wtorek, 18 lutego 2014

"To i owo" nr 10 - o pewnym projekcie raz jeszcze

Obrazek dnia:




Informacja dnia:

W listopadzie ubiegłego roku pisałam Wam o pewnym projekcie pt. "Głos Czytelnika". Nie wiem, czy pamiętacie go jeszcze lub czy o nim w ogóle wiecie, więc po informacje na jego temat odsyłam do tego posta.

Tak w wielkim skrócie napiszę o idei, jaka mi przyświecała, gdy ten projekt powstawał. Otóż chciałam stworzyć miejsce, gdzie znajdowałaby się linki do wszystkich najciekawszych recenzji, które zwróciły Waszą i moją uwagę. Choć uważam, że pomysł nie był zły, to niestety dość szybko umarł śmiercią naturalną. I teraz chcę go wskrzesić na nowo, ale w cyklu "To i owo" :)

Będą tu jednak niewielkie zmiany. Spróbuję nie ograniczać się tylko do recenzji. Będę chciała Wam przedstawić propozycje ciekawych wpisów, które tylko wyłapię w trakcie buszowania po Waszych blogach, czyli wszystko, co tylko przykuje moją uwagę (np. o kwiatkach z wyszukiwarek też :)).

I teraz moja propozycja dla Was. Jeśli macie ochotę się przyłączyć, zapraszam serdecznie! Znaleźliście jakiś fajny post, podzielcie się swoim znaleziskiem - podeślijcie link :) Myślę, że większość z nas NIE jest w stanie dotrzeć do wszystkich postów, które codziennie pojawiają się w naszej grupie blogerów książkowych. Ba! Nawet nie jestem świadoma istnienia większości ciekawych blogów! Moja strata, może Wasza też... Dzięki Wam możemy zobaczyć, co też interesującego dzieje się w blogosferze.
Jeśli stworzyliście nowe wyzwanie czytelnicze, pochwalcie się tym! Może to się nieco przysłuży Waszej akcji promocyjnej :)     
To co, jesteście chętni do współpracy? :) Myślę, że razem możemy stworzyć coś naprawdę fajnego :)


P.S. Ewentualne linki z propozycjami możecie zostawić pod tym postem. Pojawią się one w następnym numerze "To i owo" :)

Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Ja pamiętam :) - po Twoim zaproszeniu umieściłam baner na swoim blogu i on tam cały czas jest.
    Jest jakaś smutna prawidłowość, że takie pomysły dobre według nas, w praktyce okazują się niszowe (to sama przerabiam ze swoimi projektami). Większość blogerów książkowych lubi "być sobie sterem, okrętem, żeglarzem", co przejawia się pisaniem u siebie i czasami komentowaniem u innych.
    Udział we wspólnych projektach i akcjach idzie ciężko.
    Ze względu na znany wszystkim brak czasu deklaruję luźną współpracę, jeśli coś godnego polecenia znajdę prześlę link.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co piszesz, to święta prawda :) I ja to doskonale rozumiem, bo ja sama - ta, która "Głos Czytelnika" wymyśliła - w pewnym momencie z różnych powodów go zaniedbałam całkowicie. Teraz cykl "To i owo" daje mi o wiele więcej możliwości, więc nie pozwolę już umrzeć temu projektowi, choćbym miała sama go realizować :)
      A za deklarację współpracy dziękuję :) Nawet jeśli ma to być luźna współpraca :)

      Usuń
  2. Koty to mają dobrze w życiu :)

    Życzę powodzenia z projektem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak tylko go zobaczyłam, to wiedziałam, że musi się u mnie znaleźć :) Mam słabość do takich zdjęć :)

      Usuń
  4. Moje ograniczenia czasowe są znikome, dziś podczas choroby nadrabiam zaległości w odwiedzaniu blogów, bo kompletnie się opuściłam, nie z mojej winy, ale wiele zmian to spowodowało, jednak również z tym walczę, jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jednak znajdę coś co się wyróżnia to chętnie Ci podrzucę, a kotek sweeettt :P

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      I bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :) Sporo ich się nazbierało :)

      Usuń
  5. Siostrzyczko, przepraszam że tutaj, ale przeczytałam do wyzwania "Łatwopalni" A. Lingas-Łoniewskiej. Nie wiem kiedy będzie link, bo .... :( post z wyjaśnieniem co się dzieje właśnie tworzę...to zerknij jak będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym się nie przejmuj, to jest sprawa drugorzędna.
      Trzymaj się, Kochana!

      Usuń
  6. Mój kot obchodzi swoje święto codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, jak coś mi wpadnie w ręce, to podrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że to świetny pomysł. W styczniu ruszyło moje wyzwanie czytelnicze "Grunt to okładka" (http://sylwuch.blogspot.com/p/grunt-to-okadka.html). Jeśli jest to kwestia, o której mogłabyś napisać w cyklu "To i owo", to będę bardzo wdzięczna i zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Jeszcze dziś pojawi się nowy post, a w nim zaproszenie do Twojego wyzwania :)

      Usuń
  9. O to ja proponuję blog, który od dawna powala mnie na łopatki :) :
    http://przyczajona-logika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń