego nam go sprowadziła, zatem nie jest załatwiony po znajomości (źródło niepewne), dlatego wszystko może się zdarzyć :)

      Usuń
  2. Miniaturki są fajne (o ile faktycznie to miniaturka ;)), sama miałam jedną jako dziecko :) Ja poproszę pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybieram O, Q :)

    A jeszcze chciałam szybciutko wspomnieć, że chyba uda mi się z lutową recenzją (autor na T). Doczytuję właśnie "W syberyjskich lasach" Tessona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało już mało czasu, więc trzymam kciuki, by plan się powiódł :)

      Usuń
  4. Nastawiam się na J. Razem z nią I to dobry pomysł.

    Miałam kiedyś sporo królików, "normalnej" wielkości. Niezła hodowla była. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wujek miał dawno temu taką hodowlę. Pamiętam, że często odwiedzałam te jego króliki. Niestety, przyszła jakaś choroba i mu prawie wszystkie pozdychały :( Okropne uczucie...

      Usuń
    2. U mnie tylko jedna królica padła z choroby - moja ukochana, starsza już Kleopatra. Nie mogłam jej odżałować, bo chodziła za mną jak pies. A reszta poszła niestety na skup albo na pasztet. ;)

      Usuń
  5. Zdecydowanie zestaw 3 i "U"! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na zestaw 2, bo chyba najłatwiejszy ;)

    Też chciałam mieć kiedyś królika miniaturkę, ale mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją faworytką jest O, czyli zestaw numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  8. wybieram O i Q, bo już mam upatrzone książki :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw nr 2. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To może zestaw nr. 2
    Gratuluję nowego członka rodziny. Na pewno weselej zrobiło się w domu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, weselej, dużo weselej :) A już na pewno jest... inaczej :)

      Usuń